▷ Geriausi 2021 m

Lemiami veiksniai renkantis maitinimo lentyną

Jėgos laikiklis yra sporto įranga, siūlanti įvairias treniruočių galimybes tiek su štangomis, tiek su kūno svoriu. Šios patalpos yra labai paplitusios sporto salėse ir dažnai jomis naudojasi atlikėjai svorių kilnojimas yra kultūrizmas, nes jie leidžia dirbti net ir esant labai dideliems krūviams. Maitinimo stovo trūkumas, palyginti su kitais įrankiais, yra tai, kad jis yra daug didelių gabaritų, sunkus yra jo negalima paprasčiausiai išardyti po kiekvieno naudojimo. Vis dėlto maitinimo lentynų garantuotų pranašumų yra daug, nors daugelis nežino visų šių struktūrų teikiamų pranašumų ir galimybių. Šiame puslapyje mes išanalizuosime visus svarbiausius aspektus, į kuriuos reikia atsižvelgti nusprendžiant įsigyti maitinimo stovo.

maitinimo stovasPirmieji maitinimo lentynos

Pirmasis maitinimo stovas buvo pagamintas iš medžio ir buvo pastatytas 40-aisiais nuo Bobas Žmonės, vienas geriausių sunkiosios atletikos sportininkų istorijoje, kuriam pavyko pakelti 326 kg krovinį, kurio kūno svoris buvo 84 kg. Bobas Peoplesas pastatė pirmąją jėgos lentyną, nes suprato, kad tai gali jam padėti per sunkiosios atletikos treniruotes. Jo rekordą tik septintajame dešimtmetyje sumušė Terry Toddas, kuris taip pat, kaip ir „Peoples“, treniruotėms naudojo maitinimo lentyną. Be to, praėjusio amžiaus šeštajame dešimtmetyje maitinimo stovas tapo žinomas dėl straipsnio, kuriame aprašomi treniruočių, kurių metu pagrindinis maitinimo elementas naudojamas, privalumai. Vėliau, 70-aisiais, maitinimo stovas prarado žinomumą dėl išplitusios mašinos, kurioje yra štangos įterpta į vadovus kad priverčia jį laikyti vieną fiksuota trajektorija. Nepaisant jų naudojimo paprastumo, paaiškėjo, kad fiksuota trajektorija ne visada yra idealus variantas treniruotėms su štanga, ypač sunkiaatlečiams. Dėl šios priežasties šiandien maitinimo lentynos vis dar plačiai naudojamos tiek komercinėse, tiek namų sporto salėse.

Maitinimo stovo struktūra

Maitinimo stovas susideda iš 4 vertikalios ašys arba kolonos, sujungtos viena su kita viršuje ir apačioje. Todėl konstrukcijos forma yra gretasienis, panašus į dėžę be sienų. Ant 4 vertikalių ašių yra skirtingo aukščio skylių, į kurias galima įterpti atraminiai strypai (arba saugos stebėtojas) štangai ir dei J kabliukai (taip pavadinta dėl kablio formos) kad gali išlaikyti štangų svorį. Atraminiai strypai ir kabliai taip pat atlieka saugos funkciją neleiskite juostai nukristi sportininkui, jei tai nepavyktų pakelti. Jų skaičius gali skirtis priklausomai nuo modelio ir turi būti susijęs su jūsų poreikiais pirkimo etape. Tuo pačiu būdu skylių skaičius ant vertikalių ašių ir atitinkamai skylių skaičius taip pat gali skirtis vietose kur tai įmanoma sureguliuokite štangos aukštį.maitinimo stovo palaikymo juosta
Kita funkcija yra apriboti judesio amplitudę, kad raumenys būtų stimuliuojami kitaip nei atliekant visą judesį. Maitinimo lentynos struktūra leidžia ją atlikti panašiems pratimams pritūpęs, plokščias suolas, traukos, irklavimo mašina ir daugelis kitų. Be to, tokie priedai kaip kabeliai, gumytės yra kitų tipų barai paįvairinti pratimus.maitinimo stovo struktūra

Elektros stovo įrankiai

Kiekviename maitinimo elemente yra integruoti skirtingi įrankiai, leidžiantys paeiliui atlikti skirtingus pratimus. Kitose pastraipose mes analizuosime įvairias mokymo galimybes, kurias siūlo maitinimo lentynos rinkoje ir štangos neįtrauksime nes tai dažniausiai reikia įsigyti atskirai.

