Svorio plokštės: koks yra m

Jei skaitote šį vadovą, tai yra todėl, kad norite būti formos. Tačiau jums gali būti sunku rasti laiko eiti į sporto salę ir prisitaikyti prie jų tvarkaraščio. Gali būti ir tai, kad paprasčiausiai norėtumėte treniruotis namuose savo ritmu. Abiem atvejais geriausia įsigyti juostą ir keletą svorio lentelių.

Tai gali būti gera pradžia, nes tai yra praktinis treniruočių priedas, tinkantis visų tipų sportininkams. Nuo profesionalo, bandančio pagerinti tikslus, iki pradedančiojo, kuris ką tik atrado kultūrizmo naudą. Mes visi galime sukurti svorio lenteles savo treniruočių sistema. Mes pasakojame jums visus jo privalumus.

Svarbiausias

  • Sujungus barą, diskus ir olimpinius uždarymus (tai vadinama olimpiniu rinkiniu), jūsų namų sporto salė taps nepralenkiamu metodu, kai reikia stiprinti jėgą ir raumenų masę. Sprendžiant skirtingus svorius, būtina sustoti ir pagalvoti apie treniruočių tipą, kurį ketinate atlikti, kad pasirinktumėte sau tinkamiausių diskų svorį.
  • Į juostą įkišti diskai (dar vadinami olimpiniais diskais) gali būti skirtingo svorio ir pagaminti iš skirtingų medžiagų, nors dažniausiai yra pagaminti iš metalo arba gumos. Jie turi apie 50 mm skersmens centrinę skylę ir yra pritvirtinti prie olimpinės juostos užsegimais ar drugeliais.
  • Prieš pirkdami svorio lenteles, turėtumėte atsižvelgti į kai kuriuos veiksnius, tokius kaip svoris ir dydis, suderinamumas su juostele, medžiaga, treniruočių vieta ir angos skersmuo. Šiame vadove mes išsamiai pasakysime viską, ką reikia žinoti apie svorio plokštes. Prašau atidžiai perskaityti.

Geriausios svorio plokštės rinkoje: mūsų mėgstamiausi

Šiose eilutėse mes stengsimės šiek tiek geriau pažinti kai kuriuos aspektus, į kuriuos turėtumėte atsižvelgti pirkdami svorio plokštes, kad jūsų sprendimas būtų kuo teisingesnis. Toliau parodysime penkis geriausius svorio plokščių rinkinius, kuriuos galite rasti rinkoje. Gerai išanalizuokite charakteristikas. Mes pradėjome!

Pigiausios svorio plokštės

„CP Sports“ svorio plokštės turi puikią kainą ir jau turi 4,2 iš 5 žvaigždžių, o tai leidžia suprasti naudotojų pasitenkinimą. Pamušalas yra aukštos kokybės su bekvapiu natūraliu kaučiuku. Be to, juose yra prispaustas kraštas, užtikrinantis tvirtą sukibimą ir ilgą gyvenimą.

Jie yra 9 skirtingų svorio su 50/51 mm sukibimo anga. Turinyje yra 1 pora norimo dydžio olimpinių guminių diskų.

Geriausios ketaus svorio plokštės

Jei ieškote ketaus svorio plokščių, jas jau radote! Jie yra juodos spalvos ketaus diskai (2×0,5kg), matiniai, 30 mm juostoms. Jie taip pat pasižymi dideliu atsparumu ir ilgaamžiškumu dažais, kad būtų užtikrintas naudojimas be rūdžių.

Jie turi labai tikslias 30 mm strypo skylutes, kad išvengtų nepageidaujamo slydimo. Produktas nerodo nieko daugiau ir ne mažiau kaip 4,3 iš 5 žvaigždžių.

Geriausias rankenos svorio diskas


AFW diskas su rankena


Šis straipsnis yra apie vieną diską su rankena, kuris suteikia jums galimybę ne tik praktikuotis su juosta, bet ir atlikti „Crossfit“ ir sunkiosios atletikos rutiną. Diskas pagamintas iš geležies ir padengtas guma, kad būtų patogiau.

Jo centrinio metalinio žiedo skersmuo yra 50 mm, skirtas plačiausiems strypams. Galite nusipirkti skirtingu svoriu ir naudoti atskirai. Nurodyta kaina yra už vienetą.

