4 sekundžių kūno rengyba ir geresnis riebalų deginimas |

Mėgstate atsinaujinti naujausias sporto mitybos ir fitneso dalykus? kaip ir mes. Kiekvieną savaitę norėtume pateikti apibendrintus svarbiausius tyrimus kad galėtumėte kuo geriau išnaudoti savo treniruotes ir mitybą.

Šią savaitę mes tikriname, ar 4 sekundžių treniruotės yra viskas, ko jums reikia ir kaip mankšta naudinga riebalų apykaitai. Lįstringa.

Ar galite susitvarkyti per 4 sekundes?

Dirbdami namuose, daugelis iš mūsų tampa sėslesni nei bet kada. Mes praleidžiame valandas sėdėdami kuri gali pakenkti jūsų sveikatai. Tačiau pagal naują tyrimą, ten yra ką nors galite padaryti.1

Tyrėjai pažvelgė į fiziologinius dienos praleidimo sėdėdami ir dienos praleidimo skirtumus trumpais didelio intensyvumo mankštomis. Pratimą sudarė 4 sekundės didelio intensyvumo mankštos, po to 45 sekundžių poilsis, kartojamas penkis kartus per valandą 8 valandas per dieną.

Ryte po kiekvienos bandymo dienos dalyviai valgė riebius pusryčius iš ledų ir tada vartojo trigliceridą (riebalai), gliukozė ir insulinas išbandyti lygiai. 31% trigliceridų kiekio padidėjimas po to, kai dalyviai dieną praleido tik sėdėdami, palyginti su diena kur jie įsiterpė trumpi mankštos pratimai.

Jie taip pat nustatė, kad visosKūno riebalai oksiduojanti grupė, kuri visą dieną reguliariai vykdė trumpus mankštos pratimus. Gliukozės ar insulino kiekio skirtumų nebuvo.

Nors dalyvių buvo nedaug, o mankštos trumpos, tai pažymėtas riebalų pokytis lygius o oksidacija yra tikrai įdomi. Deja, tai nereiškia, kad 4 sekundžių treniruotė Kodėl neišbandžius ir nepastebėjus, ar pastebite skirtumą patys?

Daugiau mankštos = geresnė riebalų apykaita?

Mankšta yra gera tavo medžiagų apykaita nėra nieko naujo, bet ar ji taip pat gali padėti paversti maistą energija ir padidinti riebalų deginimą? Remiantis nauju tyrimu, būtent tai ir yra tai daro.2

Žiūrėdamas į 52 m Patinas karių prieš ir po 80 dienų mokymo programos, mokslininkai nustatė gana reikšmingus 200 metabolitų pokyčius (medžiagų, susidarančių medžiagų apykaitos procesų metu), kurias jie išmatavo.

Jų pastebėti pokyčiai parodė, kad nuoseklūs pratimai ne tik skatino raumenis sunaudoti daug daugiau degalų, bet ir daugiausia naudojo riebalus taip pat. Šis pokytis yra kur kas didesnis nei kada nors anksčiau matyta, greičiausiai todėl, kad kariai yra labai panašūs gyvenimostyles, dietos, miego įpročiai ir KMI.

Nors šiame tyrime dalyvavo tik 52 dalyviai kurie visi buvo jauni ir tinkami, įdomu manyti, kad mankšta gali turėti įtakos ne tik jūsų nuotaikai ir jūsų nuotaikai raumenys.

Paimkite namo pranešimą

Jei jums reikėjo pasiteisinimo, kad galėtumėte daugiau judėti, tai šios savaitės studijos turėjo tikrai duota tu tai. Nors mes visi apsiribojame tuo, ką galime padaryti, kad išspręstume dabar, taip yra Puiku žinoti, kad darbo dienos nutraukimas greitai sprintant mums bus naudingas. Ir jei jūs ieškojote priežasties palaikyti savo kūno rengybos rutiną, tada palaikyti tą medžiagų apykaitą mums yra pakankamai gera.