Kaip treniruoti pilvą su Jordan Morello F

Mes visi norime atrodyti gerai, tiesa? Daugumai iš mūsų, s„ix-pack abs“ yra svarbiausių fizinių savybių sąraše. Tiesiog paklausk Jordanas Morello. Kaip asmeninis treneris ir internetinis fitneso treneris, turintis daugiau nei 10 metų patirtį, jis viską matė.

Tačiau šių šešių pakuočių abs. Paslaptis yra toli gražu ne tik begalinis kiekis sėdimųjų vietų kiekvieną dieną. Skulptūra, net šiek tiek daugiau apibrėžimo aplink vidurį imasi atsidavimo. Ir ne tik sporto salėje. Tačiau atsakymas gali būti arčiau namų, nei jūs suprantate …

Abs yra gaminami virtuvėje

Visi girdėjome posakį, bet ką tai reiškia iš tikrųjų? Na, tiesa, visi turi abs. Taip, visi. Bet net jei ir turite stiprus abs, kūno riebalų sluoksnis neleis jiems slėptis. Jordanija puikiai supranta dietos ir mitybos svarbą ir negali pakankamai pabrėžti, kaip svarbu maitintis teisingai.

“Kai kurie žmonės mano, kad galite pralenkti netinkamą mitybą, bet tai niekada neatsitiks!”

Jo teigimu, be jokios abejonės, reikšmingiausia žmonių daroma klaida yra dieta. Galite išsiaiškinti viską, ko norite, tačiau jei jūsų mityba nėra tiksli, nematysite norimų rezultatų.

“Jei norite gauti šešių pakuočių, labiau apibrėžtą pilvo kiekį ar net lygesnį pilvuką, turite įsitikinti, kad valgote sveiką kalorijų deficitą!”

Jis sako, kad nesvarbu, ar labai norėtumėte tų skalbinių lentos, ar tiesiog norėtumėte pilvo tonų, principai yra visiškai vienodi. Tu privalau laikykitės dietos ta pačia disciplina kaip ir treniruotės. Ir, jei esate vienas iš Jordanijos 237 tūkst „Instagram“ sekėjų žinosite, kad jis praktikuoja tai, ką skelbia.

Namų treniruotės

Slinkdami šį Jordanijos „Instagram“ kanalą pastebėsite vieną dalyką: jam patinka namų treniruotės. Mes visi matėme, kad treniruotės namuose išpopuliarėjo, o horizonte atsirado naujas skaitmeninio pasirengimo amžius.

„Man patinka treniruotės namuose, nes tai būdas išlikti aktyviam, tinkamam ir sveikam neišeinant iš namų! Tai gali padaryti kiekvienas! “

Dabar mes jums nesakome atšaukti sporto klubo narystės – toli gražu ne! Sudėtiniai judesiai, tokie kaip pritūpimai ir aklavietės, padės sustiprinti jūsų šerdį kartu su likusiu kūnu. Tai sakant, taip pat yra vietos ir izoliuotesniam ab darbui, ypač jei turite akių, kad pasiektumėte tą labiau apibrėžtą vidurį.

Treniruojuosi abs 1-2 kartus per savaitę

Jūsų pilvas yra kaip ir bet kuris kitas raumuo. Taigi praleisti valandas kiekvieną dieną atliekant daugybę traškesių yra šiek tiek beprasmiška. Jei tai skamba kaip jūs, laikas pabandyti Jordanijos namų grandines.

Jordan Morello „Quick & Light Ab“ grandinė

Tai greitai ir veiksminga grandinė sujungia pratimai, dėl kurių jūsų pilvo raumenys tikrai degs. Išbandykite keturis rinkinius su 20 pakartojimų kiekvienu žingsniu. Sėkmės!

Kaip atlikti pratimus

Modifikuotos V sėdynės

  1. Atsigulkite ant grindų rankomis šalia kūno, tiesios kojos ir šiek tiek pakeltos kojos.
  2. Laikydami nugarą tiesiai, atsisėskite kontroliuojamu judesiu, apatinę nugaros dalį nukeldami nuo kilimėlio ir kelius į krūtinę.

Atsisėskite

  1. Atsigulkite ant nugaros, šiek tiek sulenkę kelius. Laikykite kojas lygiai ant grindų ir lengvai palieskite smilkinius rankomis.
  2. Pakelkite liemenį ir sulenkite į dešinę, kol kairė alkūnė palies dešinįjį kelį.
  3. Grįžkite į pradinę padėtį ir pakartokite priešingoje pusėje.

Kojų pirštų prisilietimas

  1. Atsigulk ant nugaros ir ištiesk rankas virš galvos, nukreipdamas kojas į lubas.
  2. Pasukite rankas link lubų, pakelkite galvą ir pečius nuo žemės ir palieskite pirštus.
  3. Šiek tiek pakelkite dubenį nuo žemės, kad pirštai judėtų pirštų link.

Dviračio krizė

  1. Pradėkite gulėdami ant žemės, apatinę nugaros dalį įspauskite į grindis, o galvą ir pečius pakelkite šiek tiek virš jos.
  2. Lengvai uždėkite rankas ant galvos šonų ir pakelkite vieną koją tiesiai nuo žemės ir ištieskite.
  3. Pakelkite priešingą koją ir sulenkite kelį link krūtinės. Kaip jūs darote, pasukite šerdį, kad priešinga ranka eitų link pakelto kelio.
  4. Nuleiskite koją ir ranką tuo pačiu metu, tuo pačiu pakeldami priešingas dvi galūnes, kad atspindėtumėte judesį.

Kintamasis pirštų prisilietimas

  1. Atsigulkite ant nugaros rankomis tiesiai virš galvos.
  2. Tuo pačiu metu pakelkite kairę koją ir dešinę ranką, pasiekdami kūną ir paliesdami pirštus.
  3. Dešinę ranką ir kairę koją nukreipkite atgal žemyn ir pakartokite priešingomis pusėmis.

Paimkite namų pranešimą

Kuriant stipresnį šerdį nereikia praleisti valandų sporto salėje. Daugelis žmonių nepastebi namų treniruočių galios, nes daugeliui pratimų reikalinga tik nedaug arba visai nėra įrangos.

Jei jūsų pagrindinis tikslas yra šešių rinkinių rinkinys, jums reikės ne tik tinkamų pratimų. Atminkite, kad negalite treniruotis netinkamos dietos. Jei norite pamatyti savo abs, pradėkite nuo virtuvės. Sumažinę kūno riebalų kiekį, jūs atskleisite apibrėžimą apačioje ir galėsite sutelkti dėmesį į konkrečias treniruotes, kad išraižytumėte tą aiškiai apibrėžtą vidurį.