Kaip išlikti pozityviam ir motyvuotam – čia “

Jei socialinė izoliacija privertė jus šiek tiek nusiminti ar būti demotyvuotam, tai jums. Mes paklausėme mūsų bendruomenės, ką jie daro, kad išliktų pozityvūs, ir manėme, kad pasidalinsime geriausiais patarimais su jumis. Nuo treniruočių iki naujų įgūdžių, mes padėjome sukurti neperšaunamą pozityvumo planą, kuris palaikys mus visus per ateinančias kelias savaites. Patikrinkite žemiau …

Turėdamas rutiną

Taigi daugelis iš jūsų bando į savo gyvenimą įprasti įpročio ir rutinos šiuo metu – tai labai protinga mintis, jei mūsų paprašysite. Nesvarbu, ar tai prasideda kiekvieną dieną nuo treniruotės, ar pasirengimas apsirengti prieš pradedant darbo dieną, tai, kad laikotės įprasto režimo, padeda daugeliui žmonių išgyventi kiekvieną dieną.

Darbų atlikimas

Mėnesius atidėjote darbams, nes tiesiog neturėjote laiko? Na, dabar jūs turite daug – ir daugelis iš jūsų tai maksimaliai išnaudojate. Sutvarkote žiemą nepaisytą sodą, išvalote drabužių spintas ir spinteles bei užtikrinate, kad jūsų namai būtų nepriekaištingi ir jaukūs. Kai kuriam laikui gyvenimas sulėtėja, tai tikrai tinkamas laikas susitvarkyti.

Dėmesys geram maistui

Jei kada nors buvo laikas susitvarkyti virtuvėje, tai viskas. Daugelis jūsų stengiasi gaminti skanius, maistingus patiekalus, kad pakeltų nuotaiką, taip pat eksperimentuoja su naujais maisto produktais. Kai kurie iš jūsų net skiria laiko tam, kad sužinotumėte viską apie gerą mitybą – nepamirškite, kad sveikas kūnas ir protas dažnai prasideda virtuvėje, tačiau nesijaučiate negalintys pasilepinti, jei tai padės jums išgyventi. Gyvenimas šiuo metu yra sunkus, todėl norint, kad jūsų mityba ir treniruotės kelias savaites paslystų, gali būti tai, ko jums reikia, o gal jūs atvirkščiai – kad ir kas jums tinka.

Įstrigti namų treniruotėse

Nesvarbu, ar jūs pradedate, baigiate ar nutraukiate savo treniruotę namuose, daugybė žmonių tai naudoja, norėdami išlikti pozityvūs ir judėti, kol negali patekti į sporto salę. Kai kurie iš jūsų net pastatė visą namų sporto salę, kad išlaikytumėte savo kelią – gana įspūdinga. Tai puikus pasiteisinimas sumaišyti savo treniruočių rutiną, kuri jums tikrai patinka. Jei jums reikia įkvėpimo treniruotėms, galite patikrinti mūsų mėgstamiausias namų treniruotes mūsų „Instagram“ arba tinklaraštyje.

Proto lavinimas

Sulėtėjus mūsų gyvenimui, kai kurie iš jūsų bando sulėtinti savo mintis. Tokie laikai gali sukelti nerimą, tačiau daugelis iš jūsų kovoja su šia galva praktikuodami dėmesingumą, jogą ir tiesiog bandydami gyventi šiuo metu. Užuot pasipriešinę, kai kurie iš jūsų perkvalifikuoja savo smegenis, kad susitaikytų su situacija ir kuo geriau. Taigi šiandien švęskime ir psichinę, ir fizinę jėgą.

Svajojate apie gyvenimą po izoliacijos

Daugelis iš jūsų šypsosi veide, svajodami apie dienas vėl sporto salėje arba vėl leisdami laiką su draugais ir šeima. Tai tikrai verčia jus įvertinti viską, ką galėtumėte padaryti, ir viską, ko tikitės, kai tai pasibaigs. Vieną dieną visi grįšime matydami draugus, keliaujant ir treniruojantis, taigi, jei jūs klibate, tiesiog atminkite, kad tai baigsis.

Naujų įgūdžių mokymasis

Norėjote išmokti kepti ar tiesiog įvaldyti naują treniruotės žingsnį? Taigi daugelis iš jūsų naudojate šį kartą, kad įgytumėte naujų įgūdžių. Nuo mezgimo iki puikaus rankos atsilaikymo, mokymosi įgūdžiai reiškia, kad galite užsibrėžti tikslus ir džiaugtis kažkuo nauju, taip pat matyti save tobulėjant kiekvieną savaitę. Visada norėjai išspręsti traukimą ar išmokti pianino? Dabar jūsų šansas.

Kokybiškas laikas su izoliatoriais

Nesvarbu, ar būnate namuose su šeima, partneriu ar naminiu gyvūnėliu, tai puiki proga prisiminti, geriau pažinti vienas kitą. Daugelis jūsų mėgsta mokyti savo vaikus, nuvalyti stalo žaidimus, grupinius vaizdo pokalbius ar paprasčiausiai prisiglausti prie savo kailinių kūdikių. Išnaudokite šį brangų laiką, kad sulėtintumėte tempą ir įvertintumėte visus aplinkinius.

Bendruomenės nuotaikos

Daugelis jūs padedate kaimynams, dirbate nuostabius darbus, pavyzdžiui, kaupiate mūsų prekybos centrus ir dirbate NHS. Daugybė jūsų taip pat jaučiasi pozityviai, tik žinodami, kad elgiatės teisingai ir saugote kitus, likdami namuose. Mes visi galime padaryti savo pastangas, kad pasikeistume, ir tai žinodami paskatinsime mus visus tęsti.

Paimkite namo pranešimą

Nors bus pakilimų ir nuosmukių, visi esame kartu ir randame įvairiausių įdomių dalykų, kuriuos turime nuveikti būdami namuose. Nepamirškite išmintingai išnaudoti šį laiką – susisiekite su artimaisiais ir naudokite turimas priemones, kad išliktumėte pozityvus. Tai brangus laikas, kurį jums davė naudoti taip, kaip norite, nesvarbu, ar tai mankšta, ar pasivyti TV serialus, ar mėgautis laiku su artimaisiais. Mes tikrai svajosime apie tą pirmą dieną grįžę į sporto salę …