Mitų griovimas: mitybos mitai, kurie yra ra

Galėtumėte pagalvoti, kad turint visą mūsų šiandien ranka pasiekiamą informaciją, mitybos mitų bus mažiau nei galbūt mūsų senelių laikais.

Deja, internete gausu klaidingos informacijos, ir pasakyti, kas yra faktas, o kas yra mitas, gali būti išties sunku (kartais ir neįmanoma). Anksčiau iš lūpų į lūpas sklindantys mitai dabar žaibiškai plito per socialinę žiniasklaidą, tinklaraščius ir net nusistovėjusią žiniasklaidą. Tam yra daugybė priežasčių – pavyzdžiui, visą parą trunkantis naujienų ciklas, moksliniai tyrimai, kurie yra ilgi ir sunkiai skaitomi, ir žurnalistai / tinklaraštininkai / įžymybės, ieškantys savo kito virusinio hito. Todėl informacija dažnai skelbiama nepatvirtinus (arba ignoruojama).

Rezultatas? Sumišimas, nusivylimas ir kai kuriais atvejais žala tiems, kurie eksperimentuoja su naujausiu greitu ar stebuklingu sprendimu dėl svorio ir sveikatos problemų.

Mes atidžiai išnagrinėjome įrodymus ir aptarėme 3 mitybos mitus, kurie, atrodo, siaučia Indijoje ir atsisako mirti. Tikėtina, kad kažkuriuo metu girdėjote kai kuriuos arba visus.

Mitas: Citrinų vanduo yra greitas riebalų nuostolių sprendimas

Nebent taip nėra.

Nors citrinoje ir vandenyje nėra nieko kenksmingo, nėra nieko stebuklingo. Tame specialiame vandenyje sumaišytame vaisių mišinyje nėra junginių, kurie sukelia biocheminę reakciją, kuri pradeda tirpdyti mūsų riebalinį audinį.

Taigi nesitikėkite stebuklingų riebalų nuostolių iš citrininio vandens!

Nors pamatysite svorio kritimą (ne riebus nuostolis), jei citrinų vanduo yra vienintelis dalykas (arba vienas iš nedaugelio dalykų), kurį turite kelias dienas, tai yra tiesiog dėl griežto kalorijų apribojimo ir vandens praradimo [1]. Šiuos kilogramus grąžinsite, kai tik pradėsite normaliai maitintis.

Tiesa: Citrinos yra tik vaisiai, o vaisiai yra sveiki. Citrinų sultys iš esmės neprisidės prie jūsų maistinių medžiagų suvartojimo, tačiau jose taip pat nėra labai daug kalorijų. Citrinų sultyse yra nedidelis kiekis naudingų mikroelementų ir fitocheminių medžiagų, tačiau neaišku, ar citrinos yra unikalios, be visų vaisių.

Svarbiausia, kad netenkant riebalų, citrinos vanduo neturi unikalios, įrodytos svorio metimo naudos. Taigi nesitikėkite, kad iš citrininio vandens atsiras stebuklingų riebalų nuostolių. Ilgalaikis riebalų nuostolis atsiranda dėl subalansuotos mitybos ir aktyvaus gyvenimo būdo.

Mitas: avinžirniai (channa) yra gausus baltymų šaltinis

Paprasta „Google“ paieška („avinžirnių virtos kalorijos“) atskleis, kad 100 g šio ankštinio daržovo yra 9 g baltymų ir 27 g angliavandenių, ty jame yra 3 kartus daugiau angliavandenių.

Taigi, nors jame tikrai yra pagrįstas baltymų kiekis, jis nėra kvalifikuotas kaip turtingas baltymų šaltinis, nes kartu su juo gauname daug daugiau angliavandenių.

Kiekviename 1g avinžirnių baltymų yra 3 g angliavandenių.

Avinžirniai tikrai gali būti naudojami norint papildyti suvartojamų baltymų kiekį arba pakeisti angliavandenių šaltinius prastesniais baltymų kiekiais, tarkime, ryžiais. Vegetarams, turintiems ribotas galimybes, jis gali būti naudojamas baltymų kiekiui padidinti.

Tiesa: Avinžirniai nėra pagrindinis baltymų šaltinis nes kiekviename 1g avinžirnių baltymų yra 3 g angliavandenių. Nesitikėkite juo (ar panašiais ankštiniais augalais) kaip savo pagrindiniu baltymų šaltiniu. Dieta, kurioje gausu šių ankštinių augalų, yra a daug angliavandenių dieta – ne daug baltymų.

Mitas: išrūgų vartojimas yra tarsi steroidų vartojimas

Daugeliui žmonių, kurie dar nėra tinkami, papildai gali būti bauginanti tema. Mes buvome susidūrę su pagrindinėmis žiniasklaidos priemonėmis apie steroidus ir kitus nelegalius našumo stiprintuvus, todėl visus priedus gali būti lengva laikyti tos pačios kategorijos dalimis. Kalbant apie išrūgų baltymus, niekas negali būti toliau nuo tiesos.

Išrūgos yra pieno dalis – jei pieną „susmulkinsime“ į du, iš esmės gausime išrūgų ir sūrio. Įrodyta, kad išrūgos yra visiškai saugios ir yra aukštos kokybės baltymų šaltinis. Jis yra labai perdirbtas (procesas reikalingas išrūgoms iš pieno ištraukti), todėl reikia pasirūpinti, kad jūsų išrūgų baltymai būtų iš aukštos kokybės šaltinių.

Ar žinojote, kad pieno baltymai (ir sojos baltymai) yra vienas iš pagrindinių mišinių kūdikiams skirtų miltelių ingredientų.

Atrodo, kad išrūgų baltymai labai padidina raumenų baltymų sintezę [2][3][4]. Ir tai nepadaro jokios žalos kepenims ar inkstams. Išimtis yra ta, kad jau yra padaryta žala tiems organams, kur tai gali pabloginti problemą. Taigi žmonėms, turintiems inkstų ar kepenų problemų, tai gali būti netinkama mintis, todėl prieš pradedant vartoti išrūgas rekomenduojama pasitarti su savo gydytoju.

Tiems, kurie neturi tokių problemų, tai yra puikus baltymų šaltinis, papildantis mūsų mitybą, ir ne tik tiems, kurie kelia svorį ar aktyviai sportuoja. Pavyzdžiui, vegetarai matys daug naudos, jei į savo racioną bus dedama išrūgų.

Tiesa: Išrūgos yra natūrali pieno dalis, įrodyta, kad jos yra saugios ir veiksmingos, kai jas naudoja sveiki žmonės.

Būti įdomu. Užduoti klausimus.

Klaidinga informacija siaučia, ją sunku nustatyti ir, deja, ji plinta daug greičiau nei faktai. Ir iš tikrųjų, tai tik ledkalnio viršūnė. Kadangi mes visi norime tobulėti, lengva paklusti sveikatos mitams.

Tikėdamas kažkas, arba nori tai tiesa, ar jauti turėtų būti tiesa dar nereiškia, kad tai tiesa. Taigi būkite smalsūs, skeptiški, užduokite klausimus.

Norėdami sužinoti daugiau apie autorių čia.