„Fudgey One-Bowl“ baltymų rudieji pyragai – MYPRO

Šie greiti, lengvi, vieno dubenėlio baltymų pyragaičiai grįš ne kartą.

Šiuos švelnius baltyminius pyragus yra taip lengva pasigaminti, kad partiją suplaksite per trumpesnį laiką, nei reikia norint patekti į sporto salę. Tiesiog paimkite maišymo dubenį, pridėkite ingredientų ir pašaukite tešlą į orkaitę, kad gautumėte greitus, sveikus baltymų pyragus, kurie varžosi su jūsų mėgstamu šlamštu.

Naudojant avokadą vietoj sviesto, jūs vis tiek gausite nepaprastai baltymų baltymų, kuriuose yra mažai sočiųjų riebalų ir gausu širdžiai naudingų mononesočiųjų riebalų, taip pat papildomų vitaminų ir mineralų. Ir patikėkite mumis – negalėsite paragauti skirtumo!

Spustelėkite, jei norite pereiti tiesiai prie mitybos produktų.

Padaro: 8 brauniai

Paruošimo laikas: 5 minutės

Gaminimo laikas: 15 minučių

Bendras laikas: 20 minučių

Ingridientai

Metodas

  1. Pirmiausia pašildykite orkaitę iki 150 toC / 170˚C, kad būtų palaikomas ventiliatorius. Tada išklokite 8 colių kvadratinę kepimo skardą riebalais atspariu popieriumi.
  2. Vidutinio dydžio maišymo dubenyje sutrinkite prinokusį avokadą ir išplakite kiaušinius. Maišykite, kol neliks didelių gabalėlių.
  3. Dabar įmaišykite sirupą be cukraus. Įpilkite kakavos miltelių ir maišykite, kol jie visiškai susimaišys, tada maišykite miltus ir išrūgų baltymus, kol jie bus visiškai įmaišyti. Tada įmaišykite šokoladą, susmulkindami jį į mažus gabalėlius ir sulenkite juos į mišinį.
  4. Dabar tešlą tolygiai paskirstykite į padėklą. Kepkite 15–20 min. (15 min. Gaunami fudgiest baltymai, o 20 min. – baltesni pyragaičiai).
  5. Iškepus, leiskite 30 minučių atvėsti, supjaustykite 8 kvadratėliais ir patiekite.

Mėgaukitės šiais baltymų pyragais?


„Fudgey One-Bowl“ baltymų pyragaičiai

Mitybos faktai

Kiekis vienai porcijai

Kalorijos 151kcal

72 kalorijos iš riebalų

% Kasdieninė vertė *
Bendras riebalų kiekis 8g 12%
Bendras angliavandenių kiekis 12g 4%
Baltymas 7 g 14%

Parašykite komentarą