Ar išrūgų baltymuose yra aminorūgščių? |

Žinoma, kad išrūgų baltymai ir amino rūgštys skatina raumenų atsistatymą, augimą ir atstatymą, tačiau kaip mes galime pasirinkti iš jų, ar mes netgi turime tai padaryti?

Taigi jums buvo pasakyta, kad jums reikia gauti išrūgų, baltymų ir amino rūgščių įvairiuose pokalbiuose su mitybos ekspertais ar straipsniais iš mūsų svetainės. Dabar nustojote galvoti, ar jie yra tas pats dalykas, ar jame yra kita? Tai toli gražu nėra akivaizdus klausimas, nes šiomis dienomis gausu jums prieinamų baltymų ir fitneso papildų yra didelė tikimybė, kad išbandėte ir išbandėte kiekvieną iš minėtųjų kaip atskirus papildus arba sujungėte kaip vieną mišinyje.

Ar išrūgų baltymuose yra aminorūgščių?

Taigi nustatykime rekordą tiesiai: visi aukščiau paminėti daiktai gaunami kaip atskiri priedai. Baltymų papildai būna įvairių formų. Yra ne tik išrūgos, tinka visiems, bet ir keletas baltymų formų, įskaitant išrūgų izoliatą ir koncentratą. Tada yra sunkiųjų angliavandenių mišinių, masės formavimo formulių, pridėtų aminorūgščių ir papildų prieš treniruotę, kurie gali derinti išrūgas su tokiais kaip kreatinas ir kofeinas.

Išrūgų baltymai yra piene, kartu su kazeinu, kuris yra lėtai virškinamas baltymas, todėl jis idealiai tinka tolimų kelionių šliuzams ir vartojimui prieš miegą. Išrūgos yra gaminamos gaminant sūrį iš skystų išrūgų, kurios lieka susidėjus varškei. (Prisimeni darželio rimą apie varškės ir išrūgų gavimą?

Dabar jūs žinote, kad „Miss Miss Muffet“ iš tikrųjų buvo kultūristas, kuris ilsėjosi ant tufeto, kad gautų mitybą. Kai gaminamas išrūgų baltymas, išrūgų skystis yra perdirbamas ir rafinuojamas, kad baltymai būtų atskirti nuo riebalų ir laktozės, o tada džiovinami, kad gautų miltelius. .

Galutinis išrūgų baltymų miltelių pavidalo rezultatas yra įvairių baltymų, įskaitant alfa-laktalbuminą, beta-laktoglobuliną, serumo albuminą, laktoferiną ir imunoglobulinus (antikūnus), sumaišymas. Visi baltymai yra pagaminti iš aminorūgščių, kurios dažnai vadinamos baltymų statybinėmis medžiagomis.

Ką apie kitus baltymus?

Augaluose taip pat yra baltymų, bet ar juose gausu amino rūgščių?

Žirnių baltymų aminorūgščių profilis

Šiais laikais žirnių baltymai populiarėja, tačiau yra didelė tikimybė, kad apie juos negirdėjote. Žirnių baltymų milteliai yra hipoalergiški baltymų milteliai ir tinka žmonėms, kurie bjaurisi pieno ir glitimo produktais. Pūtimas ir skrandžio sutrikimas nėra žirnių baltymų problema, be kitų privalumų yra ir gebėjimas sumažinti cukraus kiekį kraujyje, gerinant glikemijos kontrolę, ir tai naudinga jūsų širdžiai, nes augaliniai baltymai padeda sumažinti aukštą kraujospūdį, ir padeda sumažinti uždegimą.

Be to, žirnių baltymų amino rūgštys padeda numesti svorį, nes sumažina alkio hormonų kiekį, tuo pačiu suteikiant norimų ir reikalingų amino rūgščių, kad gautumėte liesą maistą.

