Kodėl ir kada turėtumėte vartoti BCAA?

Pakalbėkime apie išsišakojusias grandinės amino rūgštis, plačiau žinomas kaip BCAA. Šiame straipsnyje sužinosite viską apie jų sudėtį, geriausią santykį, taip pat vartojimo laiką.

Mes taip pat pasinersime, kas turėtų vartoti BCAA papildus, kodėl turėtumėte juos vartoti ir kada vartoti.

Pradėti kūno rengybos kelionę niekada nėra lengva, tačiau visiškai svarbu naudoti tinkamus įrankius, kad pakeltumėte savo kasdienybę. BCAA yra būtini norint atkurti treniruotę ir palaikyti raumenis, todėl jie yra ir kultūristų, ir svorio treniruoklių mėgėjai.

Peršokti į:

Kas yra BCAA?

Organizme yra 2 pagrindiniai aminorūgščių tipai: esminis ir nebūtina. Tarp 9 būtinų amino rūgščių, kurios yra žinomos, yra 3 BCAA, tačiau ši aminorūgščių grupė turi specifinių ir unikalių cheminių savybių rinkinį.

Kaip visuma, organizmui reikalingi BCAA palaikantis raumenis, palaikanti anabolinę aplinką ir kartais didinant lengvąją atletiką stimuliuojant baltymų sintezė – svarbus raumenų augimo ir atsistatymo procesas.

BCAA sudėtis

BCAA yra kaip 3 atskiri junginiai: Leucinas, Izo-leucinas & Valine. Kiekviena iš šių aminorūgščių turi unikalių savybių, o leucinas yra pagrindinis komponentas. Skirtingai nuo kitų amino rūgščių, BCAA turi unikalią cheminę struktūrą, leidžiančią juos absorbuoti ir metabolizuoti tiesiogiai raumenyse, o ne skrandyje. Tai reiškia, kad jie absorbuojami greičiau nei kitos aminorūgštys.

Kodėl turėčiau vartoti BCAA?

Apsvarstykime vaikiną, kuris nori pasiekti liekną kūno svorį ir siekia tobulo paplūdimio kūno per treniruotes ir gerą mitybą. Norint atsiremti į viršų, treniruočių programoje turėtų dalyvauti tam tikras kardio sportas su a kalorijų deficito dieta – tai reiškia, kad jūsų kūnas negauna viso kalorijų kiekio, reikalingo jūsų dydžiui palaikyti. BCAA gali jus apsaugoti katabolizmas, kai jūsų kūnas dėl energijos skaido raumenis, taip pat riebalus.

Taigi, jei mažinate kalorijų deficitą, BCAA yra labai svarbūs norint išvengti raumenų praradimo. Sportuojant esant kalorijų deficitui, nėra energijos glikogeno atsargų, todėl raumenų baltymai yra suskaidomi į aminorūgštis, kurias galima panaudoti kaip energiją. Papildydami BCAA, galite prisotinti raumenis, kad gautumėte pakankamą raumenų energiją ir anabolinę aplinką.

Kada turėčiau vartoti BCAA?

BCAA yra veiksmingi papildai viduje ir po treniruotės. Tai reiškia, kad jūs turėtumėte vartoti BCAA per savo treniruoklių salę arba iškart po jos.

Taip yra todėl, kad BCAA veiksmingai padeda formuoti ir atstatyti raumenis, pažeistus intensyvių užsiėmimų metu. BCAA poveikis būna didžiausias maždaug po 30–60 minučių po vartojimo.

Savo ruožtu jūs norėsite gerti savo BCAA tame lange, kad maksimaliai padidintumėte raumenų atsigavimą ir padėtumėte auginti raumenis. Tai padės raumenų skausmui po treniruotės.

Kas turėtų vartoti BCAA?

BCAA yra svarbios sportinės mitybos priemonės, skirtos raumenims, pažeistiems dėl didelio intensyvumo treniruočių, kurti ir atstatyti. Jie padeda sumažinti raumenų skausmą.

Tokiu būdu BCAA yra puikus įrankis tiems, kurie sunkiai atsigauna po savaitinių treniruočių. Jie gali būti veiksmingi, siekiant palengvinti kai kuriuos jūsų patirtus skausmus.

BCCA kartu su baltymų milteliais veiksmingai padeda auginti raumenis. Jei raumenų priauginimas ar raumenų išlaikymas yra jūsų fitneso tikslų dalis, BCCA yra geras būdas tyrinėti.

Trumpai tariant, sportininkai, patyrę raumenų skausmą ar norintys auginti raumenis, turėtų vartoti BCAA.

Jie ypač svarbūs kultūristams, sunkiaatlečiams ir kroso treniruokliams.

bcaa aminorūgščių papildai

BCAA dozavimas

Širdies

Daugelis žmonių kardio treniruotes į savo režimus įtraukia kelis kartus per savaitę – ir rytais, ir vakarais. Širdies metu BCAA gali būti naudinga – ypač HIIT kardio rutinos ar pusiausvyros širdies atveju.

Atliekant intensyvų širdies darbą, tai dažnai gali deginti riebalus ir raumenis. Įtraukus mažai kalorijų turinčią dietą ir daugiau širdies, bus pradėtas didesnis raumenų skaidymas, kurio mes norime išvengti. Norėdami atsverti šį bandymą, papildykite BCAA tuo metu, kai pradėsite savo širdies darbą. Papildyti 5g savo purtyklę ir gurkšnokite juos per visą širdies režimą.

Prieš ir po treniruotės

Yra du lemtingi laikai, kuriuos reikia papildyti BCAA: prieš treniruotę ir po jos. Daugelyje formų prieš treniruotę yra BCAA. Prieš patekdami į treniruoklių salę įsitikinkite, kad valgote prieš treniruotę BCAA.

Sekdami sporto sale būtinai vartokite daugiau 5-10 g BCAA atskirai arba po treniruotės purtyti. Daugelis žmonių naudojasi BCAA papildais pabudę ir prieš pat miegą, kad paskatintų raumenų atsistatymą ir augimą.

Šaltiniai

Kasdien galite papildyti 10-20 g BCAA. BCAA yra daugybė skirtingų šaltinių, įskaitant tabletes, miltelius arba išrūgų baltymus, tokius kaip Poveikio išrūgos.

Išrūgų baltymuose šios amino rūgštys yra surištas peptidas. Susijungimas su peptidu vis tiek suteikia tą pačią naudą, tačiau manoma, kad šie BCAA yra mažiau biologiškai prieinami nei tie, kurie randami BCAA papilduose. Tai reiškia, kad kūno raumenys jų absorbuoja ne taip greitai. Jei ketinate įsigyti BCAA priedą, svarbu atsižvelgti į leucino: izoleucino: valino santykį, kuris turėtų būti bent 2: 1: 1, o leucinas yra pagrindinis raumenų atstatymo komponentas.

Geriausi BCAA papildai

BCAA 4: 1: 1

Šiame produkte yra optimalus 4: 1: 1 leucino, izoleucino ir valino santykis, kuris gali padėti pagerinti jūsų kūno gebėjimą auginti raumenis.

BCAA tabletės

Šis priedas buvo sukurtas siekiant užkirsti kelią raumenų skilimui ir padėti išlaikyti raumenų masę.

Paimkite namų pranešimą

BCAA yra būtini norint sumažinti katabolizmo procesą ir ląstelių skaidymą, kad išsiskirtų aminorūgštys, skatinančios organizmą. BCAA vartojimas sumažina raumenų irimą ir padidina baltymų sintezę, kartu suteikiant energijos treniruotėms. BCAA turėtų būti įtrauktas į jūsų mitybos režimą ir treniruotes, nesvarbu, ar jūsų tikslas yra priaugti masės, ar sumažinti.

BCAA yra absoliučiai būtinas visiems, kurie nuolat kultūrizmo ar svorio kėlimo. Jei dirbate pagal nuoseklų ir intensyvų mankštos grafiką, BCAA yra privalumai.

Jie padeda užkirsti kelią raumenų skausmui arba jį sumažinti, taisydami pažeistus raumenis, ir netgi padeda didinti raumenų masę.

Jei tai yra jūsų treniruotės įpročiai, kuriuos norite pagerinti, tikrai turėtumėte vartoti BCAA papildus.