Išrūgų baltymų laikas | Geriausias laikas T

Gali būti, kad salėje žmonės mato baltymų kokteilius prieš treniruotes, jų metu ar po jų, tačiau kada geriausia vartoti išrūgų baltymus? Nors nauda akivaizdi, išrūgų baltymų vartojimo laikas priklauso nuo jūsų tikslų ir rutinos. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, kaip išrūgos jums tinka.1

Šiame straipsnyje rasite:

Kas yra išrūgų baltymai?

Išrūgų baltymai gaunami iš skystos pieno porcijos, dažnai kai jie yra atskiriami nuo pieno varškės sūrio gamybos metu. Nors anksčiau ji buvo išmesta, dabar ji naudojama gaminant vieną populiariausių maisto papildų rinkoje. Išrūgų skystyje yra apie 20% baltymų karvės piene.2 Išrūgų baltymai yra kelių formų (koncentrato, izoliato ir hidrolizato), kurių perdirbimo lygis skiriasi. Labiausiai paplitusi forma rinkoje yra išrūgų koncentratas.

Kada turėčiau vartoti išrūgų baltymą?

Geriausias laikas išrūgų baltymų vartojimui priklauso nuo jūsų tikslų ir treniruočių tvarkaraščio. Apsvarstykime keletą dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kodėl žmonės naudoja išrūgų baltymų papildus:

  • Norėdami pridėti papildomų baltymų ir kalorijų, kad gautumėte masę
  • Norint pakeisti daug baltymų turintį valgį, kai bandoma apriboti kalorijų kiekį svorio metimui
  • Raumenims atgauti
  • Norėdami pagerinti našumą

Galbūt net bandysite pasiekti kelis iš šių tikslų vienu metu. Panagrinėkime geriausią laiką išrūgų panaudojimui, atsižvelgiant į jūsų mankštą ir fizinius tikslus.

1. Kada vartoti išrūgų baltymus, norint padidinti svorį

Norėdami priaugti masės, turite turėti daugiau kalorijų, patenkančių į kūną, nei deginate treniruočių metu. Kai kurie žmonės naudoja išrūgų baltymus, kad gautų ypač sveikas kalorijas visą dieną – šiuo atveju laikas neturi tiek daug reikšmės rezultatams. Jei norite naudoti išrūgų baltymus šiam tikslui (papildomos kalorijos ir baltymai), geriausia būtų tarp valgių palikti savo išrūgų kokteilius, kad jie nesugadintų jūsų apetito kitiems maisto produktams. Jei norite, kad kokteilis būtų kaloringas, įpilkite pieno ar riešutų sviesto, kad padidintumėte sveikų riebalų kiekį.

2. Kada vartoti išrūgų baltymus svorio metimui

Norėdami gauti priešingai masės priaugimui – numesti svorį, turite suvartoti mažiau kalorijų, nei deginate dienos metu. Šiuo atveju svarbu nepersivalgyti (teisingai, padėkite desertą). Kai kurie žmonės supaprastina svorio netekimą naudodami išrūgas kaip maisto pakaitalą – žinoti, kad kokteilis yra nustatytas kalorijų skaičius, palyginti su bandymu apskaičiuoti daug įvairių patiekalų.

Jei pasirinksite naudoti išrūgų baltymus kaip „valgio pakaitalo kokteilį“, norėtumėte įsitikinti, kad jame yra kitų maistinių medžiagų (sveikų riebalų ir angliavandenių pusiausvyra) ir kad jis tikrai skirtas vietoj valgio. . Tai yra vienas iš būdų, kaip žmonės, kurie bando numesti svorį, gali naudoti išrūgų baltymus. Gaminant kokteilį su šiek tiek išrūgų, vaisių ir riešutų sviesto, galite sukurti kalorijų kontroliuojamą kokteilį, kuris gali padėti išlaikyti raumenų masę ir jaustis sotus ir patenkintas.3 Taip pat galite įmaišyti išrūgų baltymus į avižinius dribsnius, kad pusryčiai būtų sotesni, arba net eksperimentuoti naudojant juos kepant.

3. Kada vartoti išrūgų baltymus norint padidinti raumenis

Nors anksčiau buvo manoma, kad išrūgų priedą turite suvartoti iškart (per 30 minučių arba 2 valandas po treniruotės), dabar tyrimai rodo naudą didesniam baltymų suvartojimui iki 24 valandų po treniruotės.3 Taip yra todėl, kad gali užtrukti visą dieną, kol mūsų raumenys atsistatys ir gaus papildomų baltymų. Jei suvartosite kokteilį prieš pat treniruotę ar po jos, jūsų kūnas vis tiek aprūpins būtinomis statybinėmis medžiagomis (aminorūgštimis), kurios padės raumenims atsigauti ir pasiruošti kitai treniruotei.

Galite pakeisti purtymo laiką atsižvelgdami į valgį ar dienos grafiką. Vienas patarimas, kaip išvengti dažnai pasitaikančios klaidos, yra tai, kad nevartokite kokteilio tuo pačiu metu, kai valgote daug baltymų. Mūsų kūnas iš tikrųjų turi ribą, kiek baltymų galime absorbuoti vienu metu, todėl geriausia baltymus paskirstyti per 3-4 valgius ar užkandžius per dieną.3

4. Kada vartoti išrūgų baltymus, kad pagerintumėte našumą

Mūsų raumenys yra nuolat skaidomi ir kuriami, atsižvelgiant į mūsų aktyvumo lygį. Didelio intensyvumo mankštai reikia papildomų maistinių baltymų, kad būtų galima atkurti raumenis ir augti. Pagalvokite apie savo raumenis kaip apie statybinių blokų šūsnį, kurį nuverčia intensyvūs pratimai, o išrūgas – kaip papildomas kaladėles, kurios gali padaryti bokštą dar stipresnį, kai jį atstatysite. Tyrimai rodo, kad papildžius papildomais baltymais, pavyzdžiui, išrūgomis, gali padidėti masė, jėga ir greitis, kuriuo mūsų raumenys atkuriami (raumenų baltymų sintezė), kai jie derinami su tinkamu treniruotės režimu.1.

Paimkite namų pranešimą

Išrūgų baltymai yra galingas papildas, kuris įvairiais būdais gali padėti tiek patyrusiems sportininkams, tiek tiems, kurie yra mažiau aktyvūs. Nors likusios dietos ir įprasta mankšta taip pat yra svarbi, išrūgų baltymai gali padėti jums priaugti lieknos masės, išlaikyti raumenų masę mažinant kalorijas, padidinti atkūrimo laiką iki kitos treniruotės ir pagerinti treniruotės efektyvumą. Išrūgų baltymų naudojimo laikas priklauso nuo jūsų tikslų, tačiau išrūgų baltymų pavertimas įprasta jūsų įpročio dalimi gali parodyti įvairiausių privalumų.

Parašykite komentarą