Geriausių išrūgų baltymų Pasirinkimas

Ryškių baltymų pakuočių gausa sporto mitybos parduotuvių lentynose kartais gali suklaidinti ne tik pradedančiuosius, bet net ir patyrusius kultūristus ar fitneso gerbėjus. Vardai nesuskaičiuojami. O kiekvienas gamintojas „piešia“ dailias figūras, puikuojasi nepralenkiamomis technologijomis, unikaliais „stebuklingų“ savybių turinčiais komponentais, nuo kurių greitai ir be didelių pastangų auga raumenys arba krenta svoris.

Nežvejokite neramiuose vandenyse. Geriausius išrūgų baltymus rasite mūsų reitinge!

Kas yra išrūgų baltymai ir kaip jie valgomi?

Piene yra 80 procentų kazeino ir 20 procentų išrūgų. Pastarasis sūrių gamyboje išsiskiria rūgimo proceso metu. Toliau iš skysčio, kuriame daug baltymų, mažai riebalų ir angliavandenių, gaminami maistingi, bet vis tiek beskoniai milteliai.

Vėlesnis pakeitimas į sportinį maisto papildą, priešingai nei teigia pramoninių baltymų prekeiviai, neapsiriboja skonių ir saldiklių pridėjimu. Būtinai atliekamas papildomas žaliavos šaltinio apdorojimas, po kurio, priklausomai nuo to, kokie metodai buvo atlikti, gaunama viena iš 3 grynų formų:

  • Susikoncentruoti – gerai nufiltruotas nuo perteklinių priemaišų ir džiovintų medžiagų, kurių baltymų kiekis yra maždaug 60–85%;
  • Izoliuoti – iš tikrųjų labiausiai išgrynintas koncentratas, beveik be riebalų ir angliavandenių (baltymai 89-95%);
  • Hidrolizatas – itin gryni ir iš anksto suvirškinti baltymai, kurių organizmui nereikia virškinti. Asimiliacijos procesas prasideda akimirksniu ir trunka ne ilgiau kaip 20-30 minučių.

Dažniausias išrūgų baltymų miltelių vartojimo būdas yra ištirpinti juos vandenyje, neriebiame piene arba sultyse. Sausoje formoje galite pridėti prie varškės, pyragaičių.

Geriausių 2019 m. išrūgų baltymų reitingas

Išvados: kokius baltymus geriau pirkti?

Dabar žinote, kurie sporto papildai, kurie yra vertingas išrūgų baltymų šaltinis, yra geriausi ir labiausiai pasiteisino. Tačiau net ir turint paruoštą sąrašą, prasminga susipažinti su kai kuriomis galutinio pasirinkimo rekomendacijomis.

Kuri išrūgų baltymų forma yra geriausia?

koncentratai prieinama. Jie naudojami raumenų masės auginimui, jėgos rodikliams gerinti, baltymų suvartojimo normai padidinti iki norimo kiekio kilogramui svorio.

Izoliuoja brangus. Bet pastebimai švaresnis, labai greitai susigeria. Veiksmingiau siekiant tų pačių tikslų kaip ir koncentratų atveju, tačiau be rizikos priaugti masės ne tik raumenų sąskaita (žinoma, atsižvelgiant į treniruočių režimą ir dietą). Rekomenduojamas džiovinimui ir svorio metimui.

Hidrolizatai veikiau daug profesionalų. Tikrai geras, neįtikėtinai greitas aminorūgščių transportavimas į raumenų skaidulas. Bet tai kainuoja daug pinigų. Tačiau jei jie yra, kodėl gi ne?

Viena daina – skoniai

Įsigyti net geriausio ir efektyviausio prekės ženklo baltymus gali būti nesėkminga dėl individualaus pasirinkto skonio netoleravimo. Žinoma, galite patikrinti jau išbandžiusių atsiliepimus. Ne visada veikia. Dažnai vienam skonis tinka puikiai, kitam – na, visai ne!

Paprastas patarimas: jei abejojate – ieškokite nebrangių zondų. Ekstremaliais atvejais peržiūrėkite mažiausią pakuotę. Tada, nors ir per jėgą, bet be nereikalingų nuostolių, galite „užbaigti“ stiklainį ar pakuotę.

Pateiktas Pasirinkimas padės ne tik sutaupyti, bet ir rasti „savo“, atsakant į reikiamus užklausas, geriausius baltymus!