Kroso treniruotės vs. Svorio treniruotės – Whi

Kroso treniruotės yra mankštos forma, apie kurią visi, atrodo, turi tvirtą nuomonę. Nesvarbu, ar esate aistringas entuziastas, ar tvirtas skeptikas, mes manėme, kad jau atėjo laikas, kad kažkas sugriovė būtent tai, kuo „Cross“ treniruotės skiriasi nuo įprastų treniruočių su svoriais – ir dar svarbiau, jei tai yra geriau.

Taigi, šiek tiek kasdami ir padėdami Danieliui Campbellui (@danccampbell), Mančesterio kroso treniruoklių salės vyriausiajam treneriui, mes bandėme išspręsti rezultatą.

Kokie yra pagrindiniai skirtumai?

1. Pratimai


Nors tikrai yra keletas krosoverių, daugybė pratimų, kurie būtų tinkami namuose kroso treniruotėse, tikriausiai nebūtų pastebėti jūsų vietiniame „PureGym“.

„Įprastos svorio treniruotės yra linkusios sutelkti dėmesį į kultūrizmą, – aiškina Danielis, – tuo tarpu kroso treniruotėse svorio treniruotės derinamos su gimnastika ir kardio treniruotėmis. Tai reiškia, kad poveikis nėra tik hipertrofija, bet ir hipertrofijos, širdies ir kraujagyslių kondicionavimo bei įgūdžių darbo derinys “.

2. Intensyvumas


Tai turbūt didžiausias. Paprasčiausias paminėjimas „kryžmines treniruotes“ gali sukelti gana smurtines žmonių reakcijas – nuo susižavėjimo iki gryno šoko.

“Kodėl kas nors norėtų tai daryti ?!” yra labai dažnas atsakymas.

Kryžminių treniruočių treniruotės tikrai nėra skirtos silpnapročiams ir joms užbaigti – arba, kai kuriais atvejais, net ir bandyti – reikia didžiulio fizinio krūvio, jau nekalbant apie protinę valią.

Tai nebūtinai dėl to, kad jie apima nepaprastai sudėtingus pratimus, nors, kaip paaiškina Danielis, tai labiau susiję su nustatytais laiko rėmais.

„Intensyvumas dažnai atsiranda dėl to, kad labai trumpas laiko tarpas turi didžiulį kiekį pagrindinių judesių – stumti, traukti, pritūpti, vyriai. Paimkime, pavyzdžiui, treniruotę „Murph“ – per 30–40 minučių siekiama sukaupti 100 prisitraukimų, 200 atsispaudimų, 300 pritūpimų ir nubėgti 2 mylias, vilkint 10 kg liemenę. Ši apimtis yra žymiai didesnė, nei kai kurie žmonės atliks per savaitę mokymų “.

… tu nesakai.

3. Bendruomenė


Negalima paneigti, kad kryžminimo treniruokliai, atrodo, kuria griežtas bendruomenes, turinčias tikrą ir ilgalaikę draugystę. Apskritai tai tikrai nėra jūsų vidutinėje sporto salėje, kuri yra labiau panaši į vietą, kur nepažįstami žmonės eina savo individualias treniruotes, stengdamiesi išvengti akių kontakto, nebent jie būtų priversti ko nors paklausti, kiek komplektų jie turi paliktas mašinoje.

Vis dėlto klestintis socialinis sporto aspektas ne tik padeda suburti žmones, bet iš tikrųjų gali būti ir individualaus vystymosi varomoji jėga, kaip paaiškina Danielis;

„Kroso treniruoklių salėje visi klasės žmonės treniruojasi kartu, o tai sukelia nedidelę varžybinę ugnį ir dažnai reiškia, kad žmonės stengiasi šiek tiek labiau, stumdami ant baro papildomą pakartojimą ar kilogramą. Nors ir konkurencinga, visa aplinka vis tiek yra draugiška ir visi jus nudžiugins, kai pasieksite asmeninį rekordą “.

