7 patarimai, kaip iš naujo paleisti gerą sporto salę

Per pastarąjį mėnesį visi vėl grįžome prie namų treniruočių. Bet dabar vėl atsivėrėme, mes turime žinoti, kaip pradėti savo kūno rengybos keliones į normalumą.

1. Susijaudinkite ir susigrąžinkite motyvaciją

Jums reikia susigrąžinti tam tikrą motyvaciją, nes praėjusį mėnesį jūs galėjote vėl sugadinti jūsų motyvaciją, kai tik ją susigrąžinsite. Motyvacija paskatins atnaujinti savo kasdienybę, todėl pateikiame keletą idėjų, kaip susigrąžinti motyvaciją:

  • Sudarykite norimų atlikti sporto salės pratimų kontrolinį sąrašą
  • Vizualizuokite savo naujus tikslus
  • Atminkite, kad dabar progresuosite greičiau nei anksčiau
  • Stebėkite keletą treniruočių, kad gautumėte įkvėpimo
  • Mažiau galvoti, daugiau nuveikti

2. Pasirinkite naują rutiną

Peršokimas į naują programą bus puikus norint atnaujinti įprastą treniruoklių salę po užrakinimo. Tai tinkamiausias laikas pradėti nuo šviežio, todėl galite patobulinti silpnąsias vietas ir sugrįžti stipriau nei anksčiau.

Pagalvokite ir apie tai, ko norite pasiekti, kad galėtumėte dirbti derindami savo tikslus. Norint stiprinti raumenis ir jėgą, viso kūno treniruotės 2–3 kartus per savaitę visada yra tvirtas pasirinkimas (ypač todėl, kad greičiausiai dabar tai reikalinga visam mūsų kūnui).

Net jei tai nėra nauja rutina ar programa, bent jau išsirinkite tai, kas jums patinka ir jaučiatės patogiai. Pirmojo užsiėmimo metu tiesiog žaiskite jį iš ausies – vis tiek gali tekti, jei jis užimtas.

3. Pažiūrėkite, kur esate savo pirmojo seanso metu

Pirmą kartą atgal nespauskite sau per daug. Tiesiog eikite į pirmąją sporto salės sesiją kaip eksperimentą, kad sužinotumėte, kiek jėgų ir ištvermės praradote per užrakinimą.

Net jei sekėte savo namų treniruotes, yra tikimybė, kad yra keletas pratimų, kuriuose galbūt nesate tokie geri. Vis dėlto nesijaudink per daug, mes visi esame vienoje valtyje.

Po to, kai pirmoji treniruoklių salė baigsis, galite pradėti nustatyti naujus PB ir išvalyti žymes, kad galėtumėte tobulėti.

4. Išsikelkite naujus tikslus

Kai žinosite savo fizinę būklę, nustatykite keletą naujų tikslų.

Pametei jėgas ant suolo? Nustatykite tikslą pasiekti X svorį iki Y laiko. Nepadarykite to nepasiekiamu, pavyzdžiui, bandykite pasiekti savo ankstesnius keltuvus iki savaitės pabaigos, bet paverskite tai įgyvendinamu fitneso tikslu, kurį norite įgyvendinti.

5. Pasiruoškite šiek tiek baltymų ir prieš treniruotę

Po viso to gali trūkti atsargų, todėl būtinai sukaupkite viską, ko jums reikia. Susigrąžinkite statybinius elementus, reikalingus tiems pirmiems, sunkiems užsiėmimams.

Pagalvokite, ko jums reikia, kad kuo geriau išnaudotumėte savo treniruotes ir ką taip pat turite atsigauti. Nesvarbu, ar tai prieš treniruotę, kad galėtumėte jus išgyventi, ar baltymai, skirti remtis šiais laimėjimais, įsitikinkite, kad esate pasirengęs.

Kodėl nepasilepinus nauju rinkiniu? Tai puikus būdas sujaudinti save, taip pat jaustis gerai, kai pirmą kartą atremiate sporto salės grindis arba pozuojate svarmenų veidrodyje.

6. Būkite nuoseklūs

Tai turėtume visi sau priminti: nuoseklumo svarba. Kaip dažnai norite grįžti į sporto salę per savaitę? Tai nebūtinai turi būti toks pat dažnis kaip anksčiau – galite derinti savo namų treniruotes su savo treniruokliais.

Vis tiek užsirašykite, kiek norite grįžti į sporto salę (o sumažinta suma tikriausiai yra gera idėja) ir nepamirškite būti nuoseklūs viskam, ką darote. Tam tikru nuoseklumu bus taip, lyg niekada neturėtumėte to mėnesio.

7. Būk saugus

Nėra prasmės pradėti treniruočių, jei galų gale susergate savimi ar kitais, todėl būkite saugūs ir linksminkitės, naudodamiesi sveiku protu.

Tai reiškia, kad jei jūs ar kažkas, su kuriuo gyvenate, jaučiasi blogai, tikriausiai geriau likti namuose. Nenorime, kad mūsų sporto salės vėl užsidarytų.

Būdamas saugus, taip pat apsaugai nuo sužeidimų. Atminkite, kad tikriausiai negalėsite pakelti tokio sunkaus svorio kaip prieš 4 mėnesius. Blogiausias dalykas, kurį galite padaryti, yra dar keturių mėnesių atostogos dėl traumos, todėl žaiskite ją saugiai ir palaipsniui grįšite ten, kur buvote.

Paimkite namų pranešimą

Gali būti sunku iš naujo paleisti treniruoklių salę po užrakinimo, tačiau nepamirškite būti nuoseklūs, kantrūs, o svarbiausia – saugūs ir protingi. Nekantraujame vėl pasikelti sunkiai.

Kaip jaučiatės grįžę į sporto salę?

Parašykite komentarą