Geriausi L-arginino papildai | Privalumai,

Kas yra L-argininas?

L-argininas yra viena iš dvidešimties amino rūgščių, iš kurių susidaro baltymai mūsų kūne. Tai laikoma „nepakeičiama amino rūgštimi“, o tai reiškia, kad mūsų kūnas gali pasigaminti pats, negaudamas jos iš maisto.1 Tai būdinga daugeliui baltymingų maisto šaltinių, tokių kaip raudona mėsa, žuvis, vištiena, pieno produktai, riešutai ir sveiki grūdai.1 Tačiau didelis L-arginino prieinamumas maisto šaltiniuose nereiškia, kad mūsų kūnai negali pasinaudoti papildomais papildais.

Ką veikia L-argininas?

L-argininas vaidina svarbų vaidmenį imuninėje veikloje, energijos ir hormonų reguliavime.2 Jau seniai įrodyta, kad jo papildai pagreitina traumų, tokių kaip nudegimai, gijimo procesą.3 Taip yra todėl, kad l-argininas yra susijęs su didėjančia baltųjų kraujo ląstelių (limfocitų) gamyba, o tai padeda organizmui kovoti su infekcija ir sužalojimais.3

Tai taip pat yra azoto oksido, kuris yra atsakingas už kraujagyslių išsiplėtimą, pirmtakas – atpalaiduojantis ir plečiantis kraujagysles, kuris padeda efektyviau paskirstyti deguonį visame kūne.1 Tai yra azoto oksido pirmtako vaidmuo, dėl kurio l-argininas yra tokia svarbi amino rūgštis visų tipų sportininkams, gerinant širdies efektyvumą ir raumenų jėgą.

Azoto oksidas veikia įvairiais būdais. Tai padeda skatinti gliukozės (energijos) įsisavinimą raumenyse, taip pat degina riebalus.3 Tai sustiprina abiejų hormonų, dalyvaujančių deginant riebalus, energiją ir insuliną, kuris yra atsakingas už tai, kad jūsų kūnas galėtų panaudoti iš maisto gaunamą energiją.3

Kitas svarbus l-arginino vaidmuo yra jo poveikis žmogaus augimo hormonui. Paprastai augimo hormoną organizmas išskiria reaguodamas į fizinį krūvį (o tai padeda stiprinti raumenis), tačiau tyrimai rodo, kad papildant l-argininą šis atsakas padidėja.2 Augimo hormonas yra tik vienas iš daugelio paveiktų hormonų. Taip pat buvo įrodyta, kad argininas turi teigiamą poveikį insulino, kuris padeda energijai (gliukozei) patekti į jūsų ląsteles, pagerinimui.3

Privalumai

L-arginino nauda yra susijusi su jo poveikiu azoto oksido gamybai ir hormonų reguliavimui.

1. Vazodilatacija

L-arginino papildų vazodilatacinis poveikis gali padidinti kraujo tekėjimą visame kūne. Tai leidžia geriau transportuoti deguonį į organus ir raumenis, optimizuojant jūsų kūno reagavimą į jūsų treniruotės poreikius.4

2. Veikimas ir atkūrimas

Efektyvesnis deguonies ir maistinių medžiagų srautas gali įvairiai paveikti jūsų veiklą. Jūsų raumenys gali ilgiau užtrukti iki nuovargio (geriau perduodant deguonį), gali padidėti jėga ir greičiau atsigauti po treniruotės.

3. Riebalų netekimas

Taip pat buvo atlikti tyrimai, rodantys l-arginino papildų poveikį mažinant pilvo riebalus.5 Pilvo riebalai, dar vadinami visceraliniais riebalais, yra susiję su dauguma lėtinių sveikatos problemų, kurias sukelia antsvoris. Papildas, kuris gali būti skirtas šiai konkrečiai užsispyrusių riebalų rūšiai, gali būti labai naudingas tiems, kurie stengiasi sumažinti juosmens dydį. Azoto oksidas, gaminamas iš L-arginino, vaidina svarbų vaidmenį gliukozės ir glikogeno įsisavinime bei riebalų deginime. Kartu su hormoninėmis kontrolinėmis L-arginino savybėmis azoto oksidas ilgainiui gali teigiamai paveikti kūno sudėtį.5

4. Senėjimas

Dėl įvairių l-arginino pranašumų m žaizdų gijimas, hormoninis poveikisir kūno sudėtis, kai kurie mano, kad tai yra senėjimą stabdantis papildas.3 L-arginino papildų poveikis rodo abu dalykus prevencinis ir gydantis daugelio su senėjimu susijusių negalavimų poveikis.

Kam skirti L-arginino papildai?

L-arginino papildai gali būti naudingi beveik visiems, atsižvelgiant į jų sveikatos ir fitneso tikslus. Dėl savo gebėjimo pagerinti deguonies ir maistinių medžiagų patekimą į raumenis, jis gali būti naudingas visoms sporto ir mankštos formoms. Bėgikams ir dviratininkams gali būti naudingas padidėjęs deguonies tiekimas kardio treniruotėse, o kūno statybininkams – deguonies ir maistinių medžiagų pristatymas į raumenis.6

Vienas tyrimas parodė didesnę naudą pradedantiesiems ar vidutinio lygio sportininkams, papildantiems l-argininu, nei pažengusiems, aukštos kvalifikacijos sportininkams, todėl tai yra naudingas priedas pradedantiesiems.7 Kaip jau buvo aptarta anksčiau, tiems, kurie kovoja su pilvo riebalais, taip pat gali būti naudingas l-arginino papildas, taip pat sveikos gyvensenos pokyčiai, susiję su dieta ir mankšta.5 Kartu su l-arginino poveikiu hormonams, tokiems kaip insulinas ir augimo hormonas, galima išvengti su svoriu susijusių sveikatos problemų.

L-arginino dozė ir šalutinis poveikis

Pagrindinis tyrimas, kuris parodė augimo hormono išsiskyrimo padidėjimas atsakydamas į l-arginino papildymą, naudojo dozę 5–9 gramai. Tyrimas, rodantis našumą didinantys privalumai nuo papildymo vartojo 1-3gramus per dieną.2,6 Tyrime dalyvavusios moterys, palaikiusios l-arginino potencialą sumažinti pilvo riebalus paėmė 3 gramai, 3 kartus per dieną.5 Atliekant šiuos mažos dozės tyrimus, buvo paminėta keletas šalutinių poveikių. L-arginino vartojimas į veną (IV) didelėmis dozėmis buvo susijęs su kai kuriais virškinimo trakto šalutiniais poveikiais.

Paimkite namo pranešimą

L-argininas yra amino rūgštis, paprastai randama maiste, tačiau turinti didelį poveikį keliems sveikatos rezultatams, įskaitant fizinį krūvį, kūno riebalus ir kraujotaką. Jei manote, kad jums gali būti naudingas geresnis deguonies patekimas į raumenis arba kovojate su atsigavimu tarp treniruočių, gali būti verta apsvarstyti arginino priedą kaip dalį dienos režimo.

Parašykite komentarą