Kas yra svarbiau svorio netekimui –

Jeigu tens vienas dalykas, kadai užplūsta daugiau nuomonės nei faktų, kaip efektyviai numesti svorio. Pradedant stebuklingomis dietomis ir baigiant keistais pratimais, tenTiek daug prieštaringos informacijos, kad ji turėtų beveik bet kam, kas abejoja požiūriu.

Šiame straipsnyje mes šiek tiek apšviesime temą pateikė paaiškinti, kaip veikia svorio metimas, taip pat atsakyti į senų senovės diskusijas „Kas dar svarbiau svorio metimui dietos ar mankštos? “

Kaip veikia svorio metimas

Mūsų kūnas iš esmės yra organinė mašina, kuri keičiasi reaguodama į tai, su kuo susiduria, ką sunaudoja ir ką išleidžia.

Kiekvieną dienos sekundę mūsų kūnas eikvoja energiją, kad išlaikytume mus gyvus ir sveikus. Tai yra atkurti ir pakeisti ląsteles, bet kuriuo metu atliekant neišmatuojamą kiekį cheminių procesų, gaminant šilumą, judant ir daug, daug daugiau.

Bendras dienos energijos sąnaudų (TDEE) įvertis apskaičiuojamas iš keturių pagrindinių mokėtojų jūsų bazinis medžiagų apykaitos greitis, termogenezė (terminis maisto poveikis), užprogramuota mankštos ir ne pratybų veiklos termogenezė.

Maistass mes suvartojame maistinių medžiagų, kurias galima suskaidyti ir panaudoti energijai gaminti, kuri padėtų mūsų kūnui. Kai suvartojame per daug maisto, ši perteklinė energija kaupiama.

Kai mes nevartojame pakankamai maisto, mūsų sukaupta energija ir energijai gaminti yra suskaidomos kitos struktūros (kartais – raumenys esant sunkiam trūkumui).

Paprasčiau pasakius, jei tu’iš maisto ima mažiau energijos nei energija tu’išlaidauju, tu numes svorio.

Pratimai svorio metimui

Kai paminėjome „su kuo susiduriame“, tai reiškia išorinius dirgiklius, kurie gali priversti kūną prisitaikyti mankštos yra žymiausios iš jų.

Tai svarbu paryškinti nes ne visas maisto perteklius bus laikomas riebalais. Jei jūsų kūnas reaguoja į tokį stimulą kaip mankšta, maistinės medžiagos gali būti skaidytas statyti naują raumenų audinį ir atstatyti suskaidytą raumenį.1 Be to, energijos perteklius gali būti pripratę atkurti vidines angliavandenių atsargas nes jie laikomi vertingesniais nei papildomas riebalų kaupimas.1

Tenyra klaidinga nuomonė, kad visas svorio padidėjimas yra „riebus“. Tačiau, tNorint iš tikrųjų sukaupti apčiuopiamą riebalų kiekį, reikia nuolat persivalgyti. Kasdieniniai svorio pokyčiai greičiausiai priklauso nuo vandens (dėl druskos ir maisto suvartojimo) ir maisto žarnyne pokyčių.

Ilgalaikiai svorio pokyčiai gali būti dėl liesos raumenų masės ir net kaulų masės pokyčių. Tsvarstyklės ne visada turėtų bijoti, taip pat jos neturėtų būti vienintelis jūsų pažangos rodiklis, jei esate orientuotas į svorio valdymą.

Sporto ir dietos argumentai

Pagrindinis argumentas, kalbant apie dietą ir mankštą, yra tasS paprasčiausiai nėra praktiška išnaudoti didelį kalorijų perteklių. Arba, kaip jūs galbūt girdėjote, „jūs negalite išeititreniruokite blogą dietą “.

Praktine prasme tai yra tiesaar kada bandei „sudeginti“ 1200kcal picą? Sėkmės su dešimčia trilijonų burpių …

Bet viskas nėra taip paprasta, kaip tai, nes energijos kiekis, kurį gauname iš maisto, priklauso nuo paties maisto sudėties ir nuo to, kiek galiausiai kaupsime riebalai, vėl priklausys nuo mūsų dirgiklių ir organizmo maistinių medžiagų skaidymas.

