Ar turėčiau gerti baltymų kokteilius, kol pjaunu

JK asmeninis treneris Garethas Sapsteadas

Tai dažniausiai užduodamas klausimas tarp tų, kurie pjauna ir bando numesti kūno riebalus – ar pjaustydamas turėčiau gerti baltymų kokteilius?

Kalorijos ir kalorijos

Svorio metimas yra toks paprastas, kaip kalorijos, palyginti su kalorijomis. Iš esmės tai beveik taip paprasta, kaip reikia padaryti daugiau ir mažiau valgyti.

Tai įrodo tie, kurie įrodė, kad valgo riboto kaloringumo dietą, kurioje gausu tokių dalykų kaip spurgos, saldainiai ir greitas maistas, ir vis tiek numetė svorio. Logika nepasakytų, kad tai nėra protingas ar sveikas būdas daryti dalykus, tačiau faktas yra „daugiau daryti ir mažiau valgyti“ didinant fizinį krūvį ar mažinant suvartojamų kalorijų kiekį, arba abu, sukels svorio.

Tačiau kai reikia mesti kūno riebalus, o ne tik kūno svorį, ir išlaikyti liesą masę, tai tampa šiek tiek sudėtingiau. Čia kalorijos paprasčiausiai priskiriamos kalorijoms, o jūsų maistinių medžiagų (angliavandenių, riebalų ir baltymų) suvartojimas vaidina gyvybiškai svarbų vaidmenį.

Baltymai ir kokteiliai

Grynasis baltymų balansas yra skirtumas tarp raumenų baltymų sintezės (augimo) ir raumenų baltymų skaidymo. Norint priaugti raumenų ir skatinti atsistatymą, baltymų balansas turi būti teigiamas. Kitaip tariant, baltymų sintezė (naujų raumenų baltymų susidarymas) turi būti didesnė nei baltymų skaidymas.

Baltymų kokteilių naudojimas ir kūno aprūpinimas aminorūgštimis dienos metu ir svarbiausiu metu (prieš treniruotę, per treniruotę ir po jos) vaidina svarbų vaidmenį maksimaliai padidinant aukščiau aprašytą reakciją ir veikia dviem būdais.

Privalumai

Papildant baltymų kokteilius, gali padidėti raumenų baltymų sintezė ir sumažėti baltymų skaidymas. Dėl to pasiekiama didesnė grynoji baltymų pusiausvyra, padedanti skatinti liesos raumenų masės, jėgos ir atsistatymo padidėjimą.

Tačiau kai jūsų kalorijų deficitas yra mažesnis, jūsų baltymų apyvarta yra didesnė ir organizmas greičiausiai yra katabolinės (raumenų irimo) būsenos. Raumenų baltymų skaidymas yra didesnis. Todėl jūs rizikuojate prarasti liesą raumenų audinį, jei nesielgiate tinkamai.

Taigi, tarkime, kaip tipišką pjovimo pavyzdį, jie gali pagalvoti, kad dėl to, kad jie nėra raumenų auginimo fazėje arba nesijaučia reikalingi papildomų kalorijų, jie pašalina baltymų kokteilius iš savo dietos. Dabar jie gali sutaupyti 100 kalorijų už kokteilį, tačiau ar verta rizikuoti:

  • Bendras mažesnis baltymų suvartojimas per maistą tuo metu, kai organizmas skaido daugiau baltymų
  • Negaudami anabolinio poveikio (raumenų masės augimo) dėl baltymų kokteilių treniruočių metu
  • Tai turi įtakos sveikimo greičiui, o tai reiškia, kad sumažėja gebėjimas treniruotis, nes kiekvienos treniruotės metu sunaudojama mažiau kalorijų
  • Neturėdamas psichologinio poveikio turėdamas ką nors po treniruotės, tai gali reikšti, kad valgai ką nors mažiau sveiko
  • Far kai kurie, baltymų kokteilio saldumas taip pat gali pažaboti dietos potraukį. Kažko, ko vargu ar gausite iš bet kokio kito maisto, kuriame yra mažai kalorijų ir cukraus

Kiti baltymų privalumai

Baltymai turi a didelis terminis maitinimo poveikis (TEF) nei angliavandeniai ar baltymai. Tai reiškia, kad baltymams sudeginti reikia daugiau kalorijų nei angliavandeniams ir riebalams. TEF vaidina tik nedidelį vaidmenį medžiagų apykaitoje, tačiau kiekviena pagalba padeda greičiau pasiekti kūno transformacijos tikslus.

Baltymai taip pat leidžia ilgiau jaustis sotesniems jei per vieną posėdį sunaudojama 30 g ar daugiau. Tipiškame baltymų kokteilyje yra apie 25-30 g baltymų vienoje porcijoje ir tik apie 100 kalorijų. Norėdami patekti į 30 g baltymų, turėtumėte valgyti, tarkime, 5 virtus kiaušinius, bet taip pat turėtumėte daugiau kalorijų! Tris kartus kalorijos iš tikrųjų!

Ką apie kalorijų ribojimą?

Laikantis dietos, kad taptumėte lieknesni ir labiau apibrėžti, logiška, kad dėl to, kad jūsų kalorijos tampa vis labiau ribotos, turėsite vartoti daugiau maisto produktų, skirtų jūsų sprogimui. Maistas ir užkandžiai, turintys mažiau kalorijų, bet daugiau baltymų ir kitų maistinių medžiagų.

Kaip premiją, dauguma geruose baltymų kokteiliuose yra mažai riebalų ir angliavandenių. Taigi, nesvarbu, ar renkatės mažai angliavandenių, mažai riebalų ar mišrų metodą; sveikų riebalų ar angliavandenių į dietą galima pridėti kitomis priemonėmis.

Pavyzdžiui: sumaišius riešutų sviestą į baltymų kokteilius, būtų galima lengvai užkąsti ar pavalgyti mažai angliavandenių besilaikantiems dietos vartotojams, o bananų ar avižų maišymas su kokteiliu tiktų besilaikantiems dietos, naudojant mažesnio riebumo metodą.

Pagal bendrą nykščio taisyklę, mažai angliavandenių turinčiose dietose turėtų būti daugiau riebalų, tuo tarpu mažiau riebalų turinčiose dietose turėtų būti daugiau angliavandenių. Tai neleidžia kūnui kreiptis į baltymus ir aminorūgštis naudoti kaip energijos šaltinį, o kiti kūno procesai pasibaigia.


Paimkite namų pranešimą

Tinkamo baltymo pasirinkimas yra labai svarbus. Štai keletas paprastų, neribojančios taisyklės:

1) Treniruotėse, pavyzdžiui, išrūgose, naudokite greitai veikiančią baltymų formą. Naudokite juos taip pat, kaip ir tuo atveju, jei nesilaikytumėte dietos.

2) Jei valgio pakaitalams naudojate baltymų kokteilius, geriausiai veiks greito veikimo ir laikino atpalaidavimo baltymų mišinys. Pavyzdžiui, išrūgų baltymai, sumaišyti su kazeinu.

3) Jei baltymų kokteilius naudojate kaip maisto pakaitalą, pabandykite juos derinti su kitais maisto produktais, kad padidintumėte maistinių medžiagų tankį (pvz., Uogomis, špinatais, kopūstais ir kt.) Ar net su supermaisto papildu.

4) Pabandykite baltymų kokteiliuose naudoti riešutų sviestą, kokosų aliejų ar net šviežią avokadą, kad pridėtumėte sveikų riebalų šaltinių į savo racioną, kai naudojate mažai angliavandenių vartojantį maistą.

5) Laikydamiesi dietos su mažu riebalų kiekiu, pabandykite eksperimentuoti su įvairiais vaisiais ir kitais mažai angliavandenių turinčiais angliavandenių šaltiniais, pavyzdžiui, avižomis ir miežiais.

Mūsų straipsniai turėtų būti naudojami tik informaciniais ir švietimo tikslais ir nėra skirti laikyti medicininėmis konsultacijomis. Jei nerimaujate, prieš pradėdami vartoti maisto papildus arba atlikdami didelius dietos pakeitimus, pasitarkite su sveikatos specialistu.

Parašykite komentarą