Blogas nakties miegas? Nepradėk savo dienos

Kokie yra geriausi būdai pasiekti treniruočių tikslus? Kiek iš tikrųjų turėtumėte miegoti? Ar valgote pakankamai tinkamo maisto? Mums visiems kyla tiek daug klausimų, susijusių su sveikata ir fizine forma, todėl labai svarbu sekti naujausius tyrimusy, norėdamas juos atsakyti.

Šią savaitę mes svarstome, ar tikrai turėtumėte pradėti dieną nuo kavos ir augalinių baltymų šaltinio galėtų pakeisti soją. Štai štai ką sako naujausi tyrimai.

Kava prieš pusryčius ar po jų?

Mes visi miegojome tą siaubingą nakties miegą, kai jaučiate, kad vienintelis dalykas, kuris jus ištrauks, yra geras kofeino smūgis. Remiantis naujausiais tyrimais, prieš paleidžiant virdulį, galbūt norėsite palaukti, kol susmulkinsite javus.

Nors jūs manote, kad taip yra dėl to, kad tai turi įtakos bendram energijos lygiui ar pernelyg dideliam pasitikėjimui kofeinu, mokslininkai iš tikrųjų rado stebėtiną ryšį su gerti kavą pirmiausia ryte ir jūsų medžiagų apykaitą.

Tyrėjai turėjo 29 sveikus vyrus ir moteris, kurių miego kokybė buvo 3 skirtingos:

1. Normalus nakties miegas su saldžiu gėrimu ryte.

2. Sutrikęs miegas, kai dalyviai kas valandą 5 minutes būdavo pažadinami su saldžiu gėrimu ryte.

3. Tas pats miego sutrikimas, kaip ir naktį 2, po to – stiprios juodos kavos pabudimas prieš saldų gėrimą.

Saldus gėrimas buvo maždaug tas pats suma kalorijų, kaip vidutiniai pusryčiai ir dalyviams buvo išmatuotas gliukozės kiekis kraujyje, kai jie baigė gėrimą. Jie nustatė, kad vienas blogas nakties miegas neturėjo įtakos gliukozės kiekiui kraujyje, palyginti su geru miegu. Tačiau geriant kavą pusvalandį prieš saldų gėrimą, gliukozės kiekis kraujyje padidėjo maždaug 50%.

Iš esmės tai reiškia, kad išgerdami kavos pirmiausia kūnui sunkiau susitvarkyti su pusryčių metu gautu cukrumi. Atsakymas, ar jums vis tiek reikia to kofeino? Pirmiausia suvalgykite savo blyną ir sekite jį kartu su kava.

Rapsai yra geresni augalinės kilmės baltymai nei soja?

Jei mėgavotės augališkesniu gyvenimo būdu, greičiausiai išbandėte ką nors iš sojos. Nuo pieno iki mėsainiai, tai yra augalinis pagrindas, bet ar tikrai jį būtų galima pakeisti dar geresniu? Naujausi tyrimai mano taip.

Soja yra ypač puikus augalinės kilmės baltymų šaltinis, nes jame yra visų būtinų amino rūgščių – baltymų statybinės medžiagos, kurių jūsų kūnas negali pagaminti pats. Pagal tTyrimo metu rapsai turi panašų aminorūgščių profilį, todėl jie taip pat yra gana galingas baltymų šaltinis. Jie taip pat nustatė, kad rapsuose yra fitochemikalų kurie yra naudingi jūsų sveikatai ir gali būti gaminami kaip šalutinis produktas rapsų aliejaus gamybos.

Tyrimo metu buvo tiriama 20 dalyvių rapsų ir sojos įtaka medžiagų apykaitai. Jų buvo paprašyta ankstesnėmis dienomis laikyti maisto dienoraštį, o paskui tris skirtingas dienas valgyti konkretų valgį, kuriame arba nebuvo jokių baltymų, sojos baltymų ar rapsų baltymų.

Kraujo tyrimų rezultatai parodė, kad išprievartaujaEed metabolizmą paveikė panašiai kaip sojos baltymai ir netgi sukėlė šiek tiek geresnį insulino atsaką. Taigi, ar pamatysime daugiau jo ant savo lentynoss? Gali būti pikantiško maisto, nes jis turi garstyčių skonį – tikriausiai ne tai, ko norėtumėte jogurte ar baltymų kokteilyje!

Paimkite namo pranešimą

Mums patinka šiek tiek eksperimentinės mitybos čia ir tikrai tai gavome atlikdami šios savaitės tyrimus. Ar pakeisite kavos laiką, ar nepradėję pusryčių darote per daug sunkius gurkšnis kavos? Ar rapsų augalinio maisto ateitis? Stebėkite tai prekybos centrų lentynose!

Parašykite komentarą