Išbandėme plūduriuojantį HIIT seansą, tai aš

Dalyvaudami mūsų #OwnTheSummer kampanijoje, mes paprašėme jūsų išbandyti įprasto kūno rengybos ribas išbandant ką nors visiškai naujo. Tai gali būti viskas nuo paprasto perjungimo, pavyzdžiui, treniruotės ryte, o ne vakaras mėnesį, ar kažkas tokio drąsaus, kaip imtis kikbokso kaip naujos disciplinos.

Natūralu, kad mes taip pat bandėme įsitraukti į tai – rodyti pavyzdį, tiesa?

Štai kodėl aš ir Evie Howarthas kaip dalis naujos turinio serijos pasiūlėme išeiti ten ir išbandyti alternatyvias kūno rengybos formas, įdomias mitybos tendencijas ir net keletą ekstremalių sporto šakų.

Praėjusią savaitę tai reiškė nusileisti į vandenį gana netradiciniam HIIT seansui „FloatFit“.


Užsiėmimas vyko Worsley laisvalaikio centre Salforde, jį vedė Sheryl Mchale, „AquaPhysical“ – # 1 vandens treniruočių specialistų instruktorė.

„„ FloatFit “klasės yra 30 minučių treniruotės ant vandens. „FloatFit“ maksimaliai išnaudoja vandens nestabilumą; šerdis yra nuolat dirbama, kad būtų subalansuota “

Atvykome nelabai žinodami, ko tikėtis, tačiau per kelias minutes Sheryl privertė mus jaustis kaip namie ant mūsų „AquaBases“, kuris yra specialiai pritaikyti plaukiojantys kilimėliai. Norėdami pradėti užsiėmimą, mes įpratome būti lentoje atliekant tam tikrą šviesos pusiausvyros darbą, kurio metu pirmiausia reikėjo būti ant keturių ant kilimėlio, atsistoti ir perkelti savo svorį nuo kojos prie kojos.

Skamba paprastai? Iš tikrųjų reikėjo daug pusiausvyros ir pagrindinio užsiėmimo, kad vandens paviršiuje būtų vertikali padėtis. Tiesą sakant, tai buvo aktuali tema per visą 30 minučių sesiją – mūsų šerdys vos pailsėjo!

Tada Sheryl mums leido sprogti per paprastą klasikinių HIIT pratimų – pritūpimų, burpėjų, V sėdynių ir alpinistų – grandines, kurios, žinoma, mums buvo žinomos, bet ne tokiu formatu. Atrodė, kad mes mokėmės juos atlikti pirmą kartą. Kiekvienas menkas judesys pareikalavo tiek daug pastangų, kad įvykdytų nesvyruodamas nuo lentos ir į vandenį (kuris padarė pasitaiko daugiau nei kelis kartus).

Ypač mūsų burpee rinkiniai buvo skausmingai lėti ir nestiprūs, o keliais trasos momentais aš ir Evie žvilgančiais veidais atsisukome vienas į kitą, kad pasidalintume grimasa, kaip sunku tai iš tikrųjų pasirodė. Bet koks poilsio laikotarpis visada būdavo palengvėjęs.

Baigti Sheryl tada mums buvo ypač žiaurus „iššūkis“ – tik tuo atveju, jei kas nors iki šio momento pabėgtų iki galo permirkęs. Tai reiškia, kad mus suskaldė taip, kad kiekvienas kitas asmuo linijoje būtų „A“ arba „B“, tada viena grupė turėjo sūpuotis iš vienos pusės į kitą, kad sukeltų bangas baseine, o pakaitiniai žmonės bandė tai padaryti “. vaikščiokite lentomis „AquaBase“ ilgiu aukštyn ir žemyn. Taip, viskas pasidarė purslų.

Galiausiai praleidome kelias akimirkas ant lentų, kad užbaigtume užsiėmimą, o žemyn šuo iš tikrųjų puikiai jautėsi ant vandens.

Ką sako ekspertas

Po pamokos pasivijome Sheryl, kad sužinotume daugiau apie ją ir kaip ji įsitraukė į „FloatFit“. Ji yra 39 metų laisvai samdoma fitneso instruktorė iš Bury, kuri yra ne tik kvalifikuotas asmeninis, bet ir „AquaPhysical“ treneris.

Sheryl Mchale (@ ferrarifitness_1980)

Kaip pirmą kartą atradote „FloatFit“?


Pirmą kartą jį atradau „Facebook“, maždaug prieš ketverius metus. Pamačiau vaizdo įrašą ir pagalvojau, kad MYLĖSIU tuo užsiimti ir net išmokyti kitus. Kalbėjau apie tai su drauge instruktore ir po kelių savaičių atsitiktiniu penktadienio vakaru tas pats draugas suskambo paklausti, ar nenorėčiau eiti su ja į kursą.

Mūsų viršininkas taip pat matė vaizdo įrašą, todėl ji teigė, kad pirmiausia mes galime turėti monopolį mokydami programą visuose Salfordo centruose. Aš buvau toks, velnias taip!

Maždaug 2016 m. Lapkričio mėn. Mes ėjome į kursą ir pradėjome juos mokyti kitą rugsėjį – galima sakyti, kad ilgai laukiau nuo pirmo vaizdo įrašo matymo iki realaus nurodymo!

Kaip manote, kokie yra pagrindiniai „FloatFit“ privalumai?


„FloatFit“ suteiks jums viso kūno treniruotę. Tai įtraukia ir iššaukia jūsų pagrindinius raumenis, pagerina propriocepciją (kūno padėties ir judėjimo suvokimą) ir kulkšnies stabilumą.

Mano mėgstamiausias dalykas mokant yra tai, kad tai tiesiog labai smagu! Būkime atviri, ne visos mankštos yra įdomios. Matau, kaip visi juokiasi kartu, tuo pačiu metu puikiai treniruodamiesi – kas gali būti geriau?

Ar paskatintumėte daugiau žmonių išbandyti „FloatFit“?


Norėčiau pamatyti daugiau žmonių, bandančių ir ateinančių į „FloatFit“, kol jie yra fiziškai pajėgūs. Minimalus amžius yra 8 metai, ir jis priklauso nuo pagyvenusių žmonių.

Turime naują „Grow“ treniruotę, kuri neseniai pasirodė vaikams, turime HIIT ir jogos stiliaus treniruotes, kurias visas galima atlikti būnant „AquaBase“. Nesupraskite manęs neteisingai, tai ne visada tinka visiems (kaip ir kitoms treniruotėms), tačiau bent jau turėtumėte tai išbandyti, kad apsispręstumėte!

Mūsų nuosprendis

Iš pažiūros, „FloatFit“ gali atrodyti ir atrodyti šiek tiek vėjelio, bet to tikrai nereikia nuvertinti. Tai gana mažo intensyvumo, todėl puikiai tinka bet kokio amžiaus ir gebėjimų žmonėms, tačiau berniukas priverčia jūsų širdį ir raumenis dirbti. Kitą dieną tikrai galėjome pajusti pasitenkinimą pilvo skausmu.

Norite patys praleisti šią vandens treniruotę?

Visoje šalyje yra „FloatFit“ instruktorių ir užsiėmimų, tiesiog eikite į „AquaPhysical“ svetainę, kad rastumėte tokią netoliese.