Kodėl angliavandeniai poilsio dienomis yra gera idėja


Ką valgyti poilsio dieną


Daugelyje sporto salių sklando gandas, kai kurios abejoja, o kitos gina, ar poilsio dieną turėtumėte praleisti angliavandenius, juos mažinti ar reguliariai vartoti. Yra daugybė skirtingų būdų ir daug dietų, su kuriomis susiduriate naudodamiesi daugiau ar mažiau angliavandenių, kai naudojate laisvą dieną nuo mankštos režimo. Trumpai įvardijant kelis, yra angliavandenių deficitas, kad būtų išvengta per didelio sunkumo, lėtumo ir sotumo jausmo, taip pat skatinti liesų raumenų, mažo kūno riebalų vystymąsi. Tada yra idėja, kuri seka visas geras angliavandenių ir raumenų vystymosi asociacijas tomis dienomis, kai jūs naudojate sporto salę, kad angliavandeniai būtų naudojami.

Čia neketiname nusileisti vienai ar kitai diskusijos pusei, išskyrus tai, kad atkreiptume dėmesį į keletą priežasčių, kodėl poilsio dieną angliavandenių vartojimas gali būti naudingas. Angliavandeniai yra jūsų kūno energijos šaltiniai ir yra neatsiejami nuo fizinės veiklos. Yra gerų ir blogų „tuščių“ rūšių, tokių kaip rafinuoti angliavandeniai, kurie neužtikrina reikiamo kuro.



Jei esate sunkumų kilnotojas, jūsų pažeistiems raumenims reikia energijos augti ir vystytis. Angliavandeniai skatina greitesnį atsistatymą po treniruotės ir apsaugo nuo raumenų irimo. Kadangi jų sugadinimas gali užtrukti maždaug 6 valandas, svarbu, kad sistemoje sukurtumėte parduotuvę, kai to reikia.

Glikogeno atkūrimas gali užtrukti 24 valandas, o tai reiškia, kad baigus varginančią sesiją, tą patį laiką kitą dieną, kai esate poilsio dieną, vis tiek turite papildyti išeikvotas glikogeno atsargas. Išeikvojęs energiją, organizmas naudoja angliavandenius glikogeno atsargoms papildyti, o prieš tai laisvos dienos metu sunaudoja riebalų atsargas. Jūsų organizmui reikia maždaug 125 g angliavandenių per dieną, kad palaikytų jūsų kepenų glikogeno atsargas. Net tada, kai ilsitės iš sporto salės, nuo šios energijos priklauso jūsų nervų sistema ir smegenų funkcija. Be to jūs patirsite ne tik mažą energijos lygį, bet ir mažą pažinimo funkcionalumą bei nuotaikos pokyčius.

Angliavandeniai taip pat sukelia serotonino išsiskyrimą, kuris atpalaiduoja jus ir yra pagrindinis veiksnys, leidžiantis gerai išsimiegoti. Nesvarbu, ar tą dieną nesijaučiate be angliavandenių, ryte po blogo nakties miego greičiausiai jausitės blogiau dėvėdamiesi.


Angliavandenių pakrovimas


Laikyti angliavandenių taip pat reikia galvoti apie būsimą mūšį. Jūs pasiekėte savo laimėjimų ir dabar norite juos išlaikyti. Ne, mes neturime omenyje vakarykštės treniruotės – nors, kaip minėta anksčiau, vis tiek naudositės parduotuvėmis su vakarykščiu užsiėmimu. Bet rytojaus treniruotei jums reikės perteklinių / pakankamų glikogeno atsargų. Be to, ilgainiui prarasite raumenų masę.

Jūs žinosite, kad geras vakaro valgis prieš naktį paskatins jus varžytis ar rungtyniauti kitą rytą. Taip yra todėl, kad jūsų glikogeno atsargos liks pakrautos, kol užsiimsite fizine veikla. Tai reiškia, kad jūs būsite iš anksto pasiruošę energijos ištekliams, kurie išlaikys jūsų protą ir kūną pasirengusį atlikti.

„Myprotein“ turi daugybę receptų, kuriuos galite sukurti poilsio dieną, spustelėkite čia, kad atrastumėte!


Mūsų straipsniai turėtų būti naudojami tik informaciniais ir švietimo tikslais ir nėra skirti laikyti medicininėmis konsultacijomis. Jei nerimaujate, prieš pradėdami vartoti maisto papildus arba atlikdami didelius dietos pakeitimus, pasitarkite su sveikatos specialistu.

Parašykite komentarą