Kada vartoti BCAA – MYPROTEIN ™

Turint tiek daug papildų rinkoje, gali būti sunku žinoti, ką vartoti ir kada vartoti maksimaliaise savo rezultatus. BCAA dažnai būna prieš treniruotę esančiuose prieduose, tačiau ar tai vienintelis laikas pasinaudoti jų nauda? Skaitykite toliau, kad sužinotumėte daugiau, kaip padaryti, kad BCAA būtų jums tinkamiausia.

Kas yra BCAA?

BCAA arba šakotos grandinės aminorūgštys yra specifinė aminorūgščių grupė baltymų statybinės medžiagos. „Šakotoji grandinė“ reiškia ypatingą šių trijų aminorūgščių cheminę struktūrą kurių organizmas negali pakankamai pasigaminti pats, todėl jie yra būtinų aminorūgščių grupės dalis, kurią turime gauti laikydamiesi dietos.1 Trijų BCAA pavadinimai yra leucinas, izoleucinas ir valinas.

Kuo naudingi BCAA?

Raumenų formavimas

Kaip ir dauguma amino rūgščių ir baltymų papildų, pagrindinė priežastis, kodėl reikia vartoti BCAA, yra raumenų auginimas. Kai metate iššūkį raumenims mankštos metu, jie juos sugenda dietoje turime vartoti aminorūgščių ir baltymų, kad padėtų jiems atsinaujinti. Nors raumenys nuolatos juda pirmyn ir atgal tarp skaidymo (katabolizmo) ir kaupimosi (anabolizmo), pasiimdami papildomų aminorūgščių, kurių jiems reikia, gali būti naudinga sukurti liesą masę.

Energijos šuolis

BCAA dažnai vartojami prieš treniruotę, nes taip pat žinoma, kad jie padeda suteikti daugiau energijos. Tyrimai parodė, kad vartojant BCAA, organizmas gali sumažinti nuovargio suvokimą, todėl galima padidinti savo našumą ir atlikti daugiau pakartojimų ar naudoti didesnes apkrovas.2 Turėdamas daugiau energijos užbaigti sudėtingesnes treniruotes grįžta į raumenų auginimo naudą.

Sumažinti skausmingumą

Ar kada pastebėjote, kad po treniruotės jaučiatės nepaprastai skaudžiai iki 2 dienų vėliau? Šis jausmas vadinamas uždelstu raumenų skausmu arba DOMS, kuris gali atsitikti po sunkios treniruotės. Įrodyta, kad BCAA mažina DOMS, o tai reiškia, kad jaučiatės mažiau skausmingi ir sugebate greičiau atsigauti ir grįžti į treniruotes.3 Tyrėjai mano, kad taip yra todėl, kad BCAA yra lengvai prieinami ir greičiau dirba, kad padėtų atsigauti.

Kada vartoti BCAA?

Taigi,geriausias laikas vartoti BCAA? Yra 2 pagrindiniai kartai vartoti BCAA, kad gautumėte aukščiau išvardytą teigiamą naudą dėl jų įvairios naudos.

1. Prieš treniruotę

Jei jums reikia energijos jėgos treniruotei, geriausia būtų jas vartoti prieš treniruotę. Ygalite maišyti su savo treniruote jei jų dar nėra ar savarankiškai.

Tai taip pat tinkamas laikas juos vartoti, kad būtų išvengta per daug muscle suskaidymas pratimo metu – galbūt net norėsite išgerti BCAA gėrimą, kol mankštinatės, nes jie paprastai yra sultingi ir gaivūs variantai tai gali pagardinti jūsų įprastą vandenį.

Taip pat galite juos pridėti prie savo baltymų kokteilio, kad gautumėte papildomą BCAA, arba galite pastebėti, kad kai kuriuose mišiniuose jau yra optimalus kiekis, reikalingas norint pasijusti ant aukščiausios formos.

2. Po treniruotės

Jei kovojate su DOMS ir norite pagerinti savo sveikimą (augindami raumenis), jų vartojimas po treniruotės gali suteikti jums didžiausią naudą.

Galite tiesiog sumaišyti su vandeniu ir mėgautis gaiviu gėrimu po treniruotės arba įsitikinkite, kad jų gausite kito valgio metu iš skirtingų baltymų šaltinių.

BCAA yra tiek gyvūniniuose, tiek augaliniuose baltymų šaltiniuose, tačiau jei jaučiate, kad valgio jų yra šiek tiek mažai, tada papildykite BCAA taip pat gali būti patogi alternatyva.

Paimkite namų pranešimą

Trys išsišakojusios grandinės amino rūgštys yra galinga trijulė, kuri tikrai gali turėti įtakos jūsų treniruotei. Nesvarbu, ar jums reikia papildomos energijos, ar kovojate su skausmu, ar tiesiog norite maksimaliaise raumenų auginimas, naudojant BCAA kaip treniruočių dalį, gali būti papildomas postūmis, kurio ieškote.

Parašykite komentarą