Aromatizuoto maisto vartojimo idėjos

Ar ne aromatizuotų papildų gerbėjas?

Taigi, atlikote namų darbus ir žinote viską, ką reikia žinoti apie priedą, kuris puikiai pagerins jūsų sportinę veiklą ar sporto salės rezultatus, tačiau kai jis priims (iš pradžių) iš pirmo žvilgsnio protingą sprendimą įsigyti nearomatizuotą variantą, dabar palikdamas labai kartaus skonio. Toliau pateikiamos kelios idėjos, kaip išspręsti problemą.

Tiriant papildus – neatsižvelgiant į jų funkciją ar paskirtį – prieš skonį reikia atsižvelgti į daugelį dalykų. Turite žinoti, kad jie yra saugūs, kad jie nepablogins jokių anksčiau egzistavusių sveikatos sutrikimų, kad jie padarys tai, ko norite, ir jūs turite visas žinias apie bet kokį šalutinį poveikį.

Sunkiaatlečiams populiariausi papildai yra jūsų BCAA ir kreatinas, kartu su akivaizdžiu baltymu ir jie yra populiarūs dėl priežasties: nes jie veikia. Dėl to nėra paslaptis, kad juos verta įtraukti į mitybos planą, jei tai reiškia, kad jūs tobulėsite sporto salėje ir tuo metu stiprinsite raumenis ir jėgą. Toli gražu ne tu galvoji, kaip juos paimti ir kaip jie skonis, tiesa?

Gerai, todėl tai nėra pirmas dalykas, kurį greičiausiai iškelsite, kai kas nors kalba apie technines priedo detales, kaip jis padidina energiją ar skatina raumenų augimą, tačiau pripažinkime: daugybę papildų reikia vartoti kasdien. , dažnai didelėmis ar dažnomis dozėmis, kad būtų veiksminga. Galbūt tai neatrodo didelė problema, bet jei papildas yra teigiamas dalykas, kodėl verta kęsti skonį.

Viena kandžių nearomatizuotų miltelių gurkšnelė gali galvoti apie du kartus, o gal net be reikalo išprašyti papildomų pinigų, norint nusipirkti tą patį produktą, kurį gerti gerti. Nesijaudink. Turime keletą idėjų, kad vaistas būtų saldesnis.

Ar galite sumaišyti išrūgas su karštu maistu ir gėrimais?

Ši taisyklė nebūtinai taikoma visiems papildams, tačiau jei manėte, kad pašildykite išrūgas karšto šokolado ar košės dubeniu, pagalvokite dar kartą. Aukšta temperatūra, viršijanti 75 laipsnių C, denatūruoja baltymą, o tai reiškia, kad jis keičia formą. Kad aminorūgštys išliktų nepažeistos, geriau mikrobangų krosnelėje paskaninti avižas ar karštą šokoladą ir įmaišyti miltelius, kai jie atvės.

Visų pirma, kas sako, kad reikia gerti? Priklausomai nuo kiekio, galite tiesiog atsikratyti maišydami jį į tai, ką valgote. Jei kietosios medžiagos yra problema, apsvarstykite galimybę įdėti ją į sriubą, lašinius ir vaisių salotas. Tas pats pasakytina ir apie šilumą, kur galbūt norėsite patikrinti, kokį poveikį tam tikra temperatūra turės jūsų pasirinktam papildui.

Trūksta vaistinių, paskirtų papildų, todėl yra didelė tikimybė, kad jau vartojate išrūgų baltymus tam tikra forma po treniruotės, o galbūt ir prieš treniruotę. Nėra nieko pasakyti, kad negalima maišyti dviejų savo purtyklėje.

sveikas receptas

Jei tai yra jūsų išrūgų baltymų milteliai, tai modifikuodami ar sugalvodami savo purtymą, galite sustiprinti baltymų miltelių dorybes. Investavimas į sulčiaspaudę reiškia, kad saldindami nearomatizuotus miltelius galite gauti visą drėkinamąjį vaisių ir daržovių gėrimą, vitaminus ir angliavandenius, suteikdami dar vieną priežastį gauti penkis per dieną.

Pridedant avižų ar sėklų ir grūdų, gausite skaidulų ir gausite lėtai degantį angliavandenius, kurie suteiks ilgalaikių energijos atsargų visą dieną. Dažnesnis mėgstamiausias yra jo maišymas su užtepėlėmis. Žemės riešutų sviestas yra populiarus užkandis, pripildytas baltymų. Turėdami pakankamai riešutų sviesto, kad subalansuotumėte nearomatizuotus miltelius, galite pridėti ilgalaikį baltymų kiekį į savo papildų vartojimą.

Kaip vartoti negausius papildus:

  • Įtraukite į baltymų kokteilius
  • Įmaišykite į baltymų blynų tešlą
  • Įmaišykite į savo košę ar nakties avižas

Norėdami sukurti puikų skonį, naudokite kvapiąsias medžiagas:

  • Flavdrops
  • Sirupas be cukraus
  • Kakavos milteliai
  • Spirulina (daug skaidulų turintis supermaistas)
  • Klevų sirupas