Vieno padėklo „Pesto“ lašišos patiekalas | Nuotaika-B

Norėdami švęsti sąmoningumą psichikos sveikatos klausimais šį spalį, mes apžvelgėme keletą geriausių nuotaiką gerinančių maisto produktų, kad sukurtume skanius patiekalus, kurie gali padėti pamaitinti jūsų protą ir kūną.

Susijęs straipsnis: 5 paprasti būdai, kaip pavalgyti laimingiems – geriausios nuotaikos maisto produktai psichinei sveikatai

Omega-3 nepakeičiamosios riebalų rūgštys buvo siejamos su psichinės sveikatos nauda ir vėl.1,2 Įrodyta, kad EPA ir DHA, daugiausia randami žuvų taukuose, teigiamai veikia nuotaiką, ir manoma, kad taip gali būti dėl to, kad jie veikia neuronų signalus. Yra net klinikinių įrodymų, leidžiančių manyti, kad omega-3 riebalų rūgštys gali vaidinti vaidmenį tam tikrais depresijos atvejais.1

Lašiša yra vienas iš geriausių omega-3 šaltinių aplinkoje, be to, joje yra didelis baltymų kiekis – dvigubas laimėjimas. Šis itin paprastas vieno padėklo receptas yra idealus būdas greitai paruošti lašišą, kad ji būtų užpilta visu nenugalimu pesto skoniu, tuo pačiu gaunant sveiką daržovių dalį.

Tai idealiai tinka sočiam vakaro valgiui, o visas likusias porcijas taip pat galima supakuoti į pietus.

Patiekia 4

Ingridientai

  • 4 lašišos filė
  • Pesto
  • 400 g
  • 400g brokolių
  • Šparagų krūva
  • 300g vyšninių pomidorų
  • Alyvuogių aliejus
  • Druska
  • Pipirai
  • Raudonėlis

Metodas

  1. Įkaitinkite orkaitę iki 200 ° C.
  2. Kepimo skardą išklokite kepimo popieriumi tiek, kad pakaktų maždaug du trečdalius kelio, kad susidarytumėte „sienelę“, skirtą lašišai atskirti nuo daržovės.
  3. Į mažesnį dėklo plotą įdėkite visus keturis lašišos filė ir aptepkite juos šaukštu pesto.
  4. Įdėkite visus žalumynus ir pomidorus į didesnį dėklo plotą, tada apšlakstykite alyvuogių aliejumi, druska, pipirais ir raudonėliais – įsitikinkite, kad viskas tolygiai padengta.
  5. Kepkite 20 minučių, tada patiekite iš karto arba porcijomis tą savaitę pietums. Jei taip pat vartojate angliavandenių porciją, tai puikiai tinka ryžiams ar naujoms bulvėms!

Literatūra


  1. Loganas, AC (2004). Omega-3 riebalų rūgštys ir sunki depresija: pagrindas psichinės sveikatos specialistui. Lipidai, sergant sveikata ir ligomis, 3(1), 1–8.
  2. Shahidi, F. ir Miraliakbari, H. (2005). Omega-3 riebalų rūgštys sveikatos ir ligų atvejais: 2 dalis. Omega-3 riebalų rūgščių poveikis sveikatai sergant autoimuninėmis ligomis, psichikos sveikata ir genų raiška. Vaistinio maisto žurnalas, 8(2), 133–148.

Tai patikrinkite toliau: