Pasirengimo treniruotei privalumai | Kas tai? Wh

Geriausiu metu patekti į sporto salę yra pakankamai sunku – ir dar vienas iššūkis yra treniruotis iki treniruotės pabaigos. Kas būtų, jei mes jums pasakytume, kad tik šaukštas prieš treniruotę padeda sustabdyti jūsų energijos lygio mažėjimą? Gerai, jis turi ne tą patį žiedą, tačiau papildai prieš treniruotę gali būti slaptas vaistas, padedantis maksimaliai padidinti jūsų treniruotes.

Priedas prieš treniruotę gali suteikti papildomą pagreitį treniruotėms užbaigti, taip pat naudos rezultatams ir kūno sudėčiai.

Skaitykite toliau, kai sužinome, kaip pasiruošti treniruotėms!

Šiame straipsnyje rasite:

Kas yra prieš treniruotę?

Prieš treniruotę yra ergogeninis (efektyvumą didinantis) priedas, kuris dažniausiai būna miltelių pavidalo. Jame paprastai yra ingredientų, įskaitant kofeiną, aminorūgštis ir vitaminus, mišinys, kurį sujungus galima maksimaliai padidinti aerobinį (ištvermės) ir anaerobinį (stiprumas / galia) efektyvumą.1

Prieš treniruotę poveikis yra atidėtas nuovargio atsiradimui. Tai reiškia, kad prieš mėtydami rankšluostį galite treniruotis ilgiau ir sunkiau.2 Dėl šių intensyvesnių užsiėmimų galite sustiprėti, pagreitėti ir pagerinti raumenų masę, jei ir toliau reguliariai lankotės prieš treniruotę.3

Kuo naudinga prieš treniruotę?

Norėdami pradėti, pabrėžkime praktiškumą prieš treniruotę. Daugelyje treniruočių yra kofeino, beta-alanino, kreatino, citrulino, taurino, tirozino ir B grupės vitaminų – tai tiesiog pagrindinių ingredientų. Įsivaizduokite, kad turite vartoti daugiau nei 7 skirtingus papildus, atsižvelgdami į teisingą kiekvieno dozę ir laiką. Prieš treniruotę pagrindas yra atliktas už jus. Taigi, kokia prasmė vis tiek imtis treniruotės? Na …

  1. Prieš treniruotę jūs ilgesnį laiką būsite stipresnis – Paprastai, atlikdami pasipriešinimo pratimus, paskutiniame rinkinyje negalėsite pakelti tokio sunkaus svorio ar atlikti tiek pakartojimų, kiek darėte pirmą kartą. Pasirengimas treniruotei gali padėti atitolinti šį raumenų nuovargį, leisdamas atlikti daugiau pakartojimų, kol jūsų raumenys neišduos. Manoma, kad šis poveikis priklauso nuo kofeino prieš treniruotę.4
  1. Prieš treniruotę galima padidinti energiją – Staigūs veiklos pliūpsniai, tokie kaip sprintas, reikalauja jėgos – per tam tikrą laiką atlikto darbo kiekio. Pasirengimas prieš treniruotę padidino įveikto atstumo kiekį per 25 sekundes, kai maksimaliai stengėsi sprukti. Kitaip tariant, jūsų asmeninis 100 m sprinto rekordas gali būti pasiektas pasirengimo treniruotės pagalba.5
  1. Tai taip pat galėtų pagerinti ištvermę – Nors nėra daug tyrimų apie prieš treniruotę daromą poveikį ištvermės rezultatams, kol kas rezultatai atrodo daug žadantys. Pavyzdžiui, viename tyrime dalyviai, kurie prieš treniruotę vartojo prieš treniruoklį, galėjo bėgti 12,5% ilgiau nei tie, kurie neatliko treniruotės.5 Taigi, atrodo, kad prieš treniruotę gali būti naudinga tiems, kurie joje yra ilgalaikiai.
  1. Poveikis gali būti psichinis – Be fizinių efektų, prieš treniruotę sustiprinami pažintiniai procesai, tokie kaip budrumas, dėmesys, reakcijos laikas, energijos suvokimas ir teigiami virpesiai.6 Jei esate įprastas mankštintojas, žinosite, kad pusę sėkmės teikia mentalitetas – jei jūsų galva yra tinkamoje vietoje, jūsų kūnas seks.
  1. Prieš treniruotę kūno būklė gali pagerėti – ilgalaikis prieš treniruotės vartojimas kartu su pasipriešinimo treniruočių programa padidino liesos raumenų masės padidėjimą, palyginti su placebu.3 Arba, jei jūs dar nesinaudojote treniruotėmis, prieš treniruotę galite prarasti daugiau riebalų masės nei vien pratimai.7

Privalumų santrauka

Mes įsigilinome į tyrimus ir pasirengimas prieš treniruotę atrodo naudingas. Nesvarbu, ar jūsų tikslas yra pakilti į savo gretas, pagerinti savo kūno sudėjimą, ar suteikti sau proto impulsą, prieš treniruotę jūs pradėsite.