Kanapių baltymų aminorūgščių profilis

Kanapių baltymų miltelius sudaro kanapių augalų sėklos. Kanapių sėklos yra baltymų gėrybių kupinos, turinčios daugiau nei 20 amino rūgščių, įskaitant devynias būtinas amino rūgštis (histidinas, izoleucinas, leucinas, lizinas, metioninas, fenilalaninas, treoninas, triptofanas ir valinas).

Be to, kanapių baltymai aprūpina jūsų organizmą būtinomis riebalų rūgštimis, kurių jūsų kūnas natūraliai negamina, įskaitant omega-3 ir omega-6. Pagrindinis kanapių baltymų miltelių privalumas yra jų gebėjimas pagerinti medžiagų apykaitą ir dėl to padidinti baltymų kiekį.

Sojų baltymų amino rūgščių profilis

Soja yra pagrindinis augalinių baltymų šaltinis, turintis visas devynias būtinas amino rūgštis, kurių neturi visi kiti augaliniai baltymai. Sojų baltymuose esančios amino rūgštys yra tofu, sojos miltuose, sojų piene, tekstūruotuose sojos baltymuose, sojos mėsos pakaitaluose, miso, kuris yra fermentuota sojų pupelių pasta, sojos pupelės ir edamamas. Soja yra puikus išrūgų pasirinkimas vegetarams, norintiems išvengti pieno produktų.

Aminorūgščių papildai ir baltymų milteliai

Amino rūgščių papildai ir baltymų milteliai yra svarbiausias šaltinis viskam, ko reikia norint padidinti baltymų suvartojimą, pagerinti sportinę veiklą, auginti raumenis ir sumažinti atsistatymo laiką po treniruočių. Bet jei jūs turėtumėte pasirinkti vieną, kas tai būtų? Pažvelkime į privalumus ir trūkumus.

Kadangi baltymų milteliai gaunami iš pieno, kiaušinių ir sojos, jie suteikia jums būtinų amino rūgščių. Tačiau atvirkščiai, amino rūgščių papildai jūsų organizmui nepateikia to, ko jums reikia iš baltymų. Tiesą sakant, per didelis suvartotas kiekis gali sutrikdyti medžiagų apykaitos balansą. To pavyzdys yra perdozuota leucino koncentracija kraujyje.

Baltymų milteliai suteikia jums reikiamą baltymų kiekį procentais. Atminkite, kad jūsų kūnui to reikia viskam, įskaitant sveiką jūsų įvairių sistemų funkcionavimą, ne tik dėl raumenų vystymosi ir augimo. Baltymų milteliai taip pat įskaičiuojami į jūsų dienos kalorijų kiekį, o aminorūgštys suteikia minimalų kalorijų kiekį.
Amino rūgštys gali sukelti baltymų sintezę jūsų kūne, tačiau kiekviena rūšis veikia skirtingą jūsų medžiagų apykaitos dalį, veikdama smegenų chemines medžiagas, o kitos gali būti nukreiptos į jūsų raumenis.

Paprastai tai, kad abu papildai patenka į jūsų kraują kaip atskiros amino rūgštys, vėliau jie naudojami naujiems baltymams kurti. Jei trūksta, baltymų pasigaminti negalima, todėl svarbu užtikrinti, kad gautumėte tai, ko reikia jūsų kūnui, ir nepamiršti žinomų šalutinių poveikių.

Paimkite namų pranešimą

Ir išrūgų baltymai, ir aminorūgštys yra neatsiejama nuo jūsų jėgos, sportinės veiklos ir sugebėjimo atsigauti ir atstatyti raumenis po treniruotės. Išrūgų baltymuose yra amino rūgščių, įskaitant nepakeičiamas amino rūgštis, kurios nėra jūsų organizme. Kalbant apie papildų vartojimą, turėtumėte išsiaiškinti kiekvieno už ir prieš trūkumus, tačiau, kaip saugu, išrūgų baltymų milteliuose, kurie yra įvairių formų, tinkamų be glitimo ir be pieno turinčioms dietoms, yra viskas, ko jūsų kūnas turi kurui ir atsigauti. savo ambicijas.

Parašykite komentarą