5 savęs priežiūros patarimai kitai treniruotei

Lankymasis sporto salėje yra tokia savirūpinimo forma, kokia ji yra, tačiau dažnai tai vertiname tik kaip savęs rūpinimąsi kūnu. Svarbu rūpintis savo protu ir sporto salėje, nes tai tikrai gali pagerinti jūsų treniruotes ir padėti tiems iš mūsų, kurie gyvena įtemptai.

Mes surinkome 5 patarimus, kaip išbandyti kitą kartą, kai viskas jaučiasi šiek tiek pribloškianti, ir jums reikalinga papildoma priežiūra sesijos metu, kad įsitikintumėte, jog jums patinka kiekviena sekundė.

Eik šviesus ir anksti

Jei dažniausiai esate naktinė pelėda sporto salėje, greičiausiai esate įpratęs kovoti užimtas sporto salėje ir bandyti rasti nemokamą mašiną. Ankstyvi rytai sporto salėje yra daug ramesni, todėl jūs galite būti ypač atsargūs visos treniruotės metu, be jokio spaudimo.

Dienos pradžia treniruotėmis gali suteikti daugiau energijos ir išvalyti galvą, pasiruošusi tam, ką gali pasiūlyti diena. Nors tas 6 ryto žadintuvas gali atrodyti ne kaip savirūpinimas, tikrai taip yra.

Skirkite papildomą laiką tempimui

Labai lengva nepaisyti geros tempimo rutinos ir nepaisyti jos naudos atidumui ir susikaupimui.

Skirdami papildomo laiko, kad susikauptumėte viso kūno ištiesimui, ne tik tinkamai sušildote raumenis, kad išvengtumėte traumos, bet ir nuraminate protą ir pateksite į savo treniruotės zoną. Tai puikus būdas papildomai prižiūrėti raumenis ir protą.

Pabandykite klausytis tinklalaidės

Nesvarbu, ar praradote motyvaciją, ar paprasčiausiai norėtumėte būti dėmesingesni treniruodamiesi, klausydamiesi tinklalaidžių dirbdami, tai gali būti jūsų gelbėtojas.

Pakeitus įprastą muziką į podcast’ą, galite lengviau užimti užsiėmimą, užtikrindami, kad jūsų mintys būtų nukreiptos į tai, ko klausotės, o ne į gyvenimo įtampą.

Yra tiek daug fitneso ir treniruočių tinklalaidžių, iš kurių galite pasirinkti, kad paskatintumėte jus užsiėmimo metu. Klausymasis, kaip kiti diskutuoja apie jų meilę treniruotėms, patarimai ir gudrybės gali būti papildomas postūmis, kurio reikia norint gerai treniruotis.

Sutelkite dėmesį į lėtus ir kontroliuojamus judesius

Užuot skubėję bandydami kuo greičiau atlikti kuo daugiau rinkinių, skirkite laiko savo judesiais.

Viską sulėtinus ir sutelkiant dėmesį į kontroliuojamus judesius, galima tobulinti formą, todėl sesija yra efektyvesnė. Šis dėmesys pašalina spaudimą, užtikrindamas, kad galvojate apie tai, ką darote tą akimirką, o ne apie tai, ką darysite toliau.

Išprakaituokite saunoje

Jei jums pasisekė turėti sporto salę su pirtimi arba netoliese yra pirtis, ją išbandyti tikrai būtina, jei norite savo kasdienybėje pridėti šiek tiek papildomos savęs priežiūros.

Siūlo naudos jūsų kūnui, pavyzdžiui, kvėpavimo takų išvalymas, porų atvėrimas ir raumenų atsipalaidavimas po treniruotės, sauna yra puiki jūsų užsiėmimo pabaiga.

Tai ne tik fizinė nauda, ​​bet ir vienas labiausiai atpalaiduojančių dalykų, kuriuos galite padaryti. Skyrus laiko pabūti su savo mintimis prieš ateinančią dieną, atsiras sveikesnė, dėmesingesnė galvos erdvė.

Negavote pirties? Pabandykite atsipalaiduoti po ilgo dušo ar vonios.

Paimkite namų pranešimą

Patekti į sporto salę gali būti taip pat svarbu jūsų protui, kaip ir jūsų kūnui. Lengva būti autopilotu ir pamiršti pasirūpinti abiem šiais reikalais sporto salėje, o ypatingas rūpestis gali sulyginti abu dalykus. Jei viskas atrodo didžiulė ir sporto salė yra jūsų pabėgimas, atlikę kelis iš šių savęs priežiūros žingsnių galite pagerinti savo treniruotes, kad jos būtų dar naudingesnės jūsų protui ir kūnui.

Parašykite komentarą