3 geriausi svorio priaugimo papildai

Ieškote geriausių svorio padidėjimo papildų? Galbūt svoris skamba lengvai – jūs tiesiog valgote šiek tiek daugiau, judate šiek tiek mažiau, o skaičius ant svarstyklių padidės, tiesa? Teoriškai taip. Bet įgyti teisingai svorio rūšis – ty liesa raumenų masė – yra šiek tiek sudėtingesnė.

Laimei, yra daugybė papildų, kurie jums padės. Ne taip laimei, yra tiek pat papildų, kurie jums visai nepadės – ir netgi gali sukelti daugiau žalos nei naudos. Žinote tas stebuklingas piliules, kurios žada jus per naktį iš Bruce’o Bannerio paversti The Hulk? Taip, jų reikia vengti.

Taigi, norėdami padėti jums atskirti pinigų švaistytojus nuo stebuklų kūrėjų, mes sudarėme geriausių svorio padidėjimo papildų sąrašą, kad galėtumėte nusiųsti teisinga linkme. O ir kaip visada, mes visa tai palaikėme šiek tiek mokslo!

Šiame straipsnyje rasite:

1. Išrūgų baltymai

Pradėkime nuo klasikos. Išrūgų baltymai parodė keletą privalumų sveikatai ir fiziniam pajėgumui, tačiau labiausiai žinomi dėl liesos kūno sudėties stiprinimo. Išrūgų baltymuose yra aminorūgščių, kurios skatina raumenų baltymų sintezę (raumenų augimą) ir mažina raumenų irimą – bendras poveikis yra liesos raumenų masės padidėjimas.1

Lieknos raumenų masės didinimas tuo pačiu metu neaugant riebalų masės yra iššūkis, nors daugumai iš mūsų yra pageidautinas. Ar išrūgų baltymai gali būti triukas? Gali būti, kad išrūgų baltymai gali ne tik užkirsti kelią riebalų masės didėjimui raumenų formavimo metu, bet ir purtymas po treniruotės iš tikrųjų gali jums padėti prarasti riebalų masė.

Dvigubai aklo atsitiktinių imčių kontroliuojamo tyrimo metu vyrai ir moterys savanoriai buvo įtraukti į 8 savaičių trukmės pasipriešinimo mokymo programą. Po to jie suvartojo „nežinomą“ purtymą (tai buvo slapta išrūgų baltymų koncentratas, jautienos baltymų izoliatas, hidrolizuoti vištienos baltymai arba placebo kontrolė). Tie, kurie gėrė išrūgų baltymus, labiausiai padidino liesą masę ir prarado daugiau riebalų masės nei kontrolinė grupė.2

Išrūgų baltymai yra nuostabiai universalūs – jų galima dėti į kokteilius, jogurtą, košes, kepinius ir net pikantiškus patiekalus, jei pasirinksite nearomatizuotą – tai bus paprastas būdas pakuoti papildomų kalorijų į įprastą mitybą.

Taigi, nesvarbu, ar norite susikaupti, išsikrauti, supakuoti papildomas kalorijas, ar tiesiog po skanaus užkandžio, kai kalbama apie svorio padidėjimą, išrūgos yra būdas.

2. Kreatinas

Kreatinas yra nepakeičiama maistinė medžiaga, gaminama kepenyse, inkstuose ir kasoje. Ją galima gauti iš daug baltymų turinčių mitybos šaltinių. Pagrindinis kreatino vaidmuo organizme yra palengvinti greitą adenozino trifosfato (ATP) atsinaujinimą – tai yra pagrindinis energijos šaltinis, naudojamas trumpiems didelio intensyvumo fiziniams krūviams, tokiems kaip sprintas.3 Todėl naudinga padidinti kreatino kiekį raumenyse, kurį galima pasiekti papildant kreatinu.4

Be kreatino papildų, skirtų pratimams pagerinti, neabejotinai veikia kūno sudėtis. Vienas tyrimas parodė, kad kreatino papildų derinimas su atsparumo treniruotėmis lemia didesnę liesos raumenų masės padidėjimą, tuo pačiu mažinant kūno riebalų procentą, palyginti su vien atsparumo treniruotėmis.5

