Kas yra citrulino malatas? | Privalumai, D

Mes visi ten buvome. Tos treniruotės, kuriose esate labai motyvuotos, jūsų apranga suderinta, grojaraštis negali būti įveiktas ir sporto salė nė karto nėra taranuota. Bet tada jūsų kūnas pasiduoda jūsų protui … Kai jūsų raumenys staiga pasijunta 10 kg sunkesni, tai gali būti labai apmaudu ir atgrasu. Skaitykite toliau, nes čia galėtume atsakyti – citrulino malatas.

Patikėkite ar ne, savotiškas arbūzo ir obuolio derinys gali būti jūsų varginančių problemų sprendimas. Ne, mes negaminame vaisių kokteilio, tačiau Citrulline (tai yra arbūzo dalis) ir Malate (kurio lotyniškas pavadinimas reiškia obuolius) mišinys gali pasimėgauti prieš kitą treniruotę.

Šiame straipsnyje rasite:

Kas yra citrulino malatas?

Citrulino malatas (CM) yra aminorūgščių junginys, kuris sulaukė dėmesio dėl savo pranešimo apie gebėjimą atidėti nuovargio atsiradimą intensyvaus fizinio krūvio metu. CM yra kaip papildas prieš treniruotę. Pažvelkime atidžiau į jo komponentus …

Citrulinas

Citrulinas yra neesminė aminorūgštis, tai reiškia, kad jis gali būti sintetinamas (gaminamas) organizme. Citrulino sintezė pirmiausia vyksta plonosios žarnos enterocituose (ląstelėse), vykstant fermentinei dviejų kitų aminorūgščių – glutamino ir prolino – reakcijai. Susiformavęs citrulinas dalyvauja įvairiuose metabolizmo keliuose, ypač karbamido cikle, ir yra arginino aminorūgšties pirmtakas.

Vienas iš pagrindinių arginino privalumų yra jo vaidmuo azoto oksido (NO) gamyboje. NO yra gyvybiškai svarbi signalinė molekulė, nors iš esmės yra stiprus kraujagysles plečiantis vaistas, moduliuojantis kraujo tekėjimą ir deguonies tiekimą visame kūne.1 Atliekant aerobinius pratimus, griaučių raumenims energijai gaminti reikia deguonies, todėl gaminant daugiau NO gaunamas didesnis deguonies tiekimas dirbantiems raumenims ir didesnis aerobinis pajėgumas, o tai reiškia, kad galite pasistiprinti didesnio fizinio krūvio intensyvumu.2

Dabar jūs galbūt galvojate „kodėl gi ne tik papildydami argininu ar NE?“. Na, citrulino pusinės eliminacijos laikas yra ilgesnis nei arginino ir NO, o tai reiškia, kad jis vieną kartą cirkuliuoja ilgiau mūsų sistemoje ir iš tikrųjų yra efektyvesnis didinant arginino kiekį nei patys arginino papildai.3 Pagalvokite apie citrulino papildų vartojimą kaip tarpinį žingsnį, kad padidintumėte savo kūno NO gamybą.

Mes taip pat paminėjome, kad citrulinas vaidina svarbą karbamido ciklui – metaboliniam procesui paverčiant amoniaką karbamidu, kuris vėliau išsiskiria kaip atliekos. Citrulinas padeda sumažinti amoniako kaupimąsi griaučių raumenyse, kuris padeda sumažinti raumenų nuovargį ir pratęsti pratimų trukmę.3,4

Santrauka

Citrulinas yra neesminė aminorūgštis, dalyvaujanti karbamido cikle ir azoto oksido gamyboje, kuris veikia kaip vazodilatatorius, kad pagerėtų kraujo tekėjimas (ir deguonies tiekimas) aplink kūną.

Malatas

Malatas yra būtinas trikarboksirūgšties (TCA) ciklo tarpinis produktas, kuris sukuria du trečdalius kūno energijos, naudojant riebalus ir angliavandenius, suvartojamus dietos metu. TCA cikle malatas dehidrogenizuojamas (iš jo pašalinami vandenilio atomai), kuris proceso metu generuoja NADH2. Tada šis kofermentas gali gaminti adenozino trifosfatą (ATP), kuris yra energija, reikalinga raumenų susitraukimui.5

Iš esmės įsitikinus, kad jūsų kūne yra pakankamai malatų, TCA ciklas veiks sklandžiai ir jūsų raumenys turės pakankamai naudingos energijos, kad judėtumėte.

