Išbandykite Punito sprogstamąjį „Muay Thai“ pečių

Punitas greitai sužino, kad Muay Thai yra ištvermė ir sprogstamoji jėga, taip pat smūgis naudojant gerą techniką. Nors jis tobulina savo hitus su „Pan“ ringe, jis taip pat naudoja jėgos pratimus sporto salėje, kad užtikrintų viso kūno kondicionavimą.

„Muay Thai“ reikalinga jėga, visa jėga ir ištvermė, taigi, nors tai visų pirma yra peties treniruotė, ji taip pat apima viso kūno judesius, tokius kaip pritūpimai, kad dirbtų visą kūną.

Šie pratimai sujungia jėgą su sprogiu judesiu, kad galėtum įeiti į žiedo jausmą smailės formos, pasirengęs prisiimti priešininką.

15 minučių trukmės AMRAP treniruotei naudokite šiuos pratimus. Čia jūs atliekate kuo daugiau rinkinių per 15 minučių. Tobulėdamas turėtumėte sugebėti sutalpinti vis daugiau pakartojimų, vadinasi, tai visada bus iššūkis.

„Squat Press“

10-15 pakartojimų

Abiejose rankose laikykite hantelį aplink pečių aukštį, delnus nukreipkite į priekį. Atsistokite kojomis maždaug pečių plotyje ir nusileiskite į pritūpimą, laikydami krūtinę aukštyn ir kelius už pirštų. Atsistoję nuo pritūpimo, stumkite hantelius aukštyn ir nusileiskite atgal, kai nusileisite į kitą pritūpimą.

„Renegade Row“

10 pakartojimų iš abiejų pusių

Paimkite savo hantelius ir su vienu kiekvienoje rankoje patekite į spaudimo padėtį. Pritvirtinkite šerdį ir kojas, kad galėtumėte laikytis formos ir sulenktomis rankomis pakelti vieną iš hantelių, kol viršutinė ranka bus tiesiai virš liemens, ir atsiremkite į kitą ranką. Lėtai nuleiskite ranką atgal žemyn ir atlikite priešingą pusę.

Hantelių pritūpimas priekis pakeliamas

10-15 pakartojimų

Su hanteliu kiekvienoje rankoje ištieskite rankas tiesiai priešais save, hanteliai horizontaliai. Kai pritūpiate, nuleiskite svorį tarp kojų, laikydami krūtinę tiesiai ir atgal. Tada atsikelkite iš pritūpimo ir rankomis pakelkite aukštyn virš galvos, laikydami juos tiesiai. Rankas laikykite tiesiai prieš ausis. Pradėdami kitą pritūpimą, rankas sugrąžinkite žemyn.

Plaktukas garbanoti

10-15 pakartojimų

Atsistokite tiesiai, kojos pečių plotyje ir keliai šiek tiek sulenkti. Laikykite liemenį įtemptą su hanteliu kiekvienoje rankoje. Laikydami hantelius vertikaliai, suvyniokite juos iki pečių, sukdami pečius ir sulenkdami ranką per alkūnę. Apatinė nugaros dalis valdoma.