Ištraukiama juosta

Ištraukimo juosta yra gana standartinis komercinių maitinimo lentynų elementas dėl savo konstrukcijos paprastumo ir naudos treniruotėms. Kaip paaiškinome savo pirkėjo vadove apie traukos strypus, kiekvienas modelis pasižymi skirtingomis savybėmis, kurias svarbu įvertinti, visų pirma maksimalų vartotojo svorį. Ištraukiamos juostos už maitinimo lentynos paprastai gali laikyti vartotojus iki 100 kg, integruoti į maitinimo lentynas taip pat tinka vartotojams nuo 100 kg. Dažnai iš tikrųjų aukštos kvalifikacijos sportininkai užsiima prisitraukimais su balastu, todėl, vertinant didžiausią svorį, kurį gali pakelti traukimo strypas, reikia atsižvelgti ne tik į vartotojo svorį, bet ir į balastą. . Žinoma, tai yra pamatinės vertės, prieš pradėdami pirkti, rekomenduojame patikrinti didžiausią svorį, kurį palaiko jus dominančio modelio traukos juosta.
Ištraukimo juosta gali būti viena arba dviguba. Pastarasis yra tvirtesnis ir padidina sukibimo galimybes.
maitinimo stovo ištraukimo juosta

Barai panardinti

Panardinimas yra pratimas, apimantis naudojimą dvi lygiagrečios juostos. Pradinėje padėtyje vartotojas griebia strypus iš viršaus ir ištiesia rankas, liemenį pakeldamas aukščiau už strypus. Nusileidimas yra atliktas judesys nuo pradinės padėties. Judesyje yra variacijų, iš tikrųjų sportininkas gali dar labiau pakelti pečius į priekį priekinė deltų dalis arba gali pakelkite kojas suformuoti 90 ° kampą ir treniruoti pilvą. Tačiau mes atkreipiame dėmesį į tai, kad nėra daug maitinimo lentynų, turinčių lygiagrečius strypus panardinimui.
maitinimo stovo juostos panardinimui

Lat mašina

Lat mašina yra įrankis, kuriame vartotojas griebia juostą, uždėtą viršuje ir žemiau link krūtinės, kilnodamas svorį ir treniruodamas skirtingas viršutinės liemens dalies raumenų grupes, ypač didįjį nugarą. Pratimas yra panašus į tą, kuris atliekamas su prisitraukiančia juosta, tik šiuo atveju pakeltas svoris nebus jūsų. Galimybė sureguliuoti pakeltą svorį yra teigiamas ir svarbus aspektas, nes tai leidžia pratimą pasiekti net tiems, kurie nėra pakankamai apmokyti pakelti savo svorį. Su lat mašina net pradedantysis gali pagerinti savo raumenų jėgą ir išmokti gerai atlikti judesius prieš didinant treniruočių krūvį. Labiau apmokytiems žmonėms pranašumas yra tai, kad galima greitai ir lengvai pakeisti svorį, padidinant ar sumažinant pratimo sunkumą pagal savo skonį. Kalbant apie latų mašiną, prieš perkant reikia patikrinti didžiausią naudingą svorį.
galios stovo lat mašina

Treniruotės su štangomis

Kaip tikėjomės ankstesnėse pastraipose, maitinimo stovas yra skirtas naudoti su štangomis, net jei jas reikia įsigyti atskirai ir jie nėra prijungti prie maitinimo stovo vadovais, kuriais balanso ratas yra fiksuota trajektorija. Norėtume tai nurodyti, nes kai kuriose mašinose, kurios savo forma gali būti panašios į maitinimo lentynas, yra sumontuotos svirtys, įterptos į integruotus kreipiklius vertikalių ašių viduje. Tačiau tikruose maitinimo lentynose yra tik atraminiai kabliai, o ne kreipikliai, kuriais slysta svyruoklės. Štangos gali būti naudojamos kartu su kitais įrankiais, tokiais kaip plokščias suolas arba, be to, laisvas korpusas. Tie, kurie kelia labai sunkias štangas, dažniausiai naudoja maitinimo lentyną kaip saugumo priemonė.
Žemiau pateikiame dažniausiai pasitaikančius pratimus, kuriuos galima atlikti su štangomis maitinimo lentynų viduje:

