CLA svorio netekimui, CLA pranašumai ir nauda

Jei atlikote „Google“ paiešką ir pastebėjote, kad esate įsisiurbęs į papildų greitąjį smėlį, jums gali kilti klausimas, ką daro CLA. Visi šie moksliniai terminai gali sukelti nuostolį dėl to, ką papildai gali padaryti jums.

Taigi, mes norime nulaužti kodus ir padėti jums suprasti, kas yra CLA, kaip ji veikia ir ar tai jūsų priedas.

Nesvarbu, ar esate fizinio pasirengimo naujokas, ar daugelį metų treniruojatės, vienas dalykas visada yra teisingas – tai, ką naudojate savo kūno kurui, daro didelę įtaką rezultatams. Taigi, kaip su CLA?

Ar tai gali padėti numesti svorį, priaugti raumenų ar pagerinti savo rezultatus sporto salėje? Sužinokite, kas tai yra, naudą, jei yra kokių nors šalutinių poveikių, taip pat sužinokite, kaip jį naudoti norint pasiekti treniruočių tikslus.

Šiame straipsnyje rasite:

Kas yra CLA?

Konjuguota linolo rūgštis (CLA) yra būtinų riebalų rūgščių rūšis. Dabar, prieš bėgdami į kalvas už žodžio „riebalai“, turėtumėte žinoti, kad ne visi riebalai yra blogi. Esminiai riebalai reiškia, kad organizmas turi turėti šių riebalų, kad galėtų tinkamai veikti. Kūnas gali pats gaminti tam tikrus riebalus, tačiau būtiniausi riebalai turi atsirasti laikantis dietos.3

Apskritai yra du pagrindiniai nepakeičiamų riebalų tipai – omega 3 ir omega 6. CLA yra būtinų omega 6 riebalų rūgščių – linolo polinesočiųjų riebalų rūgščių – subkategorija. 3

Žodis konjuguotas reiškia jo viengubų ir dvigubų ryšių išsidėstymą (tai padeda nustatyti riebalų rūšį). CLA taip pat yra natūraliai atsirandantys trans-riebalai, kurie yra nesočiųjų riebalų rūšis. Skirtingai nei perdirbta žmogaus sukurta trans-riebalų versija, manoma, kad ji turi naudos sveikatai.3

Kaip veikia CLA ir ką ji veikia?

1. svorio netekimo ir medžiagų apykaitos norma.

Kai kurie teigia, kad CLA gali pakeisti kūno sudėtį ir palengvinti svorio metimą, keičiant medžiagų apykaitą.

CLA veikimo teorija yra ta, kad tai padeda organizmui suskaidyti ir sudeginti daugiau riebalų ląstelių, taip pat užkerta kelią riebalų pertekliui. Realybėje matyti, kad šis procesas, atrodo, vyksta daugiausia riebalų ląstelėse, saugomose raumenų audinyje.

Svarbu pažymėti, kad raumens viduje esančios riebalų ląstelės, atrodo, neturi įtakos kūno riebalų lygiui, nes tai labiau lemia poodiniai riebalai (riebalai tarp odos ir raumens.) CLA sąveikauja su šiuo procesu ląstelių lygiu. 7

Daugiausia svorio netekimo ir metabolizmo pokyčių naudos pastebėta tik ląstelėse (mėgintuvėlyje) arba atliekant tyrimus su gyvūnais.

Šie daug žadantys rezultatai dar nematyti daugumos žmonių tyrimų metu, o svorio metimas ir medžiagų apykaitos pokyčiai kol kas yra minimalūs.7

2. Pagerėjęs raumenų augimas

Reikia atlikti daugiau tyrimų, siekiant parodyti, kad CLA teigiamai veikia liesą žmonių raumenų masę. Vis dėlto yra tam tikrų mokslų, įrodančių bandomųjų gyvūnų potencialą.6

3. CLA ir imuninė funkcija

Iki šiol buvo atlikti keli tyrimai, kuriuose nagrinėjama, ką CLA veikia imuninei sistemai – iki šiol rezultatai buvo labai įvairūs.

Žvelgiant į tai, kaip padaryti išvadą remiantis turimais mokslais, gera pradžia yra pažvelgti į tai, ką rodo dauguma tyrimų. Ar yra bendra tendencija, ir jei taip, ar ji pasisako už poveikį, ar ne?

Atrodo, kad tyrimai su CLA ir jo poveikiu imuninei sistemai neparodo ypač stiprios tendencijos, ar tai turi ryškų teigiamą poveikį imuninei sistemai.1

moteris tempiasi sporto salėje

CLA dozė ir trukmė

Kol kas nėra bendro sutarimo, kiek CLA turėtumėte paimti, kada ir kiek laiko. Tyrimai rodo didelį dozių skirtumą nuo 0,7 g / d. Iki 6,8 g / d. Ką CLA veikia šiomis skirtingomis dozėmis.

Daugumoje tyrimų manoma, kad 8–12 savaičių naudojimas yra ilgesnis nei keli. Bene dažniausia dozė būtų maždaug 3 g per parą. Jei tai papildytų, tai geriausia būtų vartoti valgio metu.

CLA šaltiniai

Dabar mes atsakėme, ką daro CLA, jums gali kilti klausimas, kaip galite gauti daugiau naudodamiesi dieta. Natūraliai jo galima rasti maisto produktuose arba žmogaus sukurto priedo pavidalu. Labiausiai paplitęs maistas, kurį galite rasti, yra mėsa ir pieno produktai.

CLA galima rasti:

  • Jautiena
  • Avinėlis
  • Vištiena
  • Kiauliena
  • Karvės pienas
  • Varškė
  • Čedario sūris

Paimkite namo pranešimą

Taigi, ką daro CLA? Daugelis žmonių jį perka dėl galimų svorio metimo savybių. Teigiama, kad CLA padeda raumenims augti, mažina cholesterolio kiekį, gerina gliukozės kiekį kraujyje ir palaiko sveiką imuninę funkciją.

Tai yra nuo dozės priklausomas papildas ir buvo vartojamas tik nuo 0,7 g / d. Iki 6,8 g / d. Panašu, kad vidutiniškai apie 8–12 savaičių papildų forma vartojama maždaug 3 g / d.

Vertinimo komisija vis dar nesutaria su CLA kaip papildo žmonėms veiksmingumu. Galbūt tobulėjant technologijoms ir atliekant daugiau tyrimų, tai, kas matoma teorijoje, gali būti pastebėta realiame gyvenime.

Mūsų straipsniai turėtų būti naudojami tik informaciniais ir švietimo tikslais ir nėra skirti laikyti medicininėmis konsultacijomis. Jei nerimaujate, prieš pradėdami vartoti maisto papildus arba atlikdami didelius dietos pakeitimus, pasitarkite su sveikatos specialistu.