Baltymų kokteilis su pienu ar vandeniu Ką’

Taigi, jūs turite savo baltymų, žinokite visus privalumus, kaip tai leidžia jums greitai pasisavinti ir suvirškinti visus jums reikalingus baltymus prieš pat treniruotę, jos metu ir po jos, ir jūs pradėsite matyti ir jausti skirtumą. Etiketė nurodo sumaišyti su vandeniu ar pienu. Ar turėtumėte pakratyti baltymus su pienu ar vandeniu – ar ne, rezultatai tikrai nesiskiria? Tai klausimas, kuris kyla visiems, pradedant naujokais ir baigiant sportininkais, ir nuo žmonių, bandančių sumažinti svorį, iki tų, kurie bando kurti.

Ar turėtumėte baltymų kokteilį su pienu ar vandeniu?

Vengsime čia sėdėti ant tvoros, todėl atleiskite, kai pradėsime sakydami, kad tai priklauso. Kiekvienam keliui yra ne tik viena nauda – jų yra keletas, tačiau tai tikrai priklauso nuo jūsų tikslų.

Statant masę ir raumenis, baltymų sumaišymas su pienu duos geresnių rezultatų. Liesiems statybininkams, žoliapjovėms ir dažikliams vanduo yra geriausias būdas. Tai susiję su mityba, nes būtent dėl ​​to pirmiausia geriate baltymų kokteilius.

Pieno baltymų kokteilis

Norint padidinti raumenis, yra keletas rimtų privalumų, jei vartojate baltymų kokteilį su pienu. Kazeinas ir išrūgos yra du aukštos kokybės baltymai, esantys piene, maždaug 80% kazeino ir 20% išrūgų santykiu. Išrūgų baltymai greitai virškinami – puikiai tinka po treniruotės, norint papildyti raumenis, o kazeino baltymai virškinami lėčiau ir pastoviau, ilgesnį laiką skatindami raumenų ir baltymų sintezę.

Nesupraskite mūsų neteisingai – baltymų kokteilyje galite sumaišyti, tačiau maišydami baltymus, gausite daugiau baltymų. Kiek? Kiekviename puodelyje pieno, kurį dedate į baltymą, jau yra 8 gramai baltymų. Kai sumaišysite jį su kaušeliu baltymų miltelių, jūs gausite didelę daugiau nei 30 gramų baltymų dozę viename.

Pienas gali tiesiogiai padėti raumenims atsigauti ir atsistatyti po griežtos jėgos treniruotės. Lieknosios raumenų masės auginimas iš tikrųjų duoda daug daugiau privalumų nei vien tik raumeningas. Tai gali padėti valdyti kūno riebalų ir kalorijų pusiausvyrą, taip pat sumažinti ligų ir įprastų ligų riziką.

Pienas yra akivaizdus pasirinkimas tiems, kurie bando kurti – ypač sunkūs augintojai, kurie stengiasi surinkti pakankamai masės, kad pakeistų savo kūno tipą. Pienas yra geras riebalų ir angliavandenių šaltinis tam pasiekti. Angliavandeniai ne tik padeda jums padidinti svorį ir padeda atsigauti raumenims po sunkios kėlimo sesijos, bet ir suteikia energijos atlikti darbą salėje.

Neatsižvelgiant į maistingumą, daugelis žmonių pieną kaip maišytuvą rekomenduoja vien tik iš skonio, nes jis suteikia kremiškesnį burnos pojūtį ir šiek tiek saldesnį skonį, patenkindamas smaližių potraukį ir paliekant sotesnį.

Vandens baltymų kokteilis

Vanduo neturi kalorijų. Galbūt užtenka pasakyti kai kuriems. Pagrindinė baltymų su vandeniu, o ne pienu nauda yra svorio reguliavimas. Baltymų gėrimas su vandeniu yra tikroji dietos versija.

Masės augintojams pienas bus naudingas, tačiau jei bandote valdyti savo svorį ir gauti baltymų, vanduo yra jūsų pusėje, kai reikia sumažinti kalorijas. Apytikriai 270 kalorijų yra vienas samtelis vidutinio baltymo miltelių, sumaišytų tik su vienu puodeliu pieno. Baltymų kokteilis, sumaišytas su vandeniu, yra tik 110 kalorijų. Tai nemaža erkė po vandeniu visiems, kurie skaičiuoja kalorijas.

Tas pats pasakytina apie angliavandenius ir riebalus. Leiskite aiškiai pasakyti, kad angliavandenių ir riebalų reikia ne tik norint padidinti raumenis, bet ir palaikyti bendrą sveikatą. Makroelementų skaitikliams angliavandeniai ir riebalai yra ta sritis, kuriai skirsite ypatingą dėmesį.

Piene yra angliavandenių. Nors aukščiau mes paminėjome piene esančių angliavandenių pranašumus (kuriuos visi turėtų nepamiršti), angliavandeniai gali būti tai, ką jūs pjaustote kitur, ir nenorite, kad gausu po treniruotės.

Pienas yra riebalų šaltinis. Nors jūsų kūnui reikia riebalų, jei jūsų baltymų kokteilis yra susijęs su jūsų baltymu, tai kelias yra vanduo. Kad geriau suprastumėte, ką tiksliai vartojate, kiekvienoje 250 ml stiklinėje nenugriebto pieno gaunama 8,3 gramo riebalų ir 4,8 gramo sočiųjų riebalų.

Geras baltyminis miltelis sukurtas taip, kad jo skonis būtų puikus su pienu ar vandeniu, todėl nereikia nerimauti, ar neteksite skonio purtydami vandenį.

Paimkite namų pranešimą

Taigi, ar turėtumėte pakratyti baltymų su pienu ar vandeniu? Paragavus, baltymų vartojimas su pienu ir vandeniu yra rimtų skirtumų. Svorio stebėtojo pasirinkimas yra vanduo, suteikiantis baltymų, tuo pačiu sumažinant piene randamų riebalų ir angliavandenių kiekį. Šių riebalų ir angliavandenių negalima ignoruoti raumenų augintojams ir augintojams, kuriems bus naudinga papildomų baltymų, esančių piene.

Parašykite komentarą