4 populiariausi svorio netekimo papildai

Lieknėti nėra lengva, o jei norite pamatyti vienos nakties rezultatus … pagalvokite dar kartą. Svorio metimas prasideda nuo atsidavimo, gero treniruočių režimo ir geriausios dietos, tačiau yra būdų, kaip padidinti svorį – pradedant šiais 4 populiariausiais svorio metimo priedais.

1. L-karnitinas

Kas iš tikrųjų yra L-karnitinas? L-karnitinas yra natūrali cheminė medžiaga, kuri kepenyse ir inkstuose susidaro iš lizino ir metionino aminorūgščių. Bet kodėl jis toks ypatingas?

L-karnitinas turi daug naudos organizme, o numeris vienas padeda numesti svorį. Jis veikia perduodamas ilgos grandinės riebalų rūgštis į mitochondrijas, kur jas galima oksiduoti gaminant energiją … tai priverčia mūsų kūną deginti užsispyrusias riebalų atsargas!


Ne tik tai, bet ir naujausi moksliniai duomenys parodė, kad L-karnitinas vaidina svarbų vaidmenį siekiant užkirsti kelią ląstelių pažeidimams dėl streso, o papildai iš tikrųjų gali turėti teigiamą poveikį treniruotėse, varžybose ir atsigaunant po fizinio krūvio.

2. BCAA

BCAA reiškia šakotos grandinės aminorūgštis. Jei dar negirdėjote apie aminorūgštis, jos yra baltymų pagrindas ir yra nepanašios į kitas, todėl jas reikia vartoti dietos metu. BCAA yra vienintelės amino rūgštys, tiesiogiai susijusios su raumenų atsistatymu, kurios gali būti naudojamos kaip geras energijos šaltinis organizme. Tai apima leuciną, izoleuciną ir valiną.

bcaa svorio metimui

Kaip BCAA padeda numesti svorio?

Įrodyta, kad papildymas BCAA padeda reguliuoti organizmo insulino kiekį (Shah, 2012) ir vaidina svarbų vaidmenį keliuose skirtinguose medžiagų apykaitos reakcijose, o Laymano (2003) mokslinėje apžvalgoje atsirado naujų įrodymų, rodančių, kad leucinas gali padidinti svorio netekimą.

Norėdami padėti numesti svorį, papildykite BCAA pirmuoju dalyku ryte, prieš ir po treniruotės.

3. Omega 3

Paskutinis, bet jokiu būdu ne mažiau svarbus dalykas yra „Omega 3“. Jei dar negirdėjote apie omega 3 … turėtumėte! Omega 3 yra nepakeičiama riebalų rūgštis, kurią gauname iš riešutų, sėklų ir tam tikrų rūšių žuvų, tokių kaip lašišos, sardinės ir skumbrės!

Omega 3 sudėtyje yra dvi nepakeičiamos riebalų rūgštys – DHA ir EPA. Atkreipkite dėmesį į žodį „būtinas“ – tai reiškia, kad mes turime vartoti šias riebalų rūgštis dietos metu, kad galėtume gyventi ir veikti, nes mūsų kūnas negali jų gaminti! Jungtinėje Karalystėje patariama suvartoti bent vieną riebios žuvies porciją per savaitę, tačiau, kaip ir daugelis rekomendacijų … taip nutinka retai.

Omega 3 svorio metimas

Pavyzdžiui, Parra (2008) atliktame tyrime buvo ištirta, ar apetitą gali paveikti omega 3 riebalų rūgštys, kai jos įtrauktos į kalorijų turinčią dietą. Per 8 savaites pastebėtas teigiamas omega 3 ir sotumo ryšys ir padaryta išvada, kad omega 3 vartojimas gali padėti moduliuoti apetitą ir gali būti naudojamas palaikant svorį.

Taigi, norint padėti numesti svorį, papildymas omega 3 kapsulėmis vieną ar tris kartus per dieną taip pat gali padėti sureguliuoti jūsų apetitą ir padėti medžiagų apykaitai deginant tuos riebalus!

