Geriausių BCAA Pasirinkimas

Vienas svarbiausių vaidmenų sportinėje mityboje tenka aminorūgštims. O tarp jų BCAA kompleksai tradiciškai populiariausi tarp jėgos sporto ir fitneso atstovų. Pagrindinis pastarųjų efektyvumo patvirtinimas – daugybė teigiamų atsiliepimų apie sportininkus ir jų pasiektus rezultatus. Mūsų reitinge yra geriausi (atletų ir ekspertų nuomone) BCAA.

Kas yra BCAA ir kam jie skirti?

BCAA yra unikalus trijų nepakeičiamų aminorūgščių kompleksas, turintis šakotos grandinės struktūrą: leucinas, izoleucinas ir valinas. Būtent jie veikia kaip raumenų audinių statybinė medžiaga ir iš jų sudaro daugiau nei 30% žmogaus raumenų. Pats terminas „būtiniausias“ reiškia, kad organizmas pats nepajėgia susintetinti šių medžiagų ir gali jas gauti tik su maistu.

Kokie yra BCAA privalumai:

  • Užkirsti kelią raumenų irimui (katabolizmui) intensyvaus fizinio krūvio metu;
  • Skatinti ir užtikrinti raumenų augimą;
  • Palengvinti atsigavimą;
  • Aprūpinti organizmą energija, didinti ištvermę;
  • Prisidėti prie jėgos rodiklių gerinimo;
  • Padėti kovoti su riebalų sankaupomis;
  • Padidinkite kitų sporto papildų vartojimo poveikį.

BCAA rūšys ir išleidimo formų variantai

Po santrumpa BCAA ant pakuotės gali būti paslėptos arba pačios aminorūgštys, turinčios šakotą šoninės grandinės struktūrą, arba jų pagrindu sukurtas kompleksas, pridedant kitų pagalbinių komponentų.

Kitas bendras skirtumas tarp BCAA papildų yra skirtingas leucino, izoleucino ir valino santykis. Klasikinė versija yra 2:1:1, tačiau yra 4:1:1, 6:1:1, 8:1:1 ir net daugiau. Kokias BCAA geriausia rinktis? Vieno atsakymo nėra. Viskas čia yra grynai individualu. Daugelis patyrusių sportininkų mano, kad „klasikinis“ yra geresnis, o padidinus labai veiksmingo, bet ne itin brangaus leucino koncentraciją, gamintojai gali maksimaliai padidinti priedo kainą už mažą kainą.

Išleidimo formos jau žinomos sportinei mitybai:

  • Milteliai;
  • Tabletės;
  • Kapsulės;
  • Skystis.

Kalbant apie asimiliacijos greitį, nėra jokio skirtumo. Kaina ir naudojimo paprastumas yra svarbesni. Populiariausias variantas yra pudra. Tai pigiau ir paprastai vienoje porcijoje yra didesnė BCAA koncentracija. Kapsulės ir tabletės yra brangesnės, bet patogiau vartoti. Skysta forma nėra labai populiari dėl didelės kainos, neturinčios jokios naudos.

Apibendrinant, svarbu pažymėti, kad, žinoma, apžvalgoje pateikiamos ne visos vertos BCAA rūšys. Yra daug daugiau. Taip pat neįtraukti kai kurie gerai žinomi ir plačiai reklamuojami kompleksai, kurie yra gana komerciniai projektai ir, nepaisant nemažos kainos, turi nepagrįstai mažą veikliųjų medžiagų koncentraciją. Kalbant apie optimalų pasirinkimą, prasminga išbandyti keletą variantų. Ir sustokite ties tuo, kuris bus veiksmingiausias jūsų organizmui.

Dėmesio!
Yra kontraindikacijų, todėl reikia pasikonsultuoti su specialistu