Geriausių aminorūgščių Pasirinkimas

Sportinės mitybos rūšių yra daug, tačiau vienos iš pagrindinių favoritų pagal populiarumą kartu su baltymais yra aminorūgštys. Jų asortimentas taip pat gana platus. O išsirinkti tikrai veiksmingą priedą ne visada lengva. Čia, pagal analogiją su sunkiu herojaus pasirinkimu kryžkelėje, yra trys būdai (tik saugesni):

  1. pasinaudoti trenerio rekomendacija arba parduotuvės pardavėja. Neblogas variantas, bet ne visi turi asmeninį trenerį, o konsultantai dažnai pataria, ką jiems apsimoka parduoti (ar baigiasi galiojimo laikas);
  2. Įjunkite intuiciją ir pabandykite spėti. Neabejotinas šio metodo pranašumas yra galimybė įgyti asmeninės patirties. Tik procesas gali būti atidėtas ir kupinas nereikalingų finansinių nuostolių;
  3. Paskutinė galimybė – naudoti patikrintus duomenis, pagrįstus geriausių aminorūgščių parinkimu. apžvalgos patyrusiems vartotojams ir profesionalams.

Trečiasis būdas vis dar laikomas optimalesniu, o vienas iš būdų jį įgyvendinti – susipažinti su mūsų reitingu, kuris šiandien bus skirtas geriausiems aminorūgščių kompleksams vyrams ir moterims.

Kam skirtos aminorūgštys?

Vargu ar prasminga pilti moksliniais terminais, taigi ir paprastais žodžiais: mūsų raumenys (jei neatsižvelgsite į vandenį) daugiausia susideda iš baltymų. Taigi aminorūgštys yra maistinės medžiagos, iš kurių gaminamas šis baltymas. Būtent juos organizmas naudoja savo stiprinimui, atsinaujinimui ir tam tikrų fermentų bei hormonų gamybai.

Fizinio krūvio metu organizmas suvartoja laisvąsias aminorūgštis, kurių reikiamas kiekis ne visada pasipildo su maistu. Čia praverčia aminorūgščių papildai.

Sportinių aminorūgščių rūšys ir išsiskyrimo formos

Labiausiai paplitusios dvi rūšys: izoliuotos aminorūgštys ir kompleksai, kurie skiriasi sudėtimi, medžiagų santykiu ir jų forma.

Populiariausios tarp žmonių yra BCAA, kurios yra pagrindinės raumenų aminorūgštys ir būtinos jų palaikymui, atsistatymui ir augimui. Kompleksai turi išplėstą sudėtį (įskaitant BCAA) ir dažniausiai yra pagrįsti hidrolizuota baltymo forma, kurios absorbcijos greitis yra dar didesnis nei laisvos formos aminorūgštys.

Galimos trys aminorūgštys: milteliai, tabletės (kapsulės), skystis. Pagrindinės savybės ir organizmo įsisavinimo greitis nelabai priklauso nuo išleidimo formos, todėl galite pasirinkti variantą, kurį paprasčiausiai priimti.

Apibendrinant verta pridurti, kad į reitingą nebuvo įtraukti kai kurie tablečių pavidalo aminorūgščių kompleksai, kuriuose, nepaisant jų populiarumo, yra baltymų koncentrato arba sojos baltymų. Tiesą sakant, jie mažai kuo skiriasi nuo klasikinių baltymų papildų pagal aminorūgščių įsisavinimo greitį, tačiau yra daug brangesni. Nedvejodami perskaitykite informaciją ant pakuotės ir rinkitės papildus, kuriuose aminorūgštys pateikiamos laisvos, di- ir tripeptidinės formos arba baltymų hidrolizato pavidalu.

Dėmesio!
Yra kontraindikacijų, todėl reikia pasikonsultuoti su specialistu