Kreatinas įrodė savo, kaip svorio augimo skatintojo, vaidmenį įvairiose populiacijose – nuo amerikiečių futbolininkų ir sunkiaatlečių iki pagyvenusių žmonių.6–9

Pradedant vartoti kreatino, patariama pirmiausia užbaigti „pakrovimo“ etapą, kad pilnai prisotintumėte raumenų kreatino atsargas. Norėdami tai padaryti, suvartokite 0,3 g / kg kūno masės (apie 5 g) keturis kartus per dieną (taigi 20 g) per savaitę. Tada galite pereiti į „priežiūros“ etapą suvartodami 3-5 g per dieną, kad jūsų kreatino atsargos būtų gražiai papildytos.3

Panašu, kad ši nebūtina maistinė medžiaga iš tikrųjų gali būti labai svarbi, kai reikia pasiekti savo svorio priaugimo tikslus. Vos keli gramai per dieną gali padėti priaugti tuos papildomus kilogramus raumenų masės ir pamatyti daugiau naudos iš treniruočių.

3. Svorio augintojai

Pavadinimas viską pasako. Šis kalorijų papildas padeda jums priaugti svorio. Paprastai jis supakuotas su angliavandenių ir baltymų mišiniais – panašiai kaip mūsų „Weight Gainer Blend“ milteliai, kurių porcijoje yra daug 31 g baltymų, 50 g angliavandenių ir 388 kalorijos.

Svorio didintojų energijos tankis daro juos ypač naudingus tiems, kurių apetitas yra blogas arba kurie stengiasi valgyti didelius maisto kiekius, pvz., Pagyvenusiems žmonėms. Senstant svarbu išlaikyti raumenų masę ir baltymų suvartojimą, nes vyresniems nei 60 metų raumenų baltymų sintezės rodikliai sumažėja maždaug 44%.10

Nepaisant amžiaus, šio papildymo įtraukimas į mitybos režimą yra lengvas būdas pasiekti energijos perteklių, reikalingą svorio augimui.

vyras, keldamas didelius svorius ant štangos

Papildai, neskatinantys svorio augimo

Maisto papildų veiksmingumas yra labai individualus. Bet kaip visuma, čia yra keletas papildų, susijusių su svorio valdymu, su mintimi, nuo kurių reikėtų nesilaikyti, jei jūsų tikslas yra svorio augimas.

Gerai – skatinti svorio augimą Blogai – skatina svorio metimą
α-lipoinė rūgštis
Baltymų milteliai Kofeinas
(išrūgos, kazeinas, soja ir kt.) Aviečių ketonai
Kreatinas Kartus oranžinis
Svorio augintojai Žalioji arbata / kava
HMB β-gliukanai
Leucinas Garcinia
Orlistatas

Paimkite namo pranešimą

Pagrindinė kūno svorio padidėjimo fiziologija teigia, kad jei jūsų suvartojama energija bus didesnė už energijos sąnaudas, priaugsite svorio. Nors mes nesiginčysime su žmogaus fiziologija, mes pasisakysime už papildų (kartu su tinkama dieta) naudojimą, kad galėtumėte pasiekti savo svorio priaugimo tikslus.

Nepriklausomai nuo jūsų amžiaus ar aktyvumo lygio, atrodo, kad yra rimtų įrodymų, jog papildomi baltymų milteliai, kreatinas ir svorio didintojai padės greičiau priaugti svorio, daugiau jo ar tinkamos rūšies. Net reabilitacijos laikotarpiais HMB kabinsis ant jūsų kūno masės ir neleis žengti atgal.

Galiausiai, jei svorio priaugimo priedas skamba per gerai, kad būtų tiesa (grįžtant prie nakties Hulko), tikriausiai taip yra – perskaitykite etiketę ir patikrinkite mokslą!

Parašykite komentarą