Kokie geriausi iš 20

Pastaraisiais metais grožio kanonai perėjo prie sportinių kūnų. Suvokta, kaip svarbu rūpintis ne tik protu, bet ir kūnu. Vienas iš programos tikslų fitnesas populiariausias yra riebalų nuostolių ir raumenų masės padidėjimo derinys. Tačiau kas turi laiko kasdien eiti į sporto salę?

Mašinos žingsnis jie yra puiki alternatyva treniruotėms namuose. Šiame straipsnyje mes išspręsime visas jūsų abejones dėl šio įrenginio. Palyginsime tipus „laipioklių“, kuriuos galite rasti, ir jų pranašumus. Išanalizuosime aktualiausius aspektus, dėl kurių jūsų pasirinkimas bus greitesnis ir tikslesnis. Jei norite gauti rezultatų neišeidami iš namų, skaitykite toliau.

Svarbiausias

  • Jie gali būti vadinami “mašinomis žingsnis“arba” alpinistai. “Žodis”žingsnis“, angliškai reiškia” žingsnis “arba” žingsnis “. Šis prietaisas leidžia imituoti judėjimą, kuris vyksta lipant laipteliais. 1986 m. pirmosios platformos žingsnis ir nuo to laiko jie nuolat vystėsi.
  • Šiuo metu technologijos, tinklas ir dizainas kartu siūlo mums mašinas žingsnis labiau pažengęs. Kai kurie pedalai atlieka elipsinius judesius. Kiti atlieka tiesius judesius, o kai kurie vietoje pedalų turi mechaninius žingsnius. Ko tau reikia? Skaitykite toliau ir mes paaiškinsime kiekvieno privalumus ir trūkumus.
  • Renkantis mašiną žingsnis svarbu atsižvelgti į skirtingus pirkimo kriterijus. Mašinos konstrukcija, rankenos tipas ar konsolės galimybės bus lemiamos jūsų pasirinkimui. Be to, rekomenduojame atsižvelgti į vartotojo tinkamumą ir mašinos dydį bei svorį.

Geriausios mašinos žingsnis iš rinkos: mūsų rekomendacijos

Pagaliau apsisprendėte. Jūs norite deginti kalorijas ir tonizuoti kojas bei sėdmenis žiūrėdami televizorių. Tačiau jūs nežinote, kurį pasirinkti. Nesijaudinkite, mes turime tai, ko jums reikia. Toliau mes pristatysime jums geriausias mašinas žingsnis Iš rinkos.

Mašina žingsnis geriausiai parduodamas

Ši mašina žingsnis Tai yra vienas iš perkamiausių ir rekomenduojamas tiek pradedantiesiems, tiek patyrusiems vartotojams. Apima daugiafunkcį ekraną, skirtą mankštinti įvairias raumenų grupes. Be to, jame įrašomas žingsnių skaičius, laikas ar suvartotos kalorijos.

Jis naudojamas kojoms ir sėdmenims, bet ir rankoms mankštinti. Pedalai yra neslystantys, tai suteikia pėdų refleksologinį masažą, jei esate basas ir gana tylus.

Mašina žingsnis universalesnis

Jei ieškote mašinos žingsnis daugiafunkcinis, jūs jau radote! Jūs ne tik praktikuositės žingsniai, bet taip pat galite atlikti visas treniruotes, nes produktas turi 5 funkcijas.

Žingsnis pateikiamas skirtingo sunkumo laipsniu, mašina pagaminta iš atsparaus plieno, o jos keliamoji galia siekia 100 kg. Sistemą taip pat galima puikiai laikyti po lova, jei jūsų namuose yra mažai vietos.

Mašina žingsnis idealiai tinka svorio metimui

Jei jums reikia mašinos žingsnis Norėdami suformuoti savo kūną ir numesti svorio, neieškokite daugiau! Šis „Klarfit“ modelis leidžia atlikti 5 skirtingas mokymo formas ir steperis Jame yra kompiuteris, kuris, be kitų funkcijų, įrašys laiką ar sudegintas kalorijas.

Jo spalva yra matinė juoda / sidabrinė, o jo kokybę giria vartotojai, kurie jai skiria 4,4 žvaigždutę iš 5. Nepraleisk to!

Geriausia mašina žingsnis vaikams

Ši mašina žingsnis Tai idealiai tinka mažiausiems namuose. „Sedico“ mašina yra ryškių spalvų ir sukurta tam, kad vaikams būtų malonu mankštintis.

Mašinoje ant rankenų yra minkštos putos. Be to, jis turi LCD ekraną, rodantį laiką, energiją ar atstumą pratimo metu. Jis yra atsparus slydimams ant pedalų ir neturi baterijos, nors LCD ekranui reikia AAA baterijos.

Geriausia mašina žingsnis aukščiausios klasės

Ši „Sportech“ mašina skirta ne tik pasirodymui žingsnis, bet taip pat mėgdžioti laipiojimo judesius 2 iš 1! Tai nėra pigiausias prietaisas, tačiau jis yra vienas efektyviausių, jei reikia mankštinti visus raumenis.

Jis yra sulankstomas, turi 5 lygių aukščio reguliavimą ir daugiafunkcį ekraną. Galite suskaičiuoti kalorijas, žingsnius arba naudoti kaip chronometrą. Be to, jis yra labai tvirtas ir neslystantis.

Prekių vadovas: ką turėtumėte žinoti apie mašinas žingsnis

Jei norite nusipirkti mašiną žingsnis o jūs nežinote, kurį pasirinkti, toliau skaitykite. Čia mes paaiškiname viską, ką reikia žinoti apie alpinistus. Išanalizuosime skirtingų modelių pranašumus ir trūkumus bei paaiškinsime skirtingus jų naudojimo aspektus. Pradėsime nuo elementariausių sampratų.

Mašinos žingsnis Tai yra kūno rengybos prietaisai, skirti dirbti apatinei kūno daliai. (Šaltinis: Alesas Utouka: 121912821 / 123rf.com)

Kas yra ir kam jie tiksliai naudojami? žingsnis?

Mašinos žingsnis Jie yra fitnesaskurie tarnauja apatinei kūno daliai dirbti. Jie imituoja judėjimą, kuris atliekamas lipant ar lipant laiptais. Dėl šios priežasties jie vadinami laipiotojais laiptais. Jie turi keletą pedalų, kurių pasipriešinimą galima reguliuoti daugumoje modelių. Be to, kai kurios mašinos žingsnis jie turi vairą ar rankenas.

Labiausiai dirbama kūno dalis yra apatinė kūno dalis. Kojos, sėdmenys, pilvas ir apatinė nugaros dalis yra raumenų sritys, atliekančios pratimo intensyvumą. Be raumenų treniruotės, atliekamas intensyvus širdies ir kraujagyslių darbas. Tai daro mašiną žingsnis puikus būdas deginti riebalus ir tonizuoti kūną.

“Būtų keista matyti ką nors bėgantį bėgimo takelio rankena. Priimta pozicija palanki traumų atsiradimui. žingsnis atsitinka tas pats, dėl šios priežasties turėtumėte pabandyti sumažinti turėklų naudojimą “.

Mašinos naudojimas žingsnis Tai leis mankštintis neišeinant iš namų. Daugeliu atvejų galėsite stebėti savo treniruotes. Daugybė mašinų žingsnis Jie turi duomenų analizės pultą. Padidinsite širdies ritmą, o tai padidins ištvermę ir kalorijas. Visa tai galite padaryti žiūrėdami mėgstamą serialą.

Kokio tipo mašinos žingsnis mes galime rasti?

Kai kurios mašinos žingsnis Jie turi pedalus, kurių judėjimas yra tik linijinis aukštyn ir žemyn. Kitose mašinose yra pedalai, leidžiantys judėti ratu ar šonu. Kita vertus, kai kuriuose prietaisuose yra skirtingų tipų rankenos (vairai, elastinės juostos ar rankenos). Toliau analizuosime įvairius laipiojimo laiptelius tipus.

