Kodėl neturėtumėte vartoti M nuskausminamųjų

Parašė Charlotte Campbell

Įgauti aukščiausią fizinę formą gali pakenkti. Nesvarbu, ar tai būtų sunkus HIIT užsiėmimas, ar sunkiausio svorio kilnojimas, kitą dieną gali pasijusti labai sunkiai. Yra priežastis, dėl kurios jie šaukia „pajusti deginimą!“ ir „jokio skausmo, jokio priaugimo!“ klasėse. Taigi natūrali prielaida, kad nuskausminamieji yra geras būdas palengvinti skausmą po treniruotės.

Kai kurie žmonės net profilaktiškai iškart vartoja skausmą malšinančius vaistus. Bet ar tai daro daugiau žalos nei naudos?

Įspėjimų blokavimas

Vėluojantis raumenų skausmas (DOMS) pasireiškia beveik visiems pakėlėjams po treniruotės. Daugeliui tai laikoma „geru skausmu“. Tai rodo, kad jūsų kūnas taisosi ir auga. Daugelis žmonių sugeba atskirti šį užsitęsusį skausmą ir skausmą nuo traumos.

Vis dėlto, vartojant vaistus nuo skausmo, šie skausmo receptoriai nusilpsta. Taigi, nors treniruotės metu gali jaustis gerai, galite pereiti tiesiai į problemą. Nors „gero skausmo“ signalai siekia jūsų fitneso tikslų, reguliarus skausmas yra įspėjimas. Tai užblokavus, gali kilti sunkumų, kurie reiškia ilgalaikę sporto salės pertrauką, pavyzdžiui, įtempti ištemptą raumenį.

Sumažina jūsų pelną

Buvo atlikta daugybė skausmą malšinančių vaistų poveikio raumenų augimui tyrimų. Nors tyrimai nepateikia vieno galutinio atsakymo, siūloma, kad skausmą malšinantys vaistai gali trukdyti baltymų sintezei. Tai yra bloga žinia tiems, kurie nori priaugti raumenų. Nėra nieko labiau varginančio, kaip įdėti maksimalias pastangas nematant rezultatų.

Vaistai nuo skausmo

Niekada nepatartina be reikalo vartoti nuskausminamųjų. Žinoma, jei jus kamuoja ūminis raiščių patempimas ar traumos, gydytojas gali rekomenduoti nuskausminamuosius. Tačiau reguliariai vartojant skausmą malšinančius vaistus kaip treniruotės dalį, galite rimtai pakenkti jūsų sveikatai.

Perdozavus nuskausminamųjų, kyla pavojus širdžiai ir inkstams. Keliantiems kelia nerimą tai, kad ilgalaikis nuskausminamųjų vartojimas taip pat gali sukelti raumenų spazmus. Taip pat verta paminėti, kad reguliarus vaistų nuo skausmo vartojimas gali sukelti priklausomybės ar priklausomybės riziką.

Tai skamba per viršų, tačiau fitnesas yra ilgalaikis užsiėmimas – jei po kiekvienos treniruotės imtumėtės paracetamolio, jis labai greitai įsitvirtintų.

skausmo slenkstis

Alternatyvios priemonės

Sportiniai masažai yra populiarus būdas pašalinti raumenų skausmą. Ledo vonias skatina ir daugelis profesionalių sportininkų trenerių. Nors iš pradžių jie atrodo sunkūs, jie labai pagerina atsigavimo laiką ir sumažina patinimą.

Be to, svarbu žinoti savo ribas, kad sumažintumėte skausmus po treniruotės. Ambicijos ir tobulėjimas yra svarbiausi siekiant rezultatų. Tačiau bėgimas prieš einant gali apvirsti. Kurkite treniruotę palaipsniui.

Taip pat svarbu įsitikinti, kad kruopščiai sušildote ir sušildote. Paruošę raumenis, jie bus mažiau linkę susižeisti. Panašiai, suteikus savo organizmui daug baltymų, kūnas padės auginti raumenis. Baltymų vartojimas specialių kokteilių pavidalu užtikrins, kad jūsų kūnas turėtų maistinių medžiagų, reikalingų greitai atsigauti.