Ar galite „Breakfa“ purtyti baltymus

Jūs žinote tuos rytus, kai atsibundate vėlai ir pažodžiui turite 10 minučių pasiruošti ir pro duris? Mes visi turi tuos rytus. Taigi, kas būtų, jei būtų būdas greitai papusryčiauti kelyje?

Daugelis jūsų klausiate, ar baltymų kokteilis pusryčiams yra geras dalykas. Nors su maistu galite gauti daugybę vitaminų ir mineralų, baltymų kokteilis gali būti labai patogus būdas užtikrinti, kad vis tiek jų gausite nepraleidžiant pusryčių ar nepasiekiant šios tešlos.

Pasirinkti gerą baltymų kokteilį pusryčiams gali būti keblu, nes jų yra daug rinktis, tad kuo geriausia mėgautis pusryčiais?

Kodėl pusryčiai yra tinkamas laikas baltymų kokteiliui

Jie sako, kad pradėk kaip tu nori eiti ant, todėl įsitikinkite, kad pradėjote tavo diena su tinkamais pusryčiais. Tendaugybė tyrimų, rodančių, kaip pusryčių valgymas gali būti naudingas mažinant svorį ir gerinant protinę veiklą.1,2

Kiti tyrimai, kaip baltymų per pusryčius vartojimas gali būti naudingas, siekiant sumažinti jūsų apetitą ir sutriuškinti galimą potraukį vėliau dienoje.3

A daugybė žmonių praleisti pusryčiai arba kova suvalgyti tiek daug pirmo dalyko ryte. Nors baltymų kokteilis nėra sveiko subalansuoto valgio pakaitalas, jis gali būti naudojamas papildyti dietą, kad įsitikintumėte, jog jūsų baltymų poreikis yra kasdienis.. Pavyzdžiui, galite pridėti jį prie kokteilio kartu su kitu maistu, kad pridėtumėte viso valgio maistinių medžiagų.

Kiek baltymų turėčiau turėti kasdien?

Šiuo metu nustatomas etaloninis maistinių medžiagų suvartojimas (RNI) per dieną suaugusiesiems – 0,75 g vienam kilogramui kūno svorio.4 Taigi, tiems, kurie sveria 60 kg, baltymų kiekis, kurio jiems reikia per dieną, būtų vidutiniškai 45 g per dieną.

Jei norite auginti raumenis, ši dozė gali šiek tiek padidėti iki 2,2 g baltymų kilogramui.5
To priežastis yra kad tavo raumenų skaidulos yra yra pažeistas fizinio krūvio metu, todėl taips būtina vartoti daugiau baltymų, kad atkurtų ir palaikytų naujo raumens audinio augimą.

Liesi baltymų šaltiniai jūsų dietoje yra vištiena, kalakutiena, žuvis, kiaušiniai, mažai riebalų turintys patiekalai pieninė, pupelės ir kiti ankštiniai augalai. Baltymų kokteilis suteikia gerą baltymų kiekį mažesniame skysčio tūryje, palyginti su lygiaverčiu maisto produktų kiekiu. Tai taip pat patogus būdas patenkinti savo kasdienius reikalavimus, ypač tiems, kurie kovoja kad tai atitiktų.

Įvairių baltymų miltelių, kuriuos galite valgyti pusryčiams

Baltymų milteliai yra labai naudingas būdas papildyti baltymus savo mityboje ir puikus priedas valgant iš biudžeto. Yra daug įvairių baltymų rūšių, kai kuriuos naudingiau valgyti per pusryčius nei kitus.

1. Išrūgų baltymai

Tai yra viena iš labiausiai paplitusių rūšių baltymas miltelių yra ir yra natūralus šalutinis sūrio produktas priėmimas. Yra trys pagrindiniai tipai, wei baltymų koncentratas, izoliatas ir hidrolizatas.

Išrūgų baltymų koncentratas yra dažniausiai naudojamas iš trijų. Per 100 g turite 80g baltymų, 5g angliavandenių ir 3g riebalų.