  • Bankas žingsnis pagrindinis: Šis modelis negali būti laikomas mašina. Tai tiesiog tvirta platforma, leidžianti judėti aukštyn ir žemyn. Nuo pat jų atsiradimo 1986 m. Jie nenustojo naudoti. Dabar jų galima rasti beveik bet kurioje sporto salėje. Jie leidžia labai lengvai pritaikyti aukštį.
  • Mašina žingsnis tradicinis: Šis modelis yra labiausiai paplitęs namuose ir paprasčiausias. Ant pagrindo, paprastai plienas su neslystančia atrama. Pedalai juda tiesiai aukštyn ir žemyn. Jie neturi rankenų. Šios mašinos žingsnis juos labai lengva laikyti, nes jie yra labai maži.
  • Mašina žingsnis elipsės formos: Ši mašina žingsnis Tai, matyt, tas pats, kas ankstesnė. Skirtumas slypi pedalų judėjime. Kaip rodo jo pavadinimas, pėdų judėjimas yra elipsinis. Pedalai atlieka nuolatinį lenktą judesį. Tai palaiko klubų ir šoninių raumenų stiprinimą.
  • Mašina žingsnis kopėčių tipas: Ši mašina turi kilnojamus laiptelius, kurie nusileidžia palaikydami koją. Tai gerbia ir lydi kojos judėjimą bei sumažina stresą keliuose. Tačiau pakopos aukščio pakeisti negalima, o tai gali pakenkti žemo ūgio žmonėms.
  • Mašina žingsnis su rankenomis arba rankena: Tai mašina žingsnis populiariausia sporto salėse. Be pedalo platformos, ji turi vieną ar daugiau skirtingų formų rankenų. Kai kurie modeliai turi dvi rankenas, kurios juda kojų ritmu. Tokiu būdu mankštinama ne tik apatinė, bet ir viršutinė kūno dalis.
  • Mašina žingsnis su elastinėmis juostomis: Ši mašina yra panaši į tradicinę, tačiau ji turi du elastingus diržus, pritvirtintus prie pagrindo. Šios juostos leis mankštinti rankas ir likusią viršutinę kūno dalį. Kai kurie aukščiausios klasės modeliai leidžia atlikti šoninius posūkius ir mankštinti juosmenį, taip visapusiškai tonizuojant kūną.

Kai kurios mašinos žingsnis Jie turi pedalus, kurių judėjimas yra tik linijinis aukštyn ir žemyn. (Šaltinis: „Luckybusiness“: 13524761 / 123rf.com)

Kokia mašina žingsnis ar turėčiau naudoti?

Mašinų mokymui yra vis daugiau alternatyvų. žingsnis. Koks yra idealiausias pirkinys? Nė vienas variantas nėra tobulas visiems. Geriausia mašina bus ta, kuri geriausiai atitiks jūsų poreikius. Visi dalykėliai turi savų pliusų ir minusų. Toliau mes analizuosime skirtingų mašinų pranašumus ir trūkumus žingsnis.
Mašinos tipas Privalumas Trūkumai
Tradicinis Labai lengvas, lengvai laikomas ir naudojamas.

Paprastai jos apima skirtingo atsparumo programas.

Dirbama tik apatinė kūno dalis.

Ekspertų vartotojams jis yra labai ribotas.

Su rankomis rankoms Jie suteikia daugiau stabilumo.

Galite dirbti viršutinę kūno dalį.

Paprastai jie nėra daug brangesni.

Jis yra didelis ir sunkus, todėl jį sunku transportuoti ir laikyti.
Su elastinėmis juostomis Galite dirbti viršutinę kūno dalį.

Jis siūlo daugybę pratimų rankoms, krūtinei, nugarai ir pilvui.

Jau yra ir kitų efektyvesnių prietaisų, leidžiančių konkrečiai dirbti viršutinę kūno dalį.
Kopėčių tipas Tai mažiausiai kenkiantis kelio variantas. Labai didelis dydis ir svoris.

Kaip galiu sumažinti rankenos naudojimą? žingsnis?

Naudodami mašinos rankeną ar turėklą žingsnis, tai palaiko dalį svorio. Tai sumažina stresą kitoms raumenų grupėms ir gali sukelti blogą kūno laikyseną. Jei norite ištaisyti taisyklingus raumenis ir išvengti apatinės nugaros dalies traumų, sumažinkite rankenos naudojimą. Mes rekomenduojame tai daryti palaipsniui, sekant tokią pažangą.

  1. Švelniai laikykitės abiem rankomis.
  2. Palaiko tik abiejų rankų pirštus.
  3. Laikykitės viena ranka ir išlaikykite kūno pusiausvyrą su kitos rankos sūpynėmis.
  4. Laikykis tik vienos rankos pirštais.
  5. Palaiko tik vieną pirštą.
  6. Nesilaikyk. Palaikykite vertikalią padėtį, palaikomą pilvo.

Kokios taisyklingos laikysenos reikia vengti …

Parašykite komentarą