HIIT ir LISS mokymai Kuris yra

Formos ir svorio metimo klausimu yra visuotinai pripažinta, kad teks turėti tam tikrą širdies darbą, tačiau kai reikia nustatyti, koks širdies ir kraujagyslių tipas yra geriausias riebalų deginimui, žmonės susiskaido.

Ypač kalbant apie HIIT ir LISS mokymus.

HIIT, arba didelio intensyvumo intervalinė treniruotė, yra kardio forma, kai jūs pereinate pirmyn ir atgal tarp trumpų intensyvaus fizinio krūvio intervalų, po kurių eina trumpi poilsio laikotarpiai.

Pavyzdžiui, įprasta HIIT treniruočių struktūra gali apimti 45 sekundes pritūpimų, po to 15 sekundžių poilsio, tada pereiti prie 45 sekundžių alpinistų ir dar 15 sekundžių poilsio ir kt.

LISS arba mažo intensyvumo pusiausvyrinė treniruotė yra praktiškai priešinga – tai gali būti bet kokia kardio forma, pavyzdžiui, vaikščiojimas, plaukimas ir važiavimas dviračiu, tačiau esant mažai ištvermingam, atsipalaidavusiam mažiausiai 40–60 minučių.

Skirtingai nuo HIIT, kuris sukasi aplink jūsų kūną iki absoliučios ribos trumpą laiką, LISS metu jūs siekiate žemo krūvio per ilgą laiką.

Bet kuris yra geriausias kardio būdas deginti riebalus? Susitvarkykime rezultatą.

HIIT privalumai

1. Tai taupo laiką


Ar kada nors jautėtės, kad dienos metu nepakanka laiko sportuoti? Jūs jau žongliruojate darbu, važiavimu į darbą, maisto ruošimu, maisto ruošimu, skalbimu, bendravimu, slinkimu per socialinę žiniasklaidą … (gerai, todėl paskutinis nėra tikras pasiteisinimas, bet tikriausiai tai yra realybė).

HIIT suspaudimas per 15–20 minučių, skatinantis širdį, yra puikus kompromisas – jūs vis tiek aktyvinate savo kūną ir raumenis, tik neįsipareigoję pilnaverčio sporto salės užsiėmimo. Jūs netgi galite tai padaryti priešais televizorių per reklamos pertraukėles arba laukdami, kol jūsų vakarienė bus paruošta.

Didelis pratimų intensyvumas reiškia, kad jūsų kūnas vis tiek daro riebalų deginimą, tik sutrumpintu veiklos laikotarpiu.

2. Tai viso kūno treniruotė


Vienas iš pagrindinių HIIT treniruotės pagrindų yra tai, kad jis susideda iš pratimų, kuriuose naudojama beveik kiekviena raumenų grupė – patikėkite mumis, po vieno burpėjų turo jausitės, kad visur dega.

Viso kūno pratimai, tokie kaip pritūpimai, burpėjai, alpinistai ir lentos, yra puikūs, kad iš tikrųjų sužadintumėte širdį ir padidintumėte riebalų nuostolius.

3. Tai ypač efektyvu


Stumdamas kūną į kraštutinumą, greitai reaguosi. Trumpi rimto krūvio atvejai, dėl kurių negalite kvėpuoti, skatina jūsų medžiagų apykaitą pradėti dirbti aukštesniame lygyje, o jūsų kūnas gali pradėti deginti riebalus, kad gautų energijos, o ne angliavandenių.1

Taip, tai sunku, bet dėl ​​rezultatų verta. Taip pat viskas greičiau …

LISS pranašumai

1. Tai nėra taip bauginanti


Kai kuriomis dienomis gali prireikti daug protinės valios, kad galėtum net pasikeisti į treniruoklių porą, jau nekalbant apie tai, kad pradėsi mesti daugybę greitų pratimų, kuriuos varvinai prakaitu nuo galvos iki kojų. Ilgas pasivaikščiojimas gali būti daug geresnė alternatyva – ir tai gali būti puiki pertrauka jūsų protui.

Suradę sau tvarų mankštos tipą, kurį iš tikrųjų mėgstate daryti, gali pasikeisti treniruočių planas ir pasiekti ilgalaikiai tikslai.

2. Galite padaryti daugiau


Aktyvumas ne visada reiškia, kad jums visiškai trūksta kvėpavimo ir skauda kelias dienas po to – daug kartų per savaitę atlikti LISS užsiėmimus, o ne susižaloti po 10 minučių trunkančio didelio poveikio mankštos, yra daug efektyvesnis būdas riebalų deginimui. .

Paprastas faktas, kad jūs galite fiziškai atlikti LISS daug ilgiau nei HIIT, reiškia, kad jūs taip pat galite sudeginti daugiau kalorijų.

Be to, LISS jūsų kūno neapkrauna beveik tiek, kiek HIIT, todėl tai puikus pasirinkimas tiems, kurie dar tik atranda kojas fitneso pasaulyje arba atsigauna po traumų.

Tai taip pat gali būti geresnis pasirinkimas tiems, kurie taip pat laikosi intensyvios svorio treniruočių programos arba daug sportuoja, nes HIIT gali nuvarginti kūną ir taip pailginti jūsų atsigavimo laiką. Jei norite sugrįžti į aukščiausią būklę svarbių rungtynių metu arba sutriuškinti kojų seansą, tai valandą laiko pasivaikščiojimas prieš dieną tikriausiai yra daug geresnė mintis, nei peržengti save iki ribos atliekant HIIT treniruotę.

Paimkite namų pranešimą

Apibendrinant, atrodo, kad asmeniniai pageidavimai turi paskutinį žodį diskusijose „Geriausias širdies riebalų deginimas“. Aišku, HIIT treniruotės metu galite sprogti per kalorijas, nesvarbu, koks būtų jūsų tvarkaraštis, bet jei labiau tikėtina, kad laikysitės plano su 4–5 mažesnio intensyvumo kardio sesijomis per savaitę, nei patirsite sau tą išbandymą, tada sudeginsite tiek pat kalorijų, jei ne daugiau.