4. Dietiniai išrūgų baltymai

Baltymai … dauguma žmonių tai sieja su dideliais mėsinio kepsnio gabalais ir vyrai su dideliais raumenimis, tačiau ar žinojote, kad padidėjus baltymų kiekiui dietoje padidėja svorio kritimas ir sotumas?

Išrūgų baltymai yra populiariausias vartojamas priedas ir puikus baltymų šaltinis, kuris iš tikrųjų yra šalutinis sūrio gamybos procesas. Yra priežastis, kodėl tai yra populiariausias maisto papildas rinkoje, nes greitai absorbuojančios savybės ir didelis aminorūgščių kiekis turi įvairios naudos organizmui. Išrūgų baltymai ne tik padidina sveikimo greitį ir prisideda prie liesos raumenų masės palaikymo ir augimo, bet ir siejami su didėjančiu sotumu ir svorio mažėjimu.

išrūgų baltymų svorio kritimas

Pavyzdžiui, dvigubai aklame 12 savaičių Frestedto tyrime ir kt., (2008), antsvorio turintiems dalyviams buvo taikoma dieta, kai kalorijų kiekis buvo sumažintas 500 Kcal per dieną. Narių buvo paprašyta vartoti išrūgų baltymų gėrimą arba izokalorinį (tiek pat kalorijų) gėrimą, kuris paruoštas maišymui, likus 20 minučių iki pusryčių ir 20 minučių iki vakarienės.

Buvo nustatyta, kad abi grupės prarado reikšmingą svorio kiekį, tačiau daugiau svorio buvo prarasta grupėje, vartojančioje išrūgų baltymų gėrimą. Ne tik tai, bet ir tie, kurie 12 savaičių vartojo išrūgų baltymus, neteko žymiai daugiau kūno riebalų ir mažiau liesų raumenų.

Išrūgų baltymai yra numeris vienas papildas, kuris turi būti įtrauktas į jūsų dietos dalį, norint numesti svorį. Pabandykite pirmiausia vartoti ryžių išrūgas su pienu, neriebiu jogurtu ar vandeniu iš ryto, po treniruotės ar prieš miegą.

Paimkite namo pranešimą

Jei norite pagreitinti ir padidinti savo svorio netekimą, šie 5 papildai būtų gera pradžia, tačiau jie nėra stebuklingi … be subalansuotos sveikos mitybos ir gero treniruočių režimo vargu ar pamatysite maksimalios naudos. Taigi susidarykite planą ir jo laikykitės – gailėsitės atsisakę, bet niekada nesigailėsite bandę.

Nuorodos

Frestedtas, JL, Zenkas, JL, Kuskowskis, MA, Wardas, LS ir Bastianas, ED (2008). Išrūgų baltymų priedas padidina riebalų nuostolius ir taupo liesus raumenis nutukusiems asmenims: atsitiktinių imčių klinikinis žmogaus tyrimas. „Nutr Metab“ (Lond), 5(1), 8.

Hursel, R., Viechtbauer, W., & Westerterp-Plantenga, MS (2009). Žaliosios arbatos poveikis svorio metimui ir svorio palaikymui: metaanalizė.Tarptautinis nutukimo žurnalas, 33(9), 956-961.

Pasaulietis, DK (2003). Leucino vaidmuo svorio metimo dietose ir gliukozės homeostazėje. Mitybos žurnalas, 133(1), 261S-267S.

Parra, D., Ramel, A., Bandarra, N., Kiely, M., Martínez, JA ir Thorsdottir, I. (2008). Dieta, kurioje gausu ilgos grandinės omega-3 riebalų rūgščių, svorio netekimo metu moduliuoja antsvorio turinčių ir nutukusių savanorių sotumą. Apetitas, 51(3), 676–680.

Shah, SH, Crosslin, DR, Haynes, CS, Nelson, S., Turer, CB, Stevens, RD,… & Svetkey, LP (2012). Šakotos grandinės aminorūgščių lygis yra susijęs su atsparumo insulinui pagerėjimu ir svorio mažėjimu.Diabetologia, 55(2), 321-330.

Parašykite komentarą