5 praktiniai patarimai dėl nerimo sporto salėje

Jūs planavote eiti ir sportuoti visą dieną, tačiau kai laikas sukasi ir nervai įsijungia, negalite atsivesti treniruoklių ir eiti į sporto salę.

Galbūt todėl, kad esate visiškai naujas sporto salėje, jaučiatės priblokšti kabelių mašinų ir štangų ir tiesiog nežinote, nuo ko pradėti. Galbūt jūs tiesiog nervinatės dėl grįžimo po ilgos pertraukos. Bet kuriuo atveju tas nerimas tikrai gali trukdyti ten, kur norite eiti su savo fizine forma.

Šie nerimai veikia tiek daug mūsų ir yra visiškai suprantami. Štai kodėl mes surinkome keletą praktinių patarimų, kurie padės jums šiek tiek daugiau pasitikėti savimi.

1. Atsiveskite draugą

Jėgos tikrai yra skaičiai. Suradę sau sporto salės bičiulį, sporto salė gali jaustis kur kas mažiau įtempta ir labiau bendraujanti, linksma.

Šis patarimas yra ypač efektyvus, jei esate pradedantysis ir turite draugą, kuris jau šiek tiek žino apie sporto salę ir gali padėti jums iškilus klausimams.

Jei esate kažkas, kas jaudinasi dėl sporto salės, nes negalite pakęsti minties apie kitus, žiūrinčius į jus, draugo atvedimas tikrai atims dalį šilumos.

2. Eikite ne piko metu

Venkite 18:00 skubėjimo ten, kur sporto salė gali pasijausti labiau panaši į mūšio lauką, ir pabandykite eiti ne piko metu. Ankstyvi rytai ar vėlyvos naktys paprastai būna daug ramesni, kad galėtumėte pasportuoti.

Be to, kad tuo metu eidami į sporto salę, būsite kur kas ramesni, galėsite patyrinėti ir dalį įrangos, kuria esate mažiau pasitikintys. Tai labai sustiprins jūsų pasitikėjimą įvairiais judesiais ir pratimais, suteiksite pasitikėjimo savimi išbandyti juos ir intensyvesniu sporto salės metu.

3. Tyrimas ir planas

Ar ketini tą dieną treniruoti kojas ar atgal? O gal daugiausia dėmesio skiriate kardio? Tai visi dalykai, kuriuos reikia išsiaiškinti prieš einant į sporto salę, kad neliktų su nerimu bandydami nuspręsti, ką daryti toliau.

Kai žinosite, ką norite mokyti, ieškokite įrangos, kurią norite naudoti, bet galbūt dar nežinote. Tai suteiks jums papildomo pasitikėjimo, kad išbandytumėte ką nors naujo.

4. Sukurkite žudikų grojaraštį

Nėra nieko geriau, kaip įsidėti ausines ir pamiršti visa kita, kas vyksta aplinkui. Tai gali masiškai nuraminti bet kokį nerimą sporto salėje ir padėti jums susitelkti ties tuo, ką darote, o ne aplinkiniams.

Jei turite tinkamą grojaraštį, tai turėtų priversti jus pajusti, kad galite imtis bet ko. Kodėl gi nepamiršus kai kurių mūsų grojaraščių „Spotify“, kad galėtumėte pradėti?

5. Dėvėkite tai, kas leidžia jums jaustis geriausiai

Ne paslaptis, kad vilkėdama aprangą tu myli savo pasitikėjimą. Jūsų sporto salės apranga gali tai padaryti tiek pat, kiek jūsų šeštadienio vakaro apranga.

Taigi, kad ir kokia sporto salė leistų jaustis geriausiai, pasilepinkite nauja apranga ir jausitės pasirengę sutriuškinti savo užsiėmimą.

Mes turime puikių naujų kūrinių viskam – nuo rytinio bėgimo iki šeštadienio jogos sesho, todėl peržiūrėkite mūsų drabužių asortimentą.

Paimkite namų pranešimą

Atsikėlimas ir lankymasis sporto salėje yra didžiulis pasiekimas, nes daugelis iš mūsų stengiasi sukaupti drąsos tai padaryti.

Pasinaudoję keletu šių patarimų kitoje sesijoje turėtumėte būti tikri, kad turite sutelkti dėmesį į savo treniruotę kuo labiau be nerimo.