PT „The Stars“ – „Bradley Simmonds“ akcijos

Asmeninis treneris ir fitneso žaidėjas Bradley Simmondsas tapo didžiule socialinės žiniasklaidos sensacija. Jo fitneso kelionė, prieš tapdama PT profesionalūs futbolininkai ir įžymybės, prasidėjo po sunkios traumos, nutraukusios futbolininko karjerą.

Tačiau buvęs „Chelsea“ futbolo klubo akademijos žaidėjas Bradley Simmondsas neleido šiems nusivylimams sulaikyti sėkmės. Metu siaubinga trauma, kuri jį paliko daugiau nei 10 mėnesių jis pradėjo mokytis pagal PT kvalifikaciją.

Per savo trumpą profesinę karjerą praleidęs tiek laiko fizioterapijoje ir sporto salėje, tiek daug sužinojau apie kūną apie jėgos treniruotes ir mitybą, kad žinojau, kad tai man lengvas perėjimas “.

Netrukus Bradley tapo akivaizdu, kad čia jis norėjo būti. Jis pradėjo mokyti žmones vietinėje sporto salėje ir dar nežinodamas, didieji vardai pradėjo su juo susisiekti – norėdami, kad jis juos treniruotų.

Taigi toli, jis treniravo tokius kaip former Anglijos ir „Chelsea“ kapitonas Johnas Terry, kūdikio prieskonis Emma Burtonas ir net „One Direction“ Niallas Horanas.

„Per pirmuosius penkerius asmeninio trenerio metus man labai pasisekė treniruoti daug profesionalių sportininkų ir įžymybių.“

Ir Bradley nėra pasirengęs greitai sulėtinti greičio. Kalbant apie žvaigždžių mokymą, jis svajoja paruošti aktorių didžiuliam superherojų blokadui ar pasiimti Davidą Beckham per ranka – pasirengęs aukščiausio modelio darbui.

Nepaisant sėkmės po futbolo, būtent šis sportinis pagrindas padėjo suformuoti jo treniruočių principus – ir jis tikrai turi keletą puikių patarimų.

Buvimas Motivuota

Bradley tikrai žino, kaip išlikti motyvuotam, atsižvelgiant į viską, ką patyrė per savo futbolininko karjerą. Grįžti nuo širdies skausmo dėl traumų, ribojančių jo karjerą, tapti „Instagram“ žvaigžde ir asmeniniu treneriu reikia rimtos motyvacijos, tiesa?

Raktas norint išlikti motyvuotam yra…

„Visada išsikelkite sau tikslą“

Nusistatę tikslą, pasiekiate apčiuopiamą rezultatą ir ką toliau dirbti. Tai taip pat gyvybiškai svarbu pagrįsta ir nuolanki.

Be to, Bradley yra advokatas už tai, kad šalia tavęs yra bendraminčių. Vien šie du patarimai eina koja kojon ir yra tikrai puikus būdas išlaikyti motyvaciją.

„Investuok į savo idėjas“

Tai labai svarbu jūsų motyvacijai ir apskritai gyvenimo būdui. Investavimas į savo gyvenimą ir tai, ko norite aIšmoka vietoj materialistinių dalykų priartins jus prie tikslų ir padės išlaikyti lengviau valdomą gyvenimo.

Gaunasi fitteris

Tvarkytis yra sunku, bet pateikiant keletą paprastų patarimų, kuriuos pasiūlė Bradley kad padėtų jums atsikelti į savo kūno rengybos kelią.

Tai vėl prasideda nuo užsibrėžto tikslo. Tačiau tai padeda tai padaryti, pavyzdžiui, realistišką …

„Tai gali būti dviejų intensyvių treniruočių atlikimas per savaitę arba 5 km bėgimas. Pradėkite nuo mažo ir toliau meskite sau iššūkį, kai tampate tvirtesnis “.

Visi turi kažkur pradėti todėl nenusiminkite ir toliau stumkite pataikyti į tuos savaitinius tikslus, nuoseklumas yra pagrindinis dalykas.

Treniruokitės penkis kartus per savaitę derindami kardio ir svorio treniruotes. Svorio treniruotės, kad fiziškai taptų stipresnės, o kardio – padidintų ištvermę ir pagerintų širdies ir kraujagyslių sveikatą. Nuoseklumas leis pasiekti didesnių rezultatų “.

Tačiau, jei stengiatės išsiaiškinti, nuo ko pradėti ir jums reikia šios gairės, nesigėdykite investuoti į PT ar grupines treniruotes savo vietinėje sporto salėje. Tai gali būti geras būdas gauti įstrigęs treniruotėse ir padarydamas save tinkamesnį.

„Turėdami ką nors vadovauti ir stumti, jūs užtikrinsite iššūkį, o tai lems greitesnius rezultatus. Kai pradėsite atpažinti pažangą, būsite motyvuotas būti įsipareigojęs ir nuoseklus “.

Gaunasi strongeris

Stiprumo didinimas gali būti painus procesas, jei nežinote, ką darote. Bradley suteikia mums sąrašas pratimų, kurie tikrai padės jums jaustis stipresni.

Štangos spaudimas

Spaudimas ant suolelio yra vienas iš 3 pagrindinių keltuvų, kuris turėtų būti kiekvieno žmogaus įprastas pratimas, nes tai tiesa sudėtinis pratimas. Tai veikia krūtinę, tricepsą ir pečius viskas viename.

Karinė spauda

Dar viena priemonė, skirta lavinti viršutinę kūno dalį, ir tikrai reikia rimtų jėgų, kad išstumtų svorį virš galvos.

Sulenkta per eilę

Kitas sudėtinis pratimas, kuris puikiai tinka lavinti nugaros raumenis.

Pritūpimai

Jei norite sustiprėti, niekada neturėtumėte praleisti kojų dienos ir pritūpimas yra geriausias jų visų pratimas.

„Deadlifts“

Įspūdingas keltuvas, tačiau jis taip pat naudojamas stiprėjimui.

Svorio pjovimas

Svorio metimas gali būti kebli užduotis bet kam, bet jei klausysitės šių 5 Bradley patarimų, esu tikras, kad nepavyks.

  1. Būk tikras su savimi !! Užrašykite viską, ką, jūsų manymu, galite padaryti, kad pagerintumėte savo sveikatą. Ar vartojate per daug alkoholio? Ar rūkote? Ar per dažnai valgote greitą / šlamštą? Ar mankštinatės kasdien? Ar pakankamai miegate?
  2. Nustatykite sau a 12 savaičių tikslas.
  3. Apsvarstykite, kaip pagerinti bendrą mitybą ir sumažinti porcijų dydį (kalorijų skaičiavimas gali būti pasirinkimas)
  4. Investuokite į trenerį ar į grupines klases. Arba įsipareigokite mokymai bent jau x4 per savaitę, tuo pačiu būdami aktyvūs kasdien.
  5. Nenustokite! Patikėkite savimi ir apsupkite save žmonėmis, kurie padės išlikti motyvuotiems ir įkvėptiems.

Bradley pranešimas namo

„Sėkmė ateina ne ant lėkštės. Turite būti ambicingas savo vizija, protingas savo požiūriu ir atsiduoti savo darbo etikai “.

Įvertink

Parašykite komentarą