Išrūgų izoliatas turi didesnį baltymų kiekį viename 100 g, kurio bendras kiekis yra 90 g. Taip pat jame yra mažiau riebalų ir angliavandenių nei koncentrato. Taip yra todėl, kad jis yra labiau patobulintas, siekiant geresnio grynumo, ir dažnai yra geresnis pasirinkimas tiems, kurie iš tikrųjų riboja riebalų ir angliavandenių vartojimą.

Išrūgos hidrolizatas yraTaip pat rafinuotesnis baltymas ir organizmas greitai absorbuojamas, darau tai puiki galimybė, jei po treniruotės norite kuo greičiau papildyti raumenis.

Taigi, jūsų pageidavimas tikriausiai bus priklauso nuo jūsų tikslo. Pasirinkimas išrūgų baltymų koncentratas gali būti geriausias tiems, kurie nori auginti raumenis nes papildomi angliavandeniai ir riebalai taip pat gali būti naudingi, kadangi izoliuoti gali būti geriau, jei kas nors nori numesti svorio ir norėdamas juos apriboti.

Nors visi šie variantai yra puikūs, norint, kad jie atitiktų optimalius valgio makroelementus, galite pridėti kitų ingredientų, tokių kaip angliavandeniai ir riebalai. Tam tinkami variantai yra vaisiai, riešutų sviestas ir avižos.

2. Augalinės kilmės baltymų milteliai

Augalinės kilmės baltymai gali būti a geras variantas bet kam – net jei tune veganas Tyrimai parodė, kad jie gali būti naudingi auginant raumenis, kaip ir kitos baltymų formos.6 Jei kovojate su pieno netoleravimu arba tiesiog norite apriboti suvartojamą kiekį, augalinės kilmės baltymų milteliai gali suteikti jums tokią pačią naudą kaip ir išrūgos.

TaiSvarbu pasirinkti augalinės kilmės baltymų miltelius mišinys, turintis išsamesnį aminorūgščių profilį. Tai gali reikšti dviejų baltymų mišinio pasirinkimą arba sojos, kuri yra visas baltymas, pasirinkimą. Jei norite greitai padidinti energiją, galite pridėti vaisių, daržovių, sėklų ar net prieskonių, kad tai būtų skanus pusryčių kokteilis.

Geri jūsų pusryčių baltymų kokteilio priedai

Jei norite, kad jūsų pusryčių kokteilis būtų maistingesnis ryte, nepamirškite pridėti kelių iš šių pavyzdžių:

1. Uogos – turtingas antioksidantu vitamino C, kuris padeda išlaikyti mūsų kūną ir ląsteles sveikas. Įpilkite saujelę į an nearomatizuotas ar aromatizuotas papurtyti suteikti jai impulsą skonis taip pat.

2. Žemės riešutai ir linų sėmenys – turtingas vitaminu E ir selenu, kuris padeda palaikyti imuninės sistemos darbą. Pabandykite į pusryčių kokteilį įpilti 1–2 valg.

3. Špinatai arba kopūstai – abu žalumynai, padedantys gauti vieną iš jūsų 5 dienų per dieną ir turtingų vitaminų ir mineralų.

4. Bananas – geras kalio šaltinis, padedantis reguliuoti raumenų susitraukimą ir nervų signalus. Pabandykite sumaišyti vieną su pusryčių kokteiliu ryte ir taip pat gauti vieną iš savo 5 per dieną.

5. Avižos – geras pilno grūdo angliavandenių, turinčių daug skaidulų, šaltinis, kuris ilgiau palaiko jus sotesnį ir palaiko cukraus kiekio kraujyje išsiskyrimą visą dieną. Ryte pabandykite įmaišyti kelis šaukštus.

Paimkite namo pranešimą

Baltymų kokteilis pusryčiams nėra kenksmingas jūsų sveikataibūdu nepaisant to, ar jūsų tikslas yra priaugti raumenų ar numesti svorio. Tai daug geriau nei praleisti pusryčius apskritai ar pasiekti kepinį ar ką nors nesveiko kelyje.

Yra daug baltymų miltelių ir jūs netgi galite pabandyti išbandyti keletą veganiškų variantų. Įpilkite šiek tiek špinatų ar uogų į savo pusryčių baltymų kokteilis yra puikus būdas pagerinti maistinio kokteilio profilį, kad geriausiai palaikytumėte imuninę sistemą ir apskritai sveikatą.

Parašykite komentarą