Idealios svorio plokštės kultūrizmui

Jei jums reikia svorio lentelių kultūrizmui, šis produktas yra idealus tiek dėl kokybės, tiek dėl kainos. Jie pagaminti iš ketaus, yra sidabro spalvos ir tinka visiems barams su 30 milimetrų skylėmis.

Tai yra dvi svorio svirtelės po 1,25 kg ir jos tikrai nenuvils, jei jau esate šio sporto mėgėjas. Neleisk jiems pabėgti!

Geriausios svorio plokštės profesionalams

Jei jau ruošiatės profesionalių svorio lentelių, neieškokite daugiau. Šie kaltiniai ketaus diskai gaminami pagal aukščiausius kokybės standartus.

Kiekvienas iš jų sveria 5 kg, o produktas yra su keturiomis svorio plokštelėmis. Tiesą sakant, Jorko prekės ženklas yra gerai žinomas šioje srityje fitnesas ir idealiai tinka jūsų kasdienėms treniruotėms. Jūsų įvertinimas yra 4,5 iš 5 žvaigždžių.

Prekių vadovas: viskas, ką turėtumėte žinoti apie svorio lenteles

Svarstyklių štangos ir svorio treniruotės tapo madingos tiek sporto salėse, tiek asmeninėse treniruotėse, nes tai yra idealus dalykas dirbant jėgą ir ištvermę. Tiek daug, kad po kurio laiko pastebima didžiulė jos teikiama fizinė nauda. Čia yra viskas, ką reikia žinoti apie svorio plokštes.

Svorio plokštelės

Svorio plokštės yra dalys, įkištos į sunkiosios atletikos strypą. (Šaltinis: Hxdbzxy: 35414292 / 123rf.com)

Kas yra svorio lentelės?

Svorio plokštės yra dalys, įterptos į sunkiosios atletikos strypą. Jie yra būtini treniruojant bet kurį jėgą mėgstantį sportininką ir puiki galimybė mankštintis namuose. Jie naudojami daugybėje rutinų, nuo klasikinio kėlimo iki olimpinių ir „Crossfit“. Todėl idealus albumas bus geriausia investicija.

Kaip galiu naudoti svorio lenteles?

Nors treniruotės su juosta ir diskais padarys jūsų rutiną visišką treniruotę, mankšta tik su diskais taip pat turi daug privalumų, nes jie yra universalūs ir lengvai laikomi. Atsižvelgdami į pasirinkto disko svorį, galime atlikti skirtingus judesius ir dirbti visą kūną. Mes jums pasakome pratimus, kuriuos galime praktikuoti žemiau.

  • Kaip apkrova: Įdėję diską į savo rankas galime atlikti „paspauskitesuolas “(pakelkite jį iš gulimos padėties ir pradėkite nuo krūtinės). Taip pat galima apkabinti diską priešais kūną ir atlikti bagažinės pakėlimus, kad sustiprėtų pilvo darbas. Be to, mes galime atlikti plaučius ir pritūpimus, kad treniruotume apatinę kūno dalį.
  • Kaip parama: Jei sukrausime seriją svorio diskų, suformuosime suolą, kurį galėsime aukštyn ir žemyn eiti į darbo kojas. Taigi, mes taip pat galime naudoti diskus, kad atliktume “šuolis į dėžę“.

„Skirtingai nuo hantelių, sunkiosios atletikos diskų forma leidžia atlikti įvairiausius laisvo svorio judesius, pavyzdžiui, sūpynes, pritūpimus ar kritimą.

Kokių rūšių svorio plokštės yra?

Nustoję analizuoti esamų svorio lentelių tipus, turime jas klasifikuoti pagal du pagrindinius kriterijus. Vienas iš jų yra susijęs su diskų svoriu ir išoriniu skersmeniu. Kitas nurodo diskų paskirtį ir jų gamybos medžiagą. Toliau mes gilinamės į kiekvieną iš jų.

Pagal svorį ir skersmenį

  • Standartiniai olimpiniai diskai: didžiausio disko skersmuo negali viršyti 45 cm. Storis yra kintantis, nors jie yra storesni nei konkurentų.
  • Tarpiniai olimpiniai diskai: svoris mažesnis nei 10 kg, o skersmuo mažesnis nei 45 cm. Šių diskų tikslas yra apkrovų progresavimas, išvengiant svorio šuolių.
  • Techniniai diskai: 5 kg arba mažesnis svoris. Jie skirti technikos tobulinimui. Paprastai jie yra balti arba raudoni ir pagaminti iš geležies.