Kofeinas kaip prieš treniruotę

Kofeinas yra pagrindinis daugumos miltelių prieš treniruotę ingredientas ir yra atsakingas už keletą ergogeninių (efektyvumą didinančių) efektų. Tai gali pagerinti ištvermės rodiklius, padidinti budrumą įgūdžių ir tikslumu pagrįstų sporto šakų (pvz., Golfo) srityje ir yra naudinga komandinėms sporto šakoms, gerinant pravažiavimo tikslumą, bėgimą ir šuolį.8

Svarbiausia, kad kofeinas sukelia kraujagyslių išsiplėtimą. Tai yra jūsų kraujagyslių išsiplėtimas, o tai reiškia, kad į jūsų dirbančius raumenis gali patekti daugiau kraujo ir deguonies. Kofeinas taip pat atlieka raumenų susitraukimo ir pažinimo vaidmenį, kuris prisideda prie psichinio prieš treniruotės poveikį.9

moteris geria papildą

Kiti priedai prieš treniruotę

Beta-alaninas

Beta-alaninas yra aminorūgštis, kuri yra karnozino pirmtakas – viduląstelinis pH buferis. Kai sportuojate, jūsų raumenyse kaupiasi vandenilio jonai, todėl jie tampa rūgštesni (žinomi kaip acidozė). Tai siejama su ankstyvu nuovargiu. Kaip pH buferis, karnozinas apsaugo nuo raumenų acidozės ir leidžia jūsų raumenims ilgiau dirbti, kol jie nepavargsta.10

L-Citrulinas

Ši aminorūgštis yra azoto oksido, kuris veikia kaip kraujagysles plečiantis (praplečia kraujagysles), pirmtakas. Todėl, L-Citrulinas padeda padidinti kraujotaką ir deguonies patekimą į dirbančius raumenis, suteikdamas jiems daugiau energijos judėti. Daugiau energijos prilygsta geresniam fiziniam krūviui.11

Kreatinas

Kreatinas yra amino rūgštis, kurią papildžius, padidėja fosfokreatino atsargos raumenyse. Tai yra pagrindinis energijos šaltinis, naudojamas staigiems didelio intensyvumo fizinio krūvio pliūpsniams (kaip aklavietė). Kreatinas gali pagerinti intensyvų fizinį krūvį ir atsigauti. Kitas kreatino privalumas yra jo ryšys su liesos kūno masės padidėjimu per atsparumo treniruotes.12

Glutaminas

Kaip sąlyginai nepakeičiama aminorūgštis, glutaminas gali būti gaminamas organizme, tačiau esant tam tikroms fiziologinėms aplinkybėms (pvz., Fiziniam stresui, traumoms ar per dideliam fiziniam krūviui), jums reikia didesnio glutamino poreikio, todėl papildas gali būti naudingas. Glutaminas vaidina svarbų vaidmenį mažinant raumenų pažeidimus ir fizinio krūvio sukeltus uždegimus – tai padeda atsigauti, todėl esate pasiruošę kitai sesijai.13

BCAA

Šakotos grandinės aminorūgštys (baltymų sudedamosios dalys) dažnai yra įtrauktos į formules prieš treniruotę, nes jos padeda padidinti raumenų augimo greitį ir kartu mažina raumenų irimą. BCAA taip pat padeda sumažinti fizinio krūvio sukeltą raumenų pažeidimą, kuris priešingu atveju gali sukelti DOMS (uždelstas raumenų skausmas).14

Kiekvienas iš šių papildų pateikia savo naudą. Kartu jie paverčia jus liesa, vidutine, greitai atsigaunančia treniruočių mašina!

dviratininko gėrimo priedas

Kada imtis prieš treniruotę

Tinkamas laiko nustatymas – geriausia atlikti treniruotę prieš treniruotę 30-60 minučių prieš pradedant treniruotę. Taip yra todėl, kad kofeinas (paprastai vienas iš pagrindinių veikliųjų medžiagų) pasiekia didžiausią kiekį kraujyje maždaug 30 minučių.9

Kai kurios kitos sudedamosios dalys, tokios kaip kreatinas ir beta-alaninas, yra efektyviausios, kai jos spėjo kauptis jūsų raumenyse. Dėl šios priežasties gausite didžiausią atlygį iš treniruotės, jei ją nuolat vartosite ilgesnį laiką. Tokiu būdu galite įsigyti daug šių ingredientų savo raumenyse.15

Šalutinis poveikis prieš treniruotę

Šalutinis poveikis prieš treniruotę

Nebuvo dokumentais patvirtinto neigiamo įprasto papildo poveikio prieš treniruotę, jei laikysitės rekomenduojamos dozės. Tačiau tikrasis atskirų ingredientų kiekis dažnai nėra nurodomas. Pavyzdžiui, galite pasirinkti prieš treniruotę, kurioje yra didelis kofeino kiekis, todėl būtų protinga tuo pačiu metu nevartoti kitų kofeino šaltinių (arbatos, kavos, energinių gėrimų). Tai gali sukelti šalutinį širdies plakimo, pykinimo ir galvos skausmo poveikį.16

Stebėkite, kaip prieš treniruotę jus veikia. Jei kažkas neatrodo gerai, kreipkitės į savo šeimos gydytoją.

Paimkite namų pranešimą

Papildai prieš treniruotę gali suteikti jūsų treniruočių režimui pranašumą, kurio jis ieškojo. Jų veiklos nauda apima greitį, ištvermę ir jėgą, iki raumenų augimo, greitesnio atsistatymo ir smegenų jėgos.

Norint pasiekti geriausių rezultatų, prieš treniruotę nuolat atliekama pusvalandis prieš sesiją. Kad ir koks būtų jūsų tikslas, prieš treniruotę galite ten patekti.

Parašykite komentarą