Indijos dietų būklė, ar turime prob

Jei jums įdomu, atsakymas į klausimą yra tvirtas Taip. Liūdna, bet tiesa.

Pirmiausia apžvelkime keletą skaičių, kurių labai sunku nepaisyti:

  • Indija dabar užima 5 populiariausias šalis pagal nutukusius suaugusiuosius – 30 milijonų nutukusių suaugusiųjų. Tai yra maždaug tiek pat, kiek Mumbajuje, Delyje ir Bengaluru.
  • Indijoje yra antras didžiausias nutukusių vaikų skaičius – 14,4 mln. Nutukusių vaikų. Tai yra maždaug tiek pat, kiek Chennai, Pune ir Hyderabad mieste.

Mumbajus + Delis + Bengaluru + Puna + Čenajus + Hyderabadas gyventojų ekvivalentas yra nutukę.

  • Indija dabar plačiai pripažinta „pasaulio diabeto sostine“ – Indijoje diabetas pasiekia galimą epidemijos mastą. Prognozuojama, kad 2030 m. Cukrinis diabetas Indijoje gali užklupti iki 80 mln. Tai yra maždaug dvigubai daugiau nei tikėtasi Kinijoje (42 m) ir JAV (30 m).

Kas nutiko ne taip?

Ar kalta Indijos dieta?

O gal kažkas kita lemia šią nerimą keliančią padėtį?

Ar kalta tradicinė indų dieta?

Nr. Aptarkime.

Akivaizdu, kad nėra vienos dietos, kurią galėtume pavadinti tipiška Indijos dieta. Dėl didžiulio dydžio ir įvairovės Indija siūlo daugybę įvairių virtuvių ir maisto produktų. Dauguma šių virtuvių turi daug bendrų temų:

  • Grūdų, tokių kaip ryžiai, kviečiai, soros ir kt., Naudojimas (patiekalai yra idlis, rotis, dosas, parathas).
  • Lęšių ir ankštinių augalų įmaišymas (patiekalai yra dals, channa, rajma, sambar).
  • Kūrybiškas sezoninių daržovių naudojimas įvairiuose sausuose ar padažiniuose patiekaluose.
  • Aliejų ir riebalų naudojimas kepimui – sviestas, ghi, kokosų aliejus ir kt.
  • Pieno produktai, tokie kaip pienas, sūris ir jogurtas, vaidina svarbų vaidmenį daugelyje kultūrų.
  • Jūros gėrybės ir mėsa yra naudojama daugelyje virtuvių.
  • Reikšmingas žolelių ir prieskonių naudojimas – ciberžolė, imbieras, kardamonas, gvazdikėlis, kmynai, garstyčios ir kt.

Visi aukščiau išvardyti produktai yra aukštos kokybės maistas, kuris mūsų organizmui teikia aukštos kokybės maistinių medžiagų – angliavandenių, baltymų, riebalų, vitaminų ir mineralų. Be to, mums naudinga unikali nauda sveikatai, atsirandanti naudojant įvairias žoleles ir prieskonius. Visa tai sukuria tai, kas neabejotinai yra viena sveikiausių virtuvių pasaulyje. Nenuostabu, kad Indijos patiekalas, atrodo, yra ilgametis nacionalinis mėgstamiausias net JK – vištienos tikka masala.

Taigi, kas nutiko ne taip?

Per pastaruosius kelis dešimtmečius pasaulis pasikeitė ir niekur tai nėra akivaizdžiau nei Indijoje. Kaip žmogus, užaugęs Mumbajuje (tuo metu Bombėjuje), vos atpažįstu miestą, kuriame užaugau. Panašu, kad taip yra visur, kur einame visoje šalyje. Visi šie pokyčiai pateko į mūsų gyvenimą ir maistą, kurį mes taip pat valgome.

Pastarąjį dešimtmetį mūsų mitybos įpročiai labai pasikeitė ir tai turėjo įtakos kiekvienam valgymui, kurį valgome per dieną.

Pažiūrėkime:

  • Pusryčiai: Mūsų užimtas gyvenimas reiškia, kad pirmasis valgis turi būti greitas, patogus, lengvai supakuojamas ir t. T. Tai reiškia, kad daugiau nebėra pagaminto maisto, ir atrodo, kad pasirinkimas yra greitas sprendimas, pavyzdžiui, kukurūzų dribsniai ar kiti saldūs grūdai, avižos, duona (uogienė ar saldus tepalas niekada nėra toli) ir kt.
  • Pietūs: Biuro valgyklos yra patogios daugeliui, arba galite jas užsisakyti. Būkime sąžiningi – nė vienas variantas nėra žinomas dėl šviežio aukštos kokybės maisto.
  • Užkandžiai: Paprastai tiekiamas pakuotėje ar dėžutėje (sausainiuose ir kt.), Kurių tinkamumo laikas yra ilgas. Arba yra aliejinių variantų (samosa, pūtimai ir kt.).
  • Vakarienė: Tai yra maisto pristatymo programų aukso amžius, o viskas, ko trokštate, yra už kelių paspaudimų (ir 30 minučių palaukimo). Restorano maistas beveik visada yra itin riebus. Galbūt jūs negalite pasakyti, bet mes tai žinome kalbėdami su profesionaliais virėjais.
  • Visą dieną: Visur yra saldžių gėrimų. Taip pat padidėja visos dienos metu geriamos kavos / arbatos cukrus.

Žvelgiant į visą maistą, kurį valgome per dieną, mūsų mityba nebėra daugiausia tipiška Indijos dieta.

Ar kuris nors iš minėtų patiekalų skamba gerai? O gal ką tik aprašiau jūsų tipinę dieną? Nesijaudinkite, jūs ne vienas. Nesvarbu, ar pasikeitė vienas ar keli iš aukščiau paminėtų patiekalų, tai reiškia, kad mes įprasta valgyti:

  • Yra žymiai didesnis angliavandenių ir cukraus kiekis.
  • Turi daug mažiau šviežių vaisių ir daržovių.
  • Turi daug aliejaus ir riebalų (nėra geros rūšies).
  • Yra žymiai mažiau baltymų.
  • Apima įvairius perdirbtus maisto produktus su dirbtiniais ingredientais ir perdirbtus aliejus.

Štai faktas, kurio nepamiršite:

Vidutinis indas suvartoja daugiau nei 10 arbatinių šaukštelių cukraus – per vieną dieną.

Apskritai, žiūrėdami į maistą, kurį valgome per dieną, atrodo, kad mes nebevalgome tipiškos Indijos dietos. Čia slypi problema! Vidutinis indas šiandien valgo per daug angliavandenių, cukraus ir šlamšto, bet nepakankamai baltymų ar daržovių.

Rezultatas? Svorio perteklius, nutukimas ir svarbių maistinių medžiagų, kurių reikia organizmui, pvz., Baltymų, kalcio, vitamino B12 ir kt., Trūkumas, kurie prisideda prie sveikatos problemų, tokių kaip diabetas, hipertenzija ir kt.

Kaip tai išspręsti?

Ar turėtume valgyti tik namuose pagamintus patiekalus?

Arba valgyti tik tradicinius indiškus maisto produktus?

Nors tai atrodo paprasta teoriškai, mes žinome, kad gyvenimas yra sudėtingas ir netvarkingas.

Praktiškai, yra būdas pasiekti pusiausvyrą, kuri skatins sveikatą jums neprarandant patogumo.

Remdamiesi patirtimi dirbant su daugiau nei 1000 klientų, mes rekomenduotume šias 5 taisykles:

  1. Kiekvieno valgio metu užpildykite pusę lėkštės daržovėmis (pasirinkite vietinius ir sezoninius patiekalus, jei įmanoma, ekologiškus).
  2. Kiekvieno valgio metu suvalgykite baltymų kumštį (matuokite baltymą pagal kumštį).
  3. Gaukite cukraus iš vaisių (pasirinkite bet kurį vaisių sezono metu).
  4. Nevalgykite nieko, kas yra pakelyje / dėžutėje – iš esmės jokių perdirbtų / supakuotų maisto produktų.
  5. Protingai papildykite – baltymų trūkumas yra didelė problema, o išrūgų baltymai suteikia saugų ir veiksmingą papildomų baltymų šaltinį po treniruotės arba jei esate kelyje.

Nesvarbu, ar tai būtų naminis indiškas maistas, ar užsisakote užsakymą, jei laikysitės šių 5 taisyklių, būsite teisingi, norėdami susigrąžinti savo sveikatą.

Norėdami sužinoti daugiau apie autorių čia.

Parašykite komentarą