Ar galite sumaišyti kreatiną ir BCAA?

Ar galite sumaišyti kreatiną ir BCAA?

Pažvelkime į faktus …

Kaip naudoti BCAA

BCAA yra plačiai naudojami tarp raumenų formuotojų ir fitneso fanatikų, tačiau daugelis žmonių nežino, ką reiškia šis akronimas.

BCAA arba išsišakojusios grandinės amino rūgštys yra populiarus sportinės mitybos papildas, kuris yra plačiai naudojamas prieš treniruotę ar treniruotės metu, ir yra ypač idealus liesiems raumenims auginti – kitaip tariant, įdėti raumenų masę, tuo pačiu mažinant kūno riebalus. BCAA galite rasti kaip atskirą priedą arba kaip mišinio dalį.

BCAA priede bus trys iš devynių nepakeičiamų amino rūgščių, įskaitant l-leuciną, l-izoleuciną ir l-valiną. Jų pagrindinis darbas yra skatinti baltymų sintezę, tuo pačiu tiekiant energiją jūsų raumenims ir išsaugant liesą masę. Tai yra vienas iš populiariausių BCAA naudojimo būdų, nes jie leidžia efektyviai numesti svorį nuo riebalų, kai maitinate mažai kalorijų, o ne jūsų kūnas ardo tuos sunkiai uždirbtus raumenis, kai jiems reikia energijos.

Taip pat įrodyta, kad BCAA mažina jūsų organizmo gaminamo serotonino kiekį, o tai reiškia, kad kol sportuosite, jūsų nevargins tas pats nuovargis, o tai reiškia, kad galite daugiau dirbti ilgiau.

BCAA taip pat gali būti naudinga senstant jūsų kūnui. Nuo trisdešimtmečio vidurio jūsų kūnas nestato raumenų taip, kaip kadaise, ir BCAA gali tai padėti. Įrodyta, kad amino rūgštis leucinas padidina raumenų baltymų sintezę 145 procentais.

BCAA papildai gali būti naudojami iki keturių kartų per dieną, kai turite intensyvią programą, ir gali būti naudojami prieš treniruotę, jos metu ir po jos.

Kaip naudoti kreatiną

Kreatinas parduodamas panašiai auditorijai – kultūristams ir sportininkams, kurie užsiima sportu ir veikla, kuriai būdingi trumpi intensyvumo protrūkiai.

Jį sudaro trys amino rūgštys: glicinas, argininas ir metioninas. Iš esmės tai yra būdas suteikti jums energijos atsargų. Jūsų raumenų audinyje kreatinas yra fosfokreatinas. Fosfokreatinas yra sintetinamas atliekant didelio intensyvumo pratimus, pavyzdžiui, kilnojant svarmenis, suteikiant raumenims papildomos energijos. Kreatino greitis natūralų jūsų kūnų gamybos procesą adenozino trifosfatas (ATP). ATP yra sunaudojama ir greitai išsenka per intensyvų pratimą.

Papildydami kreatinas galite padidinti galimybę kaupti daugiau, tai reiškia, kad pratimo metu gali atsirasti daugiau ATP. Čia kreatinas yra papildomos energijos palengvintojas. Jis sunaudojamas gana greitai ir yra todėl geriausiai tinka pratimas, kuris apima trumpi energijos pliūpsniai, pvz., svorio kėlimas ir sprints

Yra keletas skirtingų kreatino rūšių, tačiau jos beveik visos tarnauja tam pačiam tikslui – kinta jų absorbcijos greitis. Monohidratas yra įprastas daugelio sunkiaatlečių kertinis akmuo. Monohidratas rekomenduojamas 20 g per parą pakrovimo fazę per savaitę, o po to kasdien po penkis gramus šešias savaites, po to mėnesį nėra kreatino.

Ar galite maišyti kreatiną ir BCAA?

Jau tikriausiai susidarote BCAA ir kreatino panašumų vaizdą, bet ar galite juos sumaišyti?

Atsakymas yra teigiamas. Įvairūs tyrimai parodė, kad nėra jokio neigiamo poveikio jūsų sveikatai dėl dviejų papildų maišymo, todėl daugelis profesionalių sportininkų ir asmeninių trenerių rekomenduoja juos sujungti. Tiesą sakant, daugelis papildų, ypač papildai prieš treniruotę, kuriuos mes gausime toliau, sujungia BCAA ir kreatiną.

Kiekvieną vartodami kaip atskirus papildus, o ne dalį iš anksto išmatuoto mišinio, galite kontroliuoti santykį (su gydytojo patarimu) ir išvengti bet kokių kitų papildų, kurie paprastai būna mišiniai, pavyzdžiui, kofeino ir pridėtų angliavandenių.

Prieš treniruotę su BCAA ir kreatinu

Paprastai ieškoma šių dviejų derinimo pranašumų yra jėgos ir ištvermės duetas ir tai, kad jų savybės komplimentuoja viena kitą: kreatinas jėgai ir atsargos, kad labiau stumtųsi, ir BCAA raumenų energijai. Kreatiną geriausia vartoti prieš treniruotę (kai kurie sako, kad 30 minučių prieš mankštinantis), o BCAA taip pat galima naudoti treniruotės metu padidinti.

Paimkite namų pranešimą

Galite sujungti abu arba paimti atskirai, atsižvelgdami į savo tikslus. BCAA yra labai rekomenduojami kaip papildai prieš treniruotę, tačiau jie yra taip pat naudingas kaip raumenų degalų padidinimas treniruotės metu. Jie yra prieinami, palyginti su kitais papildais, ir neturi jokių priedų.

Kita vertus, kreatinas imamas ciklais ilgesnį laiką; tikslas yra prisotinti raumenis daiktais, kad gautumėte papildomų pakartojimų ir nueitumėte papildomą atstumą. Todėl tai yra geriausias priedas prieš treniruotę. Tai taip pat ne viskas dėl masinio auginimo, nes abu gali būti naudojami norint gauti liesą pelną, padedantį sukrauti ant raumenų masės, tuo pačiu sumažinant kūno riebalus.

Parašykite komentarą