Baigėte naudoti fitnesą? Štai kaip „Rei“

Jei per visa tai nustojote dirbti, jūs ne vienas. Televizorius, kitokia rutina, stresas, yra daugybė dalykų, kurie gali mesti jus nuo ciklo. Vis dėlto norime įšvirkšti šiek tiek adrenalino, kad pradėtumėte šią motyvaciją ir galėtumėte pasižymėti – tiek sporto salėje, tiek už jos ribų.

Tai nėra apie valią ar tiesiog darau tai nors ir priežastis, dėl kurios tu nesiseka, yra ne todėl, kad esi tingus ar silpnas.

Jus veikia įtaka, apie kurią jūs galbūt net nežinote, tačiau tai nereiškia, kad jos jūs negalite kontroliuoti. Iš tikrųjų, laimei, tikriausiai jie yra jūsų kontrolėje ir tereikia sąmoningumo ir veiksmų, kad juos pakeistumėte. Tai taip pat nėra skirta mankštai – jas galite pritaikyti bet kurioje savo gyvenimo vietoje.

Taigi pažiūrėkime, kaip pradėti treniruočių režimą ir vėl pradėti sportuoti.

Nustatykite svarbiausius momentus

Mes visi tai žinome – tą akimirką, kai pasirenkame televizorių, o ne treniruotę.

Šių akimirkų pripažinimas yra pirmas žingsnis pradedant treniruočių rutiną, nes kai sugebėsite tai nustatyti, galėsite šiek tiek pasigilinti, kodėl priimate šiuos sprendimus.

Suraskite svarbiausias akimirkas, kurių nenorite įgyvendinti, ir įsisąmoninkite jas, taip pat pagalvokite apie savo tikslus. Mąstymas ilgalaikio pasitenkinimo ir sėkmės, o ne trumpalaikių emocijų požiūriu, padės priimti teisingą sprendimą. Prisiminkite savo tikslą, susiekite jį su momentu ir leiskite jam pakreipti jus teisingo veiksmo link.

Mes daug dažniau imsimės teisingų veiksmų, kai susiejame juos su būsimu tikslu, todėl tai rasti yra svarbu. Nors labai gerai treniruotis kaskart taip dažnai, nepamirškite, kad nuoseklumas yra tai, ko jums reikia norint pasiekti savo tikslus.

Pakeiskite savo kalbą

Kalbant apie įpročio keitimą, pirmiausia reikia atkreipti dėmesį į save. Tai reiškia, kad absoliutus žaidimų keitiklis yra pokalbis su savimi – tai, ką sau sakai kasdien, nes tai, ką tu galvoji, gali pakeisti tavo veiksmus ir visą tavo realybę.

Tai gali būti priežastis, kodėl nenusileidžiate nuo sofos, kad atliktumėte pritūpimus. Pasakodamas sau nesinori, kad nėra prasmės, nes neturi įrangos ar nenori – daugiausia dėmesio skiri neigiamiems pasiteisinimams, kodėl to negali padaryti.

Verčiau įsidėkite į galvą kai kuriuos teigiamus dalykus. Pasakykite sau gerų dalykų ir pasakykite sau tai, kas jus nuvers nuo sofos, kad atliktumėte mankštą. Kalbant apie motyvacijos paiešką, dalykai, kuriuos sau sakai, yra didžiuliai, tačiau jie negali atsirasti tik iš kito žmogaus – tai kažkas, kas turi atsirasti iš tavęs.

Tu esi tas, kuriam tave daro įtaką

Aplinkiniai žmonės daro jums įtaką, nors to galbūt net nepastebite. Galbūt, kai pagalvoji apie atsispaudimus, tavo mergina paprašo tavęs žiūrėti televizorių, o kaip tu gali pasakyti „ne“?

Na, jums nereikia sakyti „ne“, bet jūs galite atitolinti žmones, nukreipiančius jus nuo savo tikslų, ir paskatinti juos padėti jums.

Paklauskite, ar jie nori prisijungti prie mankštos, ar tiesiog būkite sąžiningi: pasakykite jiems, kad užuot žiūrėję televizorių šį vakarą, norite pasportuoti. Paaiškinkite jiems, kad tai yra kažkas, ką norite padaryti ir norėtumėte, jei jie prisijungtų.

Jei jie to nedaro, nesivarginkite, bet pasistenkite juos padėti. Pavyzdžiui, atsineškite juos į sveiką mitybą. Tegul jūsų artimiausio rato žmonės dirba su jumis ir jūsų tikslais, o ne prieš juos, nes tai padės jums pasisekti.

Žmonės sako, kad esame penkių žmonių, su kuriais daugiausiai bendraujame, suma, o tai dar teisingiau, jei kiekvieną dieną praleidi su jais visą dieną, todėl susiimk juos į savo pusę ir kartu tobulėk.

Pažvelkite į savo aplinką

Paskutinis dalykas, darantis jums įtaką, yra jūsų aplinka. Galbūt jūsų darbo situacija ar jūsų namų būklė trukdo jums dirbti. Galbūt jūs neturite tinkamos vietos sportuoti. Galbūt jūs visada laikote sausainius spintelėje, ir jūs tiesiog negalite jų nevalgyti.

Taigi, pažvelk į savo aplinką. Ar nuobodžiaujant turite telefoną šalia savęs? Ar televizija atitraukia jus nuo treniruočių? Tai yra subtilūs, bet galingi dalykai, dėl kurių gali iškristi iš rutinos.

Kontroliniai sąrašai yra galingas būdas sugrąžinti jus į vieną. Sudarykite kontrolinių pratimų, kuriuos norite atlikti kiekvieną dieną, sąrašą ir pažymėkite juos kiekvieną kartą, kai juos atliekate. Tada, kai praeisite kontrolinį sąrašą, pamatysite, ką turite padaryti, ir greičiausiai tai padarysite. Rašymas popieriuje yra efektyvesnis nei rašymas telefone, nes popieriuje tai tampa jūsų aplinkos dalimi.

Keisdami aplinką tokiais būdais, galite paveikti daugiau, nei galėtumėte suprasti, todėl pabandykite.

Raskite tai, kas jums tinka

Su jais eksperimentuokite su tuo, kas jums tinka. Nustatykite savo svarbiausias akimirkas ir pabandykite pakeisti įvairius dalykus, kad sužinotumėte, kas veikia, ir keiskitės toliau. Niekas netiks visiems, bet jei rasite sau tinkamą formulę, jūsų sėkmė pakils aukštyn.

Svarbiausia, nepamirškite sau elgtis lengvai. Pastarieji pora mėnesių buvo sunkūs mums visiems, todėl tiesiog darykite tai, kas įmanoma, kad būtumėte laimingi ir patenkinti.

Paimkite namo pranešimą

Yra daugybė dalykų, kurie gali turėti įtakos jums nesportuoti ir tai yra normalu. Jūs netingite – jūs tiesiog krentate dėl tų pačių pasiteisinimų, kuriuos mes visi tam tikru metu ar kitu metu patiriame.

Tiesiog nepamirškite, kad keisdami savo požiūrį, draugų ir šeimos įtaką bei aplinką, galite išsiaiškinti motyvaciją vėl sportuoti, gerinti savo psichinę savijautą ir pasiekti savo fitneso tikslus efektyviau nei bet kada anksčiau.

Parašykite komentarą