Ar vandens pasninkas yra saugus? Viskas, ko ne

Vandens pasninkas yra būtent toks, koks skamba … geriant (ir dažnai valgant) tik vandenį ribotą laiką. Nors tai gali būti patrauklus greito svorio metimo būdas, tai dažnai nėra realu ir iš tikrųjų nepasiekia norimų rezultatų.

Vandens pasninkas gali būti atliekamas dėl daugelio priežasčių – religiniais tikslais, norint pasirengti medicininei procedūrai ar dėl manomos naudos sveikatai. Prieš nuspręsdami greitai atlikti vandenį, perskaitykite toliau, kad sužinotumėte daugiau apie tai ir visus veiksnius, į kuriuos reikia atsižvelgti.

Peršokti į:

Kas yra badavimas vandenyje?

Ar vandens nevalgymas yra saugus?

Kokie vandens pasninko pranašumai?

Kaip saugiai sekti vandenį.

Kas yra badavimas vandenyje?

Sąvoka „pasninkas“ reiškia susilaikymą nuo viso maisto ir gėrimų – taigi greitas vandens vartojimas reiškia tik vandens nevartojimą. Pasninkas jau seniai yra įvairių religinių apeigų dalis, ir tai gali apimti susilaikiusi tik tam tikri maisto produktai, visi maisto produktai ar viskas, išskyrus vandenį.

Tai taip pat buvo sugalvota kaip būdas „išvalyti“ savo sistemą, nevartojant maisto dieną ar daugiau.

Ar vandens nevalgymas yra saugus?

Vandens pasninko saugumas priklauso nuo jūsų pasninko trukmės ir sveikatos istorijos – reikia atsižvelgti į pagrindines sveikatos sąlygas.

Galimi pavojai, padarius vandenį greitai, yra žemiau.

Vandens badavimas gali sukelti dehidrataciją

Nors vandens gėrimas yra akivaizdus būdas palaikyti hidrataciją, mūsų kūnas taip pat priklauso nuo vandens iš daugelio valgomų maisto produktų, pavyzdžiui, vaisių ir daržovių.

Iki ⅓ vandens, kurį suvartojame kasdien, iš tikrųjų gaunama iš maisto produktų, todėl nevalgius gali nepakakti sunaudojant įprastą vandens kiekį nevalgius.

Tai gali prarasti vandens svorį

Nors gali būti patrauklu galvoti apie greitą vandens praradimą 1 ar daugiau kilogramų, šis svorio metimas greičiausiai atspindės vandens svorį, prarastą suskaidžius susikaupusius angliavandenius ir raumenų audinius.

Vartojant kalorijas, mūsų kūnas suskaidys sukauptą energiją – ne tik iš riebalų, bet ir iš liesos masės (kurioje yra didelis vandens kiekis).

Mitybos požiūriu jis nėra tinkamas

Kalorijos yra mūsų kūno kuras – ir nevalgę maisto, mes neduosime savo organizmui kuro, kad jis galėtų veikti. Energijai mums reikia ne tik kalorijų, bet ir maiste esantys mikroelementai bei makroelementai yra būtini visiems mūsų kūno procesams.

Bet koks valgymo būdas, kuriame nėra baltymų, angliavandenių, riebalų, vitaminų ir mineralų, nėra tinkamas mitybai ir jo negalima palaikyti ilgą laiką.

Galite jausti silpnumą ir galvos svaigimą

Jei turite jautrumą angliavandeniams arba turite problemų dėl cukraus kiekio kraujyje reguliavimo, tai gali būti pavojinga greitai laistyti. Žemo cukraus kiekio kraujyje simptomai yra labai panašūs į dehidracijos simptomus – ir jų, ir kitų derinys gali būti dar kraštutinesnis.

Galite jaustis labai pavargęs, silpnas, pykina ar svaigsta galva.

Pasninkui pasibaigus, galite persivalgyti

Vandens pasninkas yra ekstremalus ir tam pasiekti reikia daug protinių pastangų. Praėjus vienai ar daugiau dienų nevalgius jokio maisto, jūs tikriausiai užsinorėsite ir norėsite „atšvęsti“ savo pasninko pabaigą, kad būtų lengva persivalgyti ir paneigti bet kokią galimą naudą, kurios siekėte.