Pagal gamybos medžiagą

Metaliniai diskai: yra naudojami galiūnų kėlimas(standartinės jėgos treniruotės), kai juosta nenukrenta ant žemės, todėl ant diskų nereikia naudoti gumos. Čia pateikiami pagrindiniai tipai.

  • Ketaus: Jie yra patys pagrindiniai ir dažnai naudojami namų sporto salėse.
  • Apdorotas ketaus: jie turi tikslesnį faktinį svorį, bet didesnę kainą.
  • Su guminiu dangteliu: yra naudojami daugumoje sporto salėskad triukšmas nenukristų nukritus juostai. Jie yra patvaresni.
  • Kalibruota: Jie yra reguliavimo. Jie yra geltoni, mėlyni arba raudoni. Jie yra storesni nei ankstesni.

Guminiai diskai /buferis: yra visiškai pagaminti iš gumos ir yra diskai crossfitir sunkioji atletika. Kaip ir metalinius diskus, rinkoje galime rasti keletą tipų. Jie skirstomi pagal šią klasifikaciją:

  • Pagrindai: vidutinis kietumas, kuris leidžia jiems standartiškai atšokti.
  • Hi-Temp: mažesnio kietumo nei pagrindiniai diskai. Atmetimo pajėgumas pranašesnis už ankstesnį.
  • Reguliavimo: Jie turi didesnį kietumą ir ribotą atkovojimą.

Svorio plokštės

Dėl savo dydžio ir svorio įvairovės svorio lentelė yra idealus elementas bet kuriai kūno daliai mankštinti. (Šaltinis: Jasperas Aggergaardas: KcPmKh9cWlk / Unsplash.com)

Kokius pratimus galime atlikti su svorio lentele?

Dėl savo dydžio ir svorio įvairovės svorio lentelė yra idealus elementas bet kuriai kūno daliai mankštinti: ją galima pakelti, mesti ar naudoti, kad padidėtų tokių pratimų intensyvumas kaip sėdėjimas sėdint ar pritūpimai. Todėl vykdyti treniruotes su disku yra ne tik įmanoma, bet ir labai efektyvu. Mes jums pasakome keletą iš jų:

  • Priekinis disko pakėlimas. Laikydami rankas ištiestus, pakelkite ritulį, kad jis būtų virš galvos.
  • Tada lėtai nuleiskite diską. Galite atlikti tris 20 pakartojimų rinkinius.
  • Aš sukuosi su rituliu. Laikykite ritulį už šonų ir krūtinės lygyje. Sukite diską į šoną, kol viena ranka bus viršuje, o kita – apačioje. Atlikite maždaug 20 pakartojimų kiekvienoje pusėje.
  • Tricepso pratęsimas. Sulenkite dilbius taip, kad ritulys būtų už galvos, o alkūnės būtų nukreiptos į viršų. Pakartokite pratimą 3 kartus pakartojimams po 12.
  • Diskiniai plaučiai. Ženkite į priekį viena koja, pasirinkdami pasvirimo padėtį. Tuo tarpu palikite nugaros kelį beveik liečiamą su žeme. Laikykite pradinę padėtį bent sekundę. Su kiekviena koja atlikite 10 žingsnių.

Kaip išvengti blogo svorio plokščių kvapo?

Ketaus diskų pasirinkimas yra geriausia idėja, jei norime, kad mūsų svoris neskleistų blogo kvapo. Šio tipo diskuose labiausiai rekomenduojami pagrindiniai arba kalibruoti diskai. Be to, tokio tipo medžiagos apsaugo nuo korozijos ir garantuoja didesnį ilgaamžiškumą. Vienintelis jų trūkumas yra tas, kad jų negalima naudoti varžyboms.

Diskams ant juostos uždėti yra dviejų tipų tvirtinimo sistemos: reguliavimo ir nereguliacinės. (Šaltinis: Katarzina Bialasiewicz: 45608036 / 123rf.com)

Kokias tvirtinimo detales pirkti mano svorio plokštėms?

Diskams ant juostos uždėti yra dviejų tipų tvirtinimo sistemos: reguliavimo ir nereguliacinės. Pirmųjų neverta pirkti, nebent ketinate atsidėti oficialiai varžyboms, nes jų kaina yra gana didelė. Labiausiai patartina uždaryti nereglamentuojamus. Tu …

Parašykite komentarą