Nors tai įmanomas lengviau sukurti kalorijų deficitą naudojant dietą. Yjūs paprasčiausiai suvalgote mažiau nei turėtumėte anksčiau (arba jei stebite, valgykite mažiau nei jūsų išlaikymas).

Kiek agresyviai pasirinksite dietą šia prasme, turėtų priklausyti nuo jūsų tikslų ir to, ką galite toleruoti. Tkuo didesnis svorio deficitas, tuo didesnis jo deficitas, bet tuo didesnę įtaką jis turės alkiui, darbingumui, atsigavimui, galbūt liesai masei ir santykiui su maistu.

Kuo konservatyviau laikotės dietos, tuo ilgiau reikės numesti svorio, bet tuo didesnė tikimybė išsaugoti visus minėtus veiksnius, taip pat patirti mažiau alkio ir potraukio.

Kodėl abu yra svarbūs

Nors yra lengviau sukurti kalorijų deficitą, kad pradėtumėte svorio metimą, laikydamiesi dietos, tiek dieta, tiek fiziniai pratimai yra svarbūs norint ilgalaikės sėkmės (ypač jei jūsų tikslas yra tinkamas arba apibrėžta kūno sudėtis).

Didelės apimties analizės tyrimai (metaanalizė) apžvelgė bendrus svorio metimo programų duomenis, lygindami vien dietą, vien fizinį krūvį ir jų derinį.2

Jie nustatė, kad nors trumpalaikės dietos ir jungtinės programos pasiekė panašių rezultatų, jungtinės programos buvo vienintelės sėkmingo ilgalaikio svorio metimo priemonės.

Tai pabrėžia, kad svarbu sutelkti dėmesį į sveikesnį bendrą elgesį, o ne į koks nors ekstremalus sprendimas norint gauti trumpalaikę naudą.

Taip, greitas pradinis svorio kritimas gali padidinti motyvaciją, bet taip yraPaprastai svoris greitai atgaunamas (nes didžioji dalis minėto svorio pokyčio priklauso nuo vandens, vidinių angliavandenių ir maisto pokyčių žarnyne), kurie gali būti vienodai demotyvuojantys.

Jei tuSiekdami ilgalaikio svorio metimo, sutelkkite dėmesį į sveikesnio požiūrio į mitybą ir fizinius pratimus, o ne į vieną.

Dgali įtakoti ymūsų svoris ir kūno riebalai labiausiai, bet tu galinepamirškite pratimų vertės išsaugant ir skatinant liesą raumenų masę ir apsaugant ir skatinantis kaulų masės tankį.

Paimkite namo pranešimą

Taigi, atsakymas į pirminį klausimą „Kas svarbiau lieknėjimui dieta ar mankšta? “, bent jau mano nuomone, tai turi būti tiek.

Svorio metimo ir valdymo srityje reikia atsižvelgti į daug įvairių veiksnių, tačiau juos visus galima patobulinti, kai tiesiog sutelkiame dėmesį į sveikesnį elgesį.

A dieta, orientuota į svorio valdymą ir palanki mūsų tikslams (tuo pačiu metu neaukojant socialinės patirties ir maisto džiaugsmų) ir nuoseklus, linksmas (ir progresyvus, atsižvelgiant į asmenį ir jo tikslus) mankštos grafikas yra tikras– ugnies būdas pasisekti.

Skalė yra tik number – tai ne visada atspindės, koks sveikas esi iš tikrųjų, prisimink tai.

Norite daugiau ekspertų patarimų dėl svorio metimo?

SKAITYKITE TĄ KITĄ:

Kas yra svarbiau metant svorį - mankšta ar dieta?

Kas yra svarbiau metant svorį - mankšta ar dieta?

Mūsų straipsniai turėtų būti naudojami tik informaciniais ir švietimo tikslais ir nėra skirti laikyti medicininėmis konsultacijomis. Jei nerimaujate, prieš pradėdami vartoti maisto papildus arba atlikdami didelius dietos pakeitimus, pasitarkite su sveikatos specialistu.