Raumenų auginimo namuose priedai

Anksčiau mes apėmėme metodus, kuriuos galite naudoti norėdami išlaikyti savo sporto salės pažangą namuose, tačiau dabar kyla klausimas, kaip mes galime maksimaliai išnaudoti savo treniruotes namuose?

Mes žinome, kad jūs nerimaujate dėl to, kad prarandate tą gerai uždirbtą raumenų masę, todėl mes sukūrėme svarbiausių dalykų sąrašą, kad galėtumėte ir toliau matyti pažangą.

Pagrindai

Raumenų auginimo pažangos pagrindai nepasikeitė – jūs sutelkiate dėmesį į treniruočių intensyvumo progresavimą ir tinkamą atsistatymą.

Pakankamas miegas, streso valdymas, daugiau baltymų turinčios dietos ir į raumenis stiprinantis kalorijų suvartojimas (taip pat dėmesys daugiausia mitybos požiūriu tankiems maisto produktams, pvz., Vaisiams ir daržovėms), pastūmės jus daugiausiai savo tikslų link.

Tobulindami savo papildų rutiną, galite nuvesti jus „per piką“ ir, net jei tai tik keliais procentais geriau nei alternatyva, laikui bėgant tai padidėja ir daro reikšmingą skirtumą.

Patys būdami pažangos pionieriai, niekas nesuteikia daugiau džiaugsmo, nei padėti jums toliau tobulėti, ypač šiais sunkesniais laikais.

Mes apibūdinsime savo mėgstamus raumenis stiprinančius priedus ir tai, kaip galite juos naudoti, norėdami optimizuoti treniruotes namuose ir pakelti kūno sudėtį bei našumą į kitą lygį.

1. Baltymų milteliai

Nenuostabu dėl mūsų pirmojo pasirinkimo … baltymų milteliai! Vienas iš nedaugelio maisto produktų, kuriam iš tikrųjų galėtumėte suteikti „super maisto“ titulą ir negalvoti apie tai. Tai kalorijų efektyvus baltymų šaltinis, taip pat yra visavertis baltymas, o tai reiškia, kad jis suteikia visas statybines medžiagas, reikalingas norint sutvarkyti ir skatinti raumeningesnės raumenų masės plėtrą.1

Daugelis mano, kad baltyminiai milteliai naudojami tik aplink treniruotes, tiksliau po jų. Netiesa! Nors baltymai (nesvarbu, ar išrūgos, ar veganų alternatyva) gali pagerinti jūsų atsigavimą ir prisitaikymą po treniruotės, miltelių įtraukimas į kitus dienos valgius gali padėti ne tik valdyti alkį, bet ir pagerinti kūno sudėtį bei net energijos lygį.2

Įpilkite samtelį į savo pusryčių avižas arba suplakite samtelį miltelių su vandeniu ar pienu ir įpilkite šaldytų vaisių skaniam, maistingam užkandžiui – tai tik du miltelių universalumo pavyzdžiai.

Tai puikus jūsų raumenis stiprinančio kamino, bet ir visos jūsų sandėliuko priedas, iš tikrųjų užtikrinantis baltymų tikslų pasiekimą taip sklandžiai ir be streso.

2. Kreatinas

Kita mūsų rekomendacija nėra svetima ir daugumai jūsų; kreatino monohidratas. Tai ne tik puikus raumenų išsaugojimui (apie kurį mes taip pat kalbėjome ankstesniame straipsnyje), bet ir raumenų auginimui.3,4 Maža to, tai taip pat gali padėti pagerinti mankštos ir pažintinės veiklos rezultatus (leidžiančius geriau sutelkti dėmesį į užsiėmimą).5,6 Tai reiškia, kad galėsite maksimaliai išnaudoti bet kurią treniruotę.

3. Prieš treniruotes (su kofeinu ir be jo)

Priedai prieš treniruotę yra pilni ingredientų, skirtų maksimaliai išnaudoti jūsų sesiją (taip pat prisidėti prie atsigavimo ir prisitaikymo po treniruotės).

Mūsų treniruotės buvo parengtos atsižvelgiant į įrodymais pagrįstas dozavimo rekomendacijas. Pakrautas su ingredientais, padedančiais pagerinti kraujotaką (pvz., L-citrulinas), šalutiniai pieno rūgšties produktai, leidžiantys padidinti savo laiką / pakartojimus iki išsekimo (beta-alaninas) ir netgi padidinti galingumą (bevandenis betainas), kad paminėtume keletą mokymo naudos, kurios galite tikėtis.7,8,9

Kofeinas yra puikus priedas prie bet kokios treniruotės prieš treniruotę, suteikiantis daugybę privalumų, pradedant nuo padidėjusių kalorijų išlaidų ir pagerėjusiu rezultatu.10

4. Bendra sveikata

Laikykis, tai skamba šiek tiek ne pagal raktą? Na, koks yra dalykas, kuris turės įtakos jūsų pasirodymui? Tavo tikroji sveikata. Jūsų sveikata daro įtaką jūsų mankštai, kaip ir jūsų sveikata. Norite mokėti viską duoti treniruotėse? Na, tu turi jaustis geriausiai, ar ne.

Keletas mėgstamiausių sveikatos valdymo ir gerinimo yra šie:

Vitaminas D

Vitaminas D yra nuostabus. Jei yra vienas su neveiksmingumu susijęs papildas, kurį praktiškai visiems rekomenduoju, tai būtų vitaminas D. Tai padeda nuo kaulų masės tankio iki pažinimo ir imuniteto.

Omega-3 polinesočiosios riebalų rūgštys

Nuoseklus pakankamas omega 3 suvartojimas gali būti nepaprastai naudingas palaikant ar gerinant mūsų sveikatą. Daugeliui iš mūsų mityboje trūksta tinkamo omega-3 kiekio, todėl įtraukus papildomą šaltinį gali būti daug naudos.

Gerai suapvalintas multivitaminas

Multivitaminai gauna šiek tiek blogą reputaciją. Daug tos kritikos greičiausiai kyla iš lūkesčių. Multivitaminai nėra nesveiko gyvenimo būdo „ramentai“, bet labiau mitybos „saugos tinklas“, gaudantis galimus trūkumus.

Jie gali būti ypač naudingi tiems iš jūsų, kurie gali būti nukreipti į riebalų nuostolius ir yra labiau ribojami vartojant maistą. Jie gali nebūtinai pagerinti jūsų sveikatą, jei jau esate sveikas, tačiau jie gali padėti ją išlaikyti.

Paimkite namo pranešimą

Išnaudokite visas treniruotes namuose nuo pagrindinių dalykų – miego, streso valdymo, pratimų programavimo ir pakankamo maisto kiekio. Po to, naudodami tinkamą papildų kaminą, galite padėti pakelti raumenų stiprinimo ir mankštos rezultatus į kitą lygį.

Keletas šių pasiūlymų nuosekliai įtraukiant į savo kasdienybę padės jums tikrai padidinti savo sugebėjimą priaugti raumenų ir pagerinti kūno sudėtį. Tai, kad esate namuose, dar nereiškia, kad negalite progresuoti.

Parašykite komentarą