Motyvacijos ieškojimas mokymuose tikriausiai labai palengvėja, jei tai reiškia, kad ten matysite ir visus savo draugus. Daug ką reikia pasakyti apie skirtumą, kurį jūsų pažanga gali turėti požiūris „mes esame kartu“.

Ar labiau tikėtina, kad susižeisite mokydamiesi kryžiaus?

Po 2 punkto klausimas kyla kiekvieno galvoje, ar ne? Tokių aukštų reikalavimų pateikimas savo kūnui mums skamba daugiau nei šiek tiek, o mums kyla klausimas, ar tokia sporto šaka kaip „Cross“ treniruotė iš tikrųjų yra saugi.

„Daug kalbama apie tai, kad kroso treniruotės yra pavojingos – tai labai perdėta“, – prieštarauja Danielis. „Žmonės susižeidžia, taip, bet aš jums garantuoju, kad net ir atsižvelgiant į santykinį žmonių, dalyvaujančių kroso treniruotėse, skaičių, palyginti su, tarkime, penkių žaidėjų futbolu, yra daug daugiau žmonių, kurie sužeisti žaidžia futbolą.

Mano patirtis rodo, kad labiausiai save žaloja tie, kurie pakelia savo ego. Jei turite padorų trenerį ir protingą programavimą, manau, kad tai sumažina dinamiškesnių judesių riziką “.

Norėdami panaikinti visus kaltinimus dėl Danielio šališkumo sportui, jis praleidžia didžiąją dalį savo budrumo valandų praktikuodamasis ar treniruodamasis – manėme, kad mes taip pat atliksime keletą nešališkų tyrimų. Neseniai pateikta apžvalga Sporto reabilitacijos žurnalas nustatė, kad „traumų rizika, susijusi su kroso treniruotėmis, yra panaši į olimpinį sunkiosios atletikos, bėgimo nuotoliu, lengvosios atletikos, regbio, futbolo, ledo ritulio, futbolo ar gimnastikos sportą“.1

Kuris geresnis?

Kaip ir bet kurioje sporto šakoje, daug kas priklauso nuo asmeninių pageidavimų ir jūsų pačių individualių tikslų. Sportas su kitais treniruokliais, norintiems varžytis ir jus nudžiuginti, gali būti tik motyvacija, kurios reikia norint pasistengti per savaitės vidurio treniruotę. Arba pati idėja gali paskatinti jus grįžti į savo sporto salės saugumą, kur galėsite ramiai praleisti kojos dienos užsiėmimą ramybėje.

Nepaisant to, kad jis iš esmės treniruojasi pragyvenimui, Danielis taip pat turi gana subalansuotą požiūrį į diskusijas.

„Nepasakyčiau, kad yra geresnis pasirinkimas tarp svorio treniruočių ir kroso treniruočių – yra daugybė kryžminimo treniruoklių, kuriems būtų naudinga tradicinė svorio treniruotė, kad būtų galima išlyginti disbalansą ir padaryti juos stipresniais kroso treniruotėms.

Tuo pačiu metu yra daugybė žmonių, kurie tiesiog pakelia svorius, kurie galėtų pagerinti jų būklę per keletą kryžminių treniruočių per savaitę. Jie tikriausiai pastebės, kad papildomas pasirengimas pagerina jų rinkinių kokybę reguliariai atliekant pasipriešinimo treniruotes “.

Paimkite namų pranešimą

Mes ant šio tvoros. Nors tai tikrai ne visiems, reikia pasakyti, kad kroso treniruotės gali būti įvairesnė, visapusiškesnė treniruočių forma, apimanti širdies ir įgūdžių darbą, didinant raumenis ir jėgą.

Tikriausiai visi galime sutikti dėl vieno dalyko – kad kroso treneriai yra rimtai sunkūs asmenys, turintys neįtikėtiną ryžtą ir atsidavimą savo sportui.

Parašykite komentarą