Kaip palaikyti darbą visą darbo dieną

„Myprotein“ biure gali būti daugiau sporto ir fitneso entuziastų nei daugumoje, tačiau mes vis tiek praleidžiame maždaug devynias valandas, priklijuotus prie biuro kėdės.

Mes taip pat ne vieni.

Remiantis Didžiosios Britanijos širdies fondo atliktu tyrimu, penktadalis vyrų JK praleidžia lygiai 78 dienas per metus sėdėdami, o moterys praleidžia apie 74. Pratimų gairėse reikalaujama bent 150 minučių vidutinio sunkumo aerobinio aktyvumo kiekvieną savaitę, pvz. kaip greitai vaikščioti ar vaikščioti pėsčiomis. Lygiai taip pat kiekvieną savaitę galite atlikti 75 minutes intensyvios aerobinės veiklos, tokios kaip bėgimas ar greitas važiavimas dviračiu. Jūs taip pat turite įtraukti jėgos pratimus du kartus per savaitę.1

Tai gali atrodyti neįmanoma tarp sumuštinio sumušimo per gerklę pietų metu, kol dirbate iki kito termino. Taigi, koks atsakymas? Klausdami apie „Myprotein“ būstinę, mes sužinojome, kaip tiksliai tai daroma …

Saly – raskite tai, kas jums patinka

Pamirškite faktus ir skaičius arba tai, ką gydytojas sako, kad turite padaryti, kad išlaikytumėte formą ir verčiau rastumėte būdą įtraukti mankštą į tai, kas jums jau patinka. „Myprotein Paid Media Executive“, Saly, tai yra cirko aktai – būtent oro šilkai ir virvės. Gana įspūdinga tiesa?

Saly tiki, kad psichologinis poveikis paskatina ją treniruotis, o fizinė nauda yra tiesiog premija. Ji paaiškina: „Tai leidžia man jaustis laisvai ir kupinai adrenalino, kuris man padeda sunkiai dirbti dieną biure“.

Visi žinome, kad po sunkios dienos biure gali būti sunku motyvuoti save, tačiau Saly meilė savo sportui ją palaiko. Ji sako: „Treniruojuosi po darbo. Tai gali būti sunku, nes dirbame ilgas ir užimtas dienas, bet puiku, nes man patinka tai, ką darau. Be to, turiu draugų, kurie treniruojasi su manimi, todėl treniruodamiesi linksminamės “.

Akivaizdu, kad radus tai, kas įžiebia kibirkštį, arba galite pasidalinti su draugais, tai gali būti didžiulė motyvacija treniruotei atlikti. Taigi, jei pastebite, kad dažniau praleidžiate sporto salę, gali būti laikas prisijungti prie komandos arba išbandyti ką nors naujo.

Sportas, reikalaujantis įgūdžių, taip pat turi ne tik fizinę naudą, nes Saly dabar nori pasirodyti ir, tikiuosi, vieną dieną pamokyti. Ji sako: „Noriu gauti savo treniruočių erdvę, kurioje galėčiau vieną dieną treniruotis su draugais, taip pat mokyti labdaros cirke užsienyje“.

Akselis – pasiimkite vieną komandai

Negalite savęs motyvuoti? Turėtumėte pabandyti palaikyti formą savo komandos labui. Nesvarbu, ar tai būtų biuro „footie“ komanda, ar jūsų vietinė tinklinio lyga, nesugebėjimas neatsilikti nuo likusios komandos gali būti rimta motyvacija palaikyti formą.

„Myprotein France“ šalies vadovas Axelis šiuo mentalitetu smarkiai smogia treniruotėms.

„Treniruojuosi kiekvieną vakarą po darbo – tai yra keturios fitneso sesijos ir viena amerikietiško futbolo treniruotė.“

Axeliui jo fizinis krūvis koja kojon su jo komandos pasididžiavimu. Jis paaiškina: „Aš taip pat randu būdą studijuoti konkurentų žaidimų filmus kiekvienoje pertraukoje, kurią galiu padaryti“. Tai tikrai rodo jo atsidavimą savo sportui ir komandai.

Jei galite nurodyti savo treniruotės tikslą, pvz., „Axel“, tai tinkamumas savo kūno rengybei aplink savo darbo dieną taps prioritetu, o ne iš anksto. Nėra nieko naudingesnio, nei žinoti, kad jūsų sunkus darbas pasiteisino ir jums, ir jūsų komandai.

Axelis sako: „Aš siekiu tapti geresniu žaidėju, todėl aš stengsiuosi kuo daugiau dėl to“. Jis taip pat mano, kad socialinė žiniasklaida yra puiki jo atsakomybė. “Aš noriu išlaikyti gerą formą, kad galėčiau nuolat maitinti savo” Instagram “su puikiu fitneso turiniu.”

Jei tai nėra motyvacija keltis nuo savo stalo ir prisijungti prie sporto komandos, tada aš nežinau, kas yra. Be to, kas nemėgsta atrodyti gerai savo naujausiame paveikslėlyje?

Charlesas – išsikelkite tikslus ir atlikite tai

Gali būti sunku išeiti iš kabineto ir į sporto salę, jei trūksta „kodėl“. Tai yra jūsų pasiekiamas tikslas, kuris gali būti bet koks – nuo įsimylėjimo prie mėgstamiausių džinsų, kuriuos peraugote, ar nuo treniruotės pusmaratoniui.

Charlesas Sayeris, „Myprotein“ pasaulinio B2B vadovas, keliasi kiekvieną rytą prieš darbą 5:20 val. Ir eina į sporto salę (su nedidele „THE Pre-Workout +“ pagalba). Jis žino, ko nori iš savo treniruočių, išeina ir gauna. „Siekiu lėtai ir sveikai priaugti raumenų laikui bėgant, tačiau neturiu iliuzijų, kad tai bus greitai dėl mano įtempto darbo grafiko. Aš taip pat metu iššūkį pusmaratoniais kas maždaug keturis mėnesius “.

Charlesas užsibrėžė realius tikslus, kurie, jo manymu, pareikalaus sunkaus darbo, bet tikrai nėra neįmanomi. Sportas prieš darbą sustabdo ir „sunkią dieną biure“ pasiteisinimus. Tai taip pat palieka Charleso vakarus ir savaitgalius laisvus kitai veiklai, kuri jam patinka. „Aš taip pat kiekvieną savaitę žaidžiu futbolą su darbo komandomis ir savaitgalį mėgaujuosi bėgimais lauke.“

Neo – valgykite, miegokite ir kvėpuokite

Jei skaitote straipsnį apie tai, kaip mankštintis pagal įtemptą biuro grafiką, tai tikriausiai ne jūs …

Neo yra „Business Analytics“ vadovas čia, „Myprotein“, tačiau jis gali būti profesionalus sporto herojus iš savo intensyvaus režimo. Vis dėlto galite jaustis įkvėptas dėl jo atsidavimo sporto salėje prie savo stalo – arba dėl to, kad jis gali daug ką duoti abiem.

Štai bent ko siekti. Neo sako: „Aš keliuosi 5:30 val., Kad prieš darbą 45 minutes atlikčiau nevalgius. Tada kiekvieną dieną po darbo treniruojuosi svarmenis, o po to – 45 minutes kardio “.

Manote, kad tai daug? Tai dar nesibaigė – „Aš taip pat kiekvieną savaitę keturias valandas žaidžiu krepšinį su savo senąja universiteto komanda“.

Jei „Neo“ gali tiek tilpti į savaitę, tuomet jūs tikrai galite išspausti tą „Zumba“ klasę.

Aš tai darau taip – pakeiskite kelionę į darbą ir atgal

Man patinka, kad mano vakarai yra laisvi, o rytai – ne per anksti, todėl įtraukiu savo treniruotes į kasdienę kelionę. Jei neprieštaraujate, kad atvyksite į darbą šiek tiek vėjuotą ir galėsite greitai įžengti į biuro dušą, tai yra idealus būdas prisitaikyti prie savo kūno.

Prieš pradėdamas važiuoti „Myprotein“, aš vos dviratį trankiausi keliu, todėl jūs tikrai neturite būti profesionalas. Apsiginklavęs savo dėvėtu dviračiu aš įveikiau 8 mylių į darbą – ir vėl grįžau namo.

Dabar esu tvirtesnis nei bet kada, retai turiu keltis iki septynių ir turiu vakarų, kad galėčiau daryti viską, ko noriu – daugiausia gurkšnoti „Netflix“ ir valgyti. Aš pastebėjau, kad grįžęs namo taip pat esu kur kas mažiau įtemptas, nes nesėdėjau piko valandomis ir nesudeginau bet kokio biuro pykčio.

Jei galite susitvarkyti su nelygiu lietaus dušu ir vis tiek žiūrėti viršininkui į akis dėvėdami likrą, pažiūrėkite, ar yra saugus būdas važiuoti dviračiu į darbą.

Nebūkite savo stalo vergu

Jei naudojatės savo stalu kaip pasiteisinimu nesportuoti, tada ką tik perskaitėte 5 svarbias priežastis, kodėl reikia sustoti, susieti treniruoklius ir ten išeiti. Nesvarbu, ar įsitraukėte į pietų pertrauką, ar atsikėlėte aušros metu, ar naudojote tai būdui patekti į darbą ir iš jo, tiek daug būdų, kaip jūs galite prisitaikyti prie biuro darbo.

Parašykite komentarą