Pritūpęs

Pritūpimai yra bene geriausiai žinomi ir populiariausi pratimai kojos ir sėdmenys. Pradinė padėtis mato sportininką vertikalioje padėtyje, antroje fazėje žmogus sulenkite kojas, pasukite dubenį priekyje laikydami tiesiai stuburą, tarsi ketindami sėdėti, pasieksite maksimalų gylį grįžti į pradinę padėtį. Pratimai gali būti atliekami su kūno svoriu variantai pavyzdžiui, pridėti šuolį arba naudoti elastines juostas, kurios kelius laiko fiksuotu atstumu. Žinoma, kad padidintumėte pratimo sunkumą, taip pat galite naudoti štangas, o kai jos yra labai sunkios, rekomenduojame naudoti maitinimo lentyną. Pritūpimo metu maitinimo stovas turi būti už sportininko, kad praradęs pusiausvyrą ar nepakeldamas pastangų, jis galėtų nustumti svorį atgal ir atremti štangą ant saugos kablių. maitinimo stovo pritūpimas

„Deadlifts“

aklavietės ar net „deadlift“ anglų kalba, jie yra vieni iš išsamiausių pratimų ir leidžia mankštintis pilvas, atgal, rankos yra kojų raumenys. Mes pradedame vertikalioje padėtyje, štanga remiasi į žemę, kurios juosta yra aukščiau užpakalio. Pirmasis judesys – sulenkti kojas, išlaikant tiesią stuburą, tokiu būdu galite nuleisti save ir paimti barą. Sugriebęs štangos virvę, galėsite atlikti kėlimą, kad stuburas būtų tiesus. Judėjimo pabaigoje, atsistojus vertikaliai, galite šiek tiek pastumti dubenį į priekį.
Atliekant šį pratimą, jėgos laikiklis turi būti priešais sportininką, tokiu būdu, jei prarandate pusiausvyrą, galite pasikliauti saugos kabliukai dedamas ant vertikalių ašių. Be to, jei negalite ar nenorite atlikti viso judesio pakeldami štangą nuo žemės, galite ilsėkitės pakeltoje padėtyje.

Plokščias suolas

Spaudimas suole yra bene geriausiai žinomas pratimas atlikti su štanga. Judėjimas yra gana paprastas: pradedate gulėti ant nugaros, griebiate štangą išskėstomis rankomis ir laikykite alkūnes prie kūno, lėtai nuleiskite ją iki smakro aukščio, tada vėl stumia aukštyn ir judesys kartojamas. Taip pat šiuo atveju maitinimo stovas turi saugos funkciją, nes saugos kabliai gali užblokuoti štangą tuo atveju, jei sportininkui nepavyksta jos pakelti. Stendo presavimo pakėlimas idealiai tinka treniruoti raumenis pečius, krūtinė yra rankos.galios lentynos plokščias suolas

Pasviręs suolas

Pakreiptas suolelis yra kaip plokščias, tik jis turi reguliuojamą nuolydį. Pokrypis taip pat veda į atliekamo judėjimo, taigi ir treniruojamų raumenų pokyčiaiBe to, su nuožulniu suoleliu taip pat galite atlikti pratimus gulint, todėl nugara nukreipta į viršų. Tokiu būdu galite pakelti labai didelius svorius treniruojant bicepsą ir tricepsą.

Kiti lemiami veiksniai pasirenkant maitinimo lentyną

Ar svarbu kaina?

Maitinimo lentynų kainos yra palyginti mažos, palyginti su jų siūlomomis galimybėmis, be to, jos gali labai skirtis, atsižvelgiant į konkretaus modelio ypatybes. Apskritai mes nustatėme, kad rinkoje esantys maitinimo stovai turi Žemiausia kaina kuri sklando aplink 400 eurų, o tie brangesnis jie gali net pranokti i 2000 …

Parašykite komentarą