Atradus citrulino ir malato derinį, kuris suteikia daugiau naudos raumenų veiklai, CM buvo plačiai naudojamas kaip ergogeninė (našumą didinanti) priemonė.

Santrauka

Malatas yra esminis energijos gamybos proceso komponentas, padedantis gaminti ATP, tai yra energija, kurią jūsų raumenys naudoja susitraukimui.

Citrulino malato nauda

Viskas gerai ir gerai supranti smulkmeną apie tai, kas vyksta mūsų ląstelėse, tačiau kyla klausimas, ar tai tikrai veikia ir ką tai padarys man? Laimei, tyrimai turi atsakymus.

Gali atitolinti raumenų nuovargį

Vieno kryžminimo tyrimo metu pasipriešinimo treniruoti patinai iki nesėkmės užbaigė 5 kojų presavimo, įsilaužimo pritūpimus ir kojos prailginimo komplektus 60% vieno pakartojimo maksimalaus svorio (maksimalaus svorio, kurį galite pakelti vienam pakartojimui). Po vartojimo CM atliktų pakartojimų skaičius buvo žymiai didesnis per visus pratimus, palyginti su placebo grupe.6 Galimybė atlikti daugiau pakartojimų prilygsta daugiau laiko esant įtampai, o tai reiškia aukštesnį raumenų stiprinimą.

Panašus poveikis pastebėtas ir moterims, kai CM papildymas padidino pakartojimų, atliktų atliekant įvairius viršutinės ir apatinės kūno dalies atsparumo pratimus, skaičių, palyginti su placebu. Maža to, šio tyrimo moterys pranešė apie žemesnį suvokiamo krūvio po CM vartojimo įvertinimą.7 Įsivaizduokite, kad mankštinatės ilgiau IR jaustis lengviau!

Jei hanteliai nėra jūsų stilius, CM taip pat gali pagerinti kalanetinių pratimų atlikimą, pvz., Smakrus ir prisitraukimus, taip pat padidinti sprogstamąją galią atliekant „Wingate“ dviračio testą.8,9 Bendrai, įrodymai rodo, kad CM yra naudinga tiems, kurie užsiima raumenų ištverme pagrįstais pratimais, atitolindami raumenų nuovargį.

Santrauka

Tyrimai parodė, kad citrulino malatas gali prailginti laiką iki nuovargio treniruojantis su svoriu, taip pat padidinti sprogstamąją galią ir kalisteninius pratimus.

Pagerina deguonies patekimą į raumenis

Kaip žinome, papildomas CM padidina NO gamybą, vėliau padidindamas deguonies patekimą į audinius.10 Taigi nenuostabu, kad CM gali būti naudinga tiems, kurie užsiima aerobikos pratimais, pavyzdžiui, bėgimu ir dviračiu.

Prieš kelerius metus tyrimo grupė tai išbandė naudodama didelio intensyvumo dviračių protokolą, kai dalyviai praėjusias 7 dienas vartojo CM arba placebą. Šiuo atveju CM padidino per tam tikrą laiką įveiktą atstumą, pagerino oksidacinės apykaitos pajėgumą ir sumažino arterinį kraujospūdį.11 Taigi, jei jūsų tikslas yra pagerinti ištvermę, verta išbandyti CM priedą.

Santrauka

Tyrimai parodė, kad citrulino malatas gali padidinti deguonies patekimą į raumenis. Tai gali pagerinti dviratininkų ištvermės rodiklius, tai reiškia, kad jie gali įveikti ilgesnį atstumą per tam tikrą laiką.

Dozavimas ir šalutinis poveikis

Ankstesni tyrimai rodo, kad 6–8 g CM paros dozės pakanka ergogeniniam poveikiui sukelti, nors tokios mažos kaip 3 g dozės vis tiek teikia naudos. Nesvarbu, ar CM vartojamas kaip viena dozė, ar kelias dienas iš eilės, CM laikomas saugiu vartoti ir nesukelia rimto neigiamo poveikio.9,11

Paimkite namų pranešimą

Apskritai, citrulino malatas, atrodo, turi didelį potencialą kaip ergogeninė priemonė atsparumui ir ištvermei. Citrulino komponentas padės padidinti azoto oksido gamybą ir pakeisti nepageidaujamą amoniaką, sumažindamas raumenų nuovargį. Tuo tarpu malatas palengvins aerobinę medžiagų apykaitą, užtikrindamas, kad raumenys gautų pakankamai energijos, kad galėtų dirbti ilgesnes treniruotes.

Parašykite komentarą