Kojų dienos treniruotė Deginti kalorijas

Deginti kalorijas … kojų diena?

Kojų diena yra daugumos sporto salės lankytojų labiausiai pamėgta treniruotė, nepaisant daugybės dorybių, tačiau kojų pratimams yra viena svarbiausia premija, kurios galbūt ir nesuvokėte. Norint įvardyti tik keletą teigiamų dalykų, kuriuos turėjote iš kojų treniruotės, visa jūsų jėga, pusiausvyra ir pagrindiniai gebėjimai kyla iš darbo, kurį įdėjote lavindami kojų raumenis. Be to, estetiškai jūs būsite labiau simetriškas ir mažiau sunkus nuo viršutinės kūno dalies. Keldami svorį iš stovimos padėties, pavyzdžiui, pritūpimus ir negyvus pakėlimus, jūs taip pat prisidėsite prie kaulų tankio didinimo.

Jei jums to nepakanka, kaip apie tai: ar žinojote, kad kojų treniruotės yra vienas iš efektyviausių kalorijų degintojų ir kad tereikia 30 minučių seanso? Tai nėra paslaptis ar apgaulė – paklauskite vidutinio sunkumų keliančio žmogaus, kurį matote brendantį iš sporto salės po efektyvaus užsiėmimo.

Svorio kilnojimas sudegina daugiau kalorijų, nei galėjote suprasti. Kadangi svorio kilnojimas atliekamas stiprinant, tonizuojant, atsigaunant ir auginant raumenis, tai retai laikome tame pačiame skliauste kaip ir kardio kalorijoms deginti.

Pasak Harvardo medicinos mokyklos, bendra 30 minučių trukmės jėgos treniruotė sudegina vidutiniškai 90 kalorijų (180 kalorijų per valandą) 125 svarų svarui, 112 kalorijų (224 kalorijas per valandą) 155 svarų svarui ir 133 kalorijas. (266 kalorijos per valandą) 185 svarų asmeniui. Kai kilnojate svarmenis, įtempimas ir pastangos, įveikti jūsų raumenų įtampą, sunaudoja energiją – kitaip tariant, kalorijas ir maistą, kurį vartojate. Masiniams raumenų augintojams reikalingas kalorijų perteklius, kad būtų išvengta svorio. Liekniems augintojams kardio, svorio kilnojimo ir tinkamos mitybos pusiausvyra stiprina raumenis ir degina riebalus. Kuo daugiau raumenų skaidulų atiduoda pratimas, tuo daugiau energijos sunaudosite ir deginsite daugiau kalorijų. Jūsų kojos yra viena didžiausių viso kūno raumenų grupių, o tai reiškia, kad yra daugiausia raumenų skaidulų.

Ar tai tas pats, kas numesti svorį?

Visiems, kurie galvoja apie konkrečias kūno dalis, metant svorį laikas pažvelgti į visą savo kūną. Jei tai bandelių viršūnės ar pilvo riebalai, kuriuos bandote mesti, taip, kojų mankštos padės pasiekti lygesnį abs. Tačiau tai yra didesnio paveikslo dalis. Norėdami specialiai numesti svorį iš savo pilvo ir pasiekti šešis paketus, turite reguliariai atlikti kardio pratimus, sveiką mitybą ir įprastus pilvo pratimus. Kojų diena yra riebalų degintojas ir stiprintuvas, kuris bus nukreiptas į jūsų šerdį, taip pat į jūsų kojas ir ypač dirbs pilvo apačioje.

Kurios yra efektyviausios kojų mankštos?

Kaip minėta, kuo daugiau raumenų skaidulų įdėsite į darbą, tuo daugiau kalorijų sudeginsite. Tai reiškia, kad jums reikia sutelkti dėmesį į pratimus, kurie pataikys į didžiausias raumenų grupes. Norėdami tai padaryti, turėtumėte eiti į kelių jungčių keltuvus, kurie veikia kelioms raumenų grupėms vienu metu. Tai apima pritūpimus, atramas, kojų paspaudimus ir įvairias jų formas, tokias kaip gaudyklės, svarmeniniai, sumo keltuvai ir panašūs. Tai nereiškia, kad turėtumėte nepaisyti izoliuojančių pratimų, tokių kaip kojų priauginimas ir garbanos, o turėtumėte juos naudoti prieš ir po išsekimo sesijos pradžioje ir pabaigoje.

Kiek pakartojimų ir kiek svorio turėtumėte pakelti, tai priklauso nuo jūsų tikslų. Mažesni pakartojimai iš didesnio svorio padidins jūsų masę ir jėgą, tačiau jei ieškote kalorijų deginimo, rinkitės vidutinį svorį ir 3–4 rinkinius po 8–12 pakartojimų. Laikas yra toks pat svarbus, kai atliekami kojų pratimai kalorijų deginimui; atlikdami juos pirmiausia seanso pradžioje, būsite visiškai pajėgūs. Jei tai rankos diena, ar jūs turite kardiotreniruotę, užsiėmimo pabaigoje mankštindami kojas toliau deginsite kalorijas, kai grįšite namo po sporto salės.

Parašykite komentarą