▷ Geriausias ab volelis 2021 (viršuje

Lemiami veiksniai renkantis ab volą

Ab ritinėlis arba ab ratas yra sporto įrankis, naudojamas pilvo raumenims apibrėžti. Paprastai jis susideda iš vieno ar dviejų ratų, kuriuos kerta centrinė ašis, kuri taip pat veikia kaip išorinė rankena. Jei norite iškirpto abs, šis mažas ratukas gali tapti didžiausiu jūsų sąjungininku sporto treniruočių metu.
ab volas raižyti ratus
Vis dėlto svarbu pabrėžti, kad norint treniruotis su ab volu reikia tam tikro fizinio pasirengimo, kitaip rizikuojate turėti problemų juosmens srityje ar net pačioje pilvo srityje. Iš tikrųjų pratimo metu reikia jį išlaikyti tam tikra laikysena ir tam tikra sąranga, kad būtų išvengta kitokio pobūdžio ašarų.
Ab ritinėlis turi pranašumą, kad priverčia jus dirbti visi pilvo raumenys, veikiantis pagal rectus abdominis, pilvo priekinės sienos raumuovidinis įstrižas, raumenys, esantys pilvo sienoje su eiga, einančia iš apačios į viršų, antišorinis įstrižas, kuris priešingai eina iš viršaus į apačią ir toliau skersai, kuris yra vidinėje priekinėje pilvo sienoje – labai svarbus raumuo kvėpuojant. Naudodami šį mažą ratuką, paliesite įvairius pilvo taškus ir gausite visišką rezultatą.

Tipologija

Priklausomai nuo pratimų, kuriuos norite atlikti, yra skirtingų ab volo kategorijų, kurių kiekviena turi specifines pilvo lavinimo funkcijas, tačiau ne tik. Priklausomai nuo to, kaip jį naudosite, iš tikrųjų bus galima treniruoti kitas kūno dalis, pavyzdžiui sėdmenis, klubo lenkėjairaumenys dubens dugnas ir nugarinės kvadratas; visi šie raumenys kartu su pilvo fascija atstovauja šerdis, kuris tikrai išeis sustiprintas kartu su rankomis.

Vienas ratas

Vieno rato ab volas susideda iš rato, įkišto į ašies centrą. Šio tipo ratai tinka žmonėms, turintiems a pasirengimo laipsnis jau pakankamai aukštas, nes tai garantuoja mažiau stabilumo. Rato plotis gali skirtis priklausomai nuo modelio.

Dvigubas ratas

Kita vertus, dvigubas ratas labiau tinka tiems, kurie gali apibūdinti save kaip pradedančiuosius tokio tipo treniruotėse: du ratai iš tikrųjų suteikia daugiau stabilumo judant. Taip pat šiuo atveju ab volo ratai gali būti daugiau ar mažiau platūs, be to, būdami reguliuojami, jie gali būti išdėstyti kitaip, atsižvelgiant į naudojamą paskirtį, labiau atskirti ar labiau sujungti; kuo didesnis tarpas tarp vieno rato ir kito, tuo didesnis stabilumas.ab volas su dviem rataisTrys ratai

Kita vertus, šis ab volo modelis yra labai tinkamas žmonėms, turintiems antsvorio problemų ir kuriems jau yra pažeista ar sužeista nugaros ar pilvo sritis. Iš tikrųjų trijų ratų konstrukcija labai sumažina pečių ir rankų krūvį taip užkertant kelią sausgyslių uždegimo rizikai.

Su pedalais

Galiausiai tas, kuris turi pedalus, yra fitneso ratas, kuriuo galima treniruotę užbaigti kitomis pratimų serijomis. Ab volelis pasukamas įkišant kojas į specialius pedalus su uždarymu, kad pėda gerai pritvirtintų, ir naudojamas sukant ją kojomis, o ne rankomis, taip tonizuojant ir treniruojant likusį kūną.

Struktūra

Kaip matėme, ab ratų yra įvairių tipų, priklausomai nuo ratų skaičiaus, ir, kaip pamatysime vėliau, šios kategorijos taip pat gali skirtis priklausomai nuo naudojamų medžiagų. Tačiau kiekviename modelyje yra pagrindiniai komponentai, tai ratas arba ratai, ir rankena, kuri, be to, kad ji būtų laikoma rankena, taip pat atspindi ašį, ant kurios sumontuoti ratai. Pažiūrėkime kartu, kokios yra rinkoje esančių ratų savybės ir kokia turi būti rankena, kad ab volas būtų funkcionalus ir, visų pirma, patogus.

Ratas

Vienas iš pagrindinių komponentų, į kurį reikia atkreipti dėmesį ruošiantis įsigyti ab volą, yra ratas, kurį paprastai sudaro a gumuotas protektorius didesniam sukibimui su bet kokio tipo paviršiumi. Priklausomai nuo modelio, galite rasti daugiau ar mažiau platus ratus. Ab ritinėliai su platesniais ratais suteiks jums daugiau stabilumo mankštos metu, todėl jie tikrai rekomenduojami pradedantiesiems. Be to, turėsite galimybę pasirinkti ratą lygus arba susiraukė: lygus slysta lengviau, o išlinkęs sukels didesnę paviršiaus trintį. Tiems, kurie dar nevaldo įrankio, patartina naudoti raižytą. Rato matmenys taip pat yra labai svarbūs ir gali skirtis nuo 15 cm skersmens mažesniuose ir lengviau valdomuose modeliuose iki 30 cm didesniuose, pavyzdžiui, su pedalais.ab volo priekinė konstrukcija

Rankena

Kiekvienas ab ritinį sudarantis elementas turi labai specifinę funkciją, todėl turi reaguoti į esmines taisykles, kaip ir rankenos atveju. Kad rankena būtų naudinga, ji turi būti ergonomiškas yra neslystantis. Ergonomiška, kad vartotojas galėtų ja naudotis visu patogumu per visą pratimo laiką, taip išvengdamas diskomforto ar nedidelio rankų pažeidimo; neslystantis, kad galėtumėte dirbti visiškai saugiai ir tvirtai laikydamiesi, taip išvengdami rankų slydimo dėl nemalonių situacijų, tokių kaip alkūnių ar veido mušimas ant žemės. Kempine paminkštintos rankenos paprastai yra labai patogios, tačiau jų gyvenimo trukmė trumpesnė nei guminių ar plieninių. Be to, labai svarbu, kad rankenos būtų pakankamai ilgos, kad būtų patogios tiek rankoms, tiek kojoms. Paprastai vidutinis kiekvienos rankenos ilgis svyruoja nuo 11 iki 15 cm.

Priedai

Kad ab-volas būtų geriausias, jis taip pat turi naudoti kitus priedus, tokius kaip kilimėlis ar kelio pagalvėlės. Tai taip pat turi turėti specifinių savybių, kad būtų galima optimaliai funkcionuoti ir maksimaliai patogiai. Išsiaiškinkime, kokios yra šios savybės.

Mat

Įsigiję ab volą, jūs taip pat galite įtraukti labai patogų kilimėlis, kitaip labai rekomenduojama pirkti atskirai. Kilimėlis paprastai yra pagamintