Kas nutiktų mano kūnui, jei duočiau U

Šiais laikais nemaža dalis mūsų pasikliauja kofeinu, kad mus išgyventų per dieną, tačiau jei norite sumažinti, tada jums gali būti įdomu, kokį poveikį tai gali turėti jūsų kūnui. Ar tikrai galėtum apsieiti? Štai ko tikėtis kai jūs gana kofeino.

Kas yra kofeinas?

Kofeinas yra pagrindinis nervų stimuliatorius, natūraliai randamas kakavos augalo arbatose, kavoje ir pupelėse. Visai neseniai taiJie buvo gaminami dirbtinai arba buvo izoliuoti iš natūralių šaltinių, kad būtų įtraukti į tokius produktus kaip treniruotės prieš treniruotes, energetiniai gėrimai, gaivieji gėrimai, kramtomosios gumos ir daug daugiau.

Tai “– dažniausiai pasaulyje vartojami psichoaktyvūs vaistai, kai kurie pranešimai apie 90% suaugusiųjų reguliariai įtraukia tai į savo dienotvarkę.1 Vartotojai reguliariai ataskaita patirtiss iš padidėjo gerovė, laimė, energingumas, budrumas ir bendruomeniškumas.2 Kofeino vartojimas turi taip pat buvo susieti padidėjus fizinio krūvio rezultatams, atsistatymui ir kūno sudėties rezultatams.3

Tačiau didesnės dozės ar dozės, viršijančios asmens individualią toleranciją ir viršijančios jo dydį (gali skirtis priklausomai nuo to, kiek laiko kažkas vartojo kofeiną, kūno dydį ir kitus veiksnius) yra susiję su nerimas, nervingumas ir skrandžio sutrikimas.4

Kodėl atsisakytumėte kofeino?

Yra keletas priežasčių, kodėl kažkas norėtų atsisakyti kofeino. Be anksčiau minėto ūmaus perteklinio vartojimo šalutinio poveikio, lėtinis kofeino vartojimas buvo siejamas su priklausomybe, dirglumu, nuovargiu, prastu miegu, galimomis širdies ir kraujagyslių bei perinatalinėmis problemomis ir net nuotaikos sutrikimais.5

Priklausomybė nuo kofeino gali būti nepaprastai sunku nutraukti, atsižvelgiant į tai, kad kofeino vartojimas taip pat slopins abstinencijos simptomai, tai reiškia, kad vienintelis atokvėpis nuo tokios baisios savijautos yra vartoti daugiau kofeino; nuodų taurė, jei kada nors buvo!5

Ko tikėtis bandant išsivaduoti iš kofeino

Kuo ilgiau vartosite kofeiną ir tuo didesnės dozės, prie kurių esate įpratę, nuspės, kaip sunku „atsisakyti“. Kaip minėta, priklausomybė nuo kofeino gali turėti įtakos, o tai gali apsunkinti judėjimą jūsų dienos kavos dozės.

Tais apskaičiavo, kad sKofeino vartojimo nutraukimo simptomai turėtų trukti tik nuo dviejų iki devynių dienų, o didžiausias simptomų pasireiškimo intensyvumas 24–51 val išpjovus kofeiną.5

Kofeino abstinencijos nutraukimo simptomai gali apimti daugelį tie patys priklausomybės nuo kofeino simptomai; nerimas, galvos skausmai, prislėgta nuotaika, irzlumas, drebulys ir mažai energijos.5

Kaip sėkmingai atpratinti kofeiną

Svarbu pažymėti, kad norint atpratinti nuo kofeino, nebūtinai reikia „šalto kalakuto“, taip pat nereikia visiškai susilaikyti. Galite tiesiog ieškoti, kaip sumažinti kofeino kiekį kad tukiekvieną dieną, jei manote, kad tampate priklausomas ir ar jaučiate per daug.

Kaip minėta, kofeino vartojimas turi daug naudos, tiesiog reikia atkreipti dėmesį į tai, kada naudojimas tampa priklausomu, ir sąmoningai pasirinkti, kad verčiau venkite arba sumažinkite kofeino vartojimą, atsižvelgdami į galimą šalį poveikis jūsų, kaip asmens, atžvilgiu.

Štai keletas mūsų geriausių patarimų, kaip sėkmingai atjunkyti

1. Išsimiegokite pakankamai

Atinkamas miegas yra svarbus, nes sumažėjus kofeinui gali padidėti nuovargis ir mažai energijos. Tik bloga miego higiena bus Pridėti prie tai gali apsunkinti pasipriešinimą tai popiečio kavos energijos injekcijai.

2. Skysčių suvartojimas

Ddehidracija, panašiai kaip bloga miego higiena, gali pabloginti kofeino vartojimo simptomus (tokius kaip galvos skausmas, nuovargis ir bloga nuotaika). Įsitikinkite, kad geriate daug skysčių ir pasiekiate tinkamą hidratacijos būseną (kurią lengvai galima stebėti stebint šlapinimosi spalvą) šiaudų geltona, kad išvalytumėte, yra tai, ko šaudote!).

3. Venkite šalto kalakuto

Wlėtai atsiriboję, šis procesas gali būti daug lengvesnis. Visiškas susilaikymas sukels daug sunkesnius simptomus ir galų gale leis jums šokti tiesiai atgal ant perteklinio vartojimo.

4. Atjunkyti palaipsniui

Pjūsų nujunkymo proceso žingsnius. Jei geriate penkis puodelius kavos per dieną, kelioms savaitės dienoms atsisakykite keturių, tada kitą savaitę – keturis, po to savaitę – po tris. Eik savo tempu tokį, kuris jums patogus ir kurį galite išlaikyti.

5. Pabandykite nerafuoti

A kava be kavos gali suteikti jums šiek tiek to paties „jausmo“, jei esate įprastas kavos gėrėjas be priedųkofeino. Pažymėtina, kad su kava susijusi nauda sveikatai yra taip pat pastebėta grupėse be gėlo taip pat tai gali būti tiek pat naudinga jūsų sveikatai.6

6. Įkraukite tavo „baterijos“

Nesvarbu, ar tai būtų išėjimas į lauką, lankymasis sporto salėje, laiko leidimas su mylimuoju ar žaidimai su draugais internete, svarbu skirti laiko, kad galėtumėte įkrauti savo baterijas ar užsiimti veikla, kuri padidins jūsų energijos lygį atpratinti nuo kofeino.

Siekiate suteikti sau galios, kad galėtumėte apsirūpinti savo energija nenaudodami kofeino!

7. Perjunkite prieš treniruotę

Ppakartotinės treniruotės paprastai yra susijusios su didelėmis kofeino dozėmis ire kofeinas gali turėti teigiamą poveikį našumui, yra ir kitų ingredientų, kurie duos naudos (pvz., beta-alaninas ir kreatinas).

Paimkite namo pranešimą

Kofeinas gali būti toks pat nuostabus, kaip ir žalingas, atsižvelgiant į tai, kaip jį įtraukiame ir naudojame savo gyvenime.

Kai kuriems gali būti tinkamas laikas apsisaugoti nuo suvartojamo kofeino kiekio, ypač jei jie jaučiasi priklausomi nuo jo ar vartoja sumą, kuri gali pakenktial jų sveikatai ilgainiui.

Ikie nujunkyti gali būti sunku po pirmųjų dienų, kofeino vartojimo nutraukimo simptomai pradės gerėti. Wrekomenduoju lėtai atpratinti nuo maitinimo, išbandyti alternatyvas be kofeino, tinkamai išsimiegoti ir drėkinti, sutaupyti laiko savęs priežiūrai ir mankštai bei net pakeičiant papildą kad padėtų nugalėti kofeino priklausomybę!