Tai gali pabloginti kai kurias sveikatos sąlygas

Greitas vandens paūmėjimas gali pabloginti tam tikras sveikatos sąlygas arba prisidėti prie netvarkingų valgymo įpročių. Visada pasitarkite su savo šeimos gydytoju, jei ketinate greitai atlikti vandenį.

Kokia nauda?

  • Vandens pasninkas gali skatinti svorio netekimą: Yra keletas tyrimų, kurie rodo, kad nauda vandeniui pasninkauja tik trumpą laiką, todėl pakaitinis dienos badavimas ar periodinis badavimas yra populiarus metodas.
  • Tai gali padėti reguliuoti alkį: tyrimai parodė nevalgymo poveikį leptinui ir insulinui, dviem hormonams, kurie veikia alkio reguliavimą
  • Ar manoma, kad „detoksikuoja“ kūną: Kadangi maisto virškinimas ir atliekų išsiskyrimas reikalauja daug organizmo darbo, manoma, kad pasninkavęs vanduo laikinai pertraukia jūsų virškinimo sistemą, inkstus ir kepenis, kad veiktų efektyviau. greitai.4

Kam skirtas badavimas vandenyje?

Vandens pasninkas yra sukurtas dėl daugelio priežasčių – žmonėms, norintiems sulieknėti, detoksikuoti ar laikytis religinės tradicijos. Atsižvelgiant į norimą rezultatą ir jūsų sveikatos būklę, vandens nevalgymo būdai ir ilgis yra skirtingi.

Kaip saugiai sekti vandenį greitai

Vandens badavimas nerekomenduojamas nėščioms, turintiems valgymo sutrikimų ar turintiems sveikatos sutrikimų. Visi, kurie domisi vandens badavimu, turėtų visada pasitarkite su jų gydytoju Pirmas.

Prieš tavo pasninką

Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti prieš vandens pasninką, yra pasikalbėti su medicinos specialistu. Prieš pradėdami, būtinai aptarkite visas medicinines sąlygas ar galimą susirūpinimą dėl šalutinio poveikio.

Prieš pradedant greitai vartoti vandenį, keletą dienų prieš tai rekomenduojama palaipsniui mažinti kalorijų kiekį ir laikytis daugiausia vaisių ir daržovių dietos. Tai leis vandeniui greitai pasijusti mažiau ekstremaliai, nei pereinant nuo visiško valgymo įpročio.

Vandens pasninko metu

Kaip minėta anksčiau, nevalgius dėl vandens gali atsirasti dehidratacija – reikalauti gerti daugiau vandens nei įprastai. Daugelis vandens pasninkų rekomenduoja 2-3L per dieną.

Vandens pasninko metu jūs nevartojate jokių kalorijų – o dėl silpnumo ir mažo cukraus kiekio kraujyje šalutinio poveikio gali būti sunku atlikti sunkią veiklą. Gali būti sunku susikaupti, todėl neplanuokite vandens greitai, kai turite vairuoti ar valdyti sunkiąsias mašinas ar laikyti svarbų egzaminą. Ir nedarykite sunkių pratimų.

Po vandens pasninko

Daugelis vandens pasninkų skatina lėtai vėl vartoti maisto produktus, o vienas tyrimas visų pirma nurodė a mažai riebalų veganiška dieta pirmąsias kelias dienas po to. Labiausiai tikėtina, kad greitai padidinsite vandens naudą laikydamiesi sveikos mitybos vaisių, daržovių, neskaldytų grūdų ir liesų baltymų.

Paimkite namų pranešimą

Vandens pasninkas yra ekstremali dieta, kurios negalima daryti ilgą laiką arba be medicinos specialisto priežiūros. Nors tai buvo daroma daugelį metų kaip religinių ir kitų tradicijų dalis, visa ilgas terminas vis dar tiriamos vandens nevalgymo pasekmės – su pertraukomis arba per dieną ar ilgiau. Yra daugybė kitų būdų, kaip numesti svorį ar pagerinti savo sveikatą, neišbraukiant visų maisto produktų iš dietos.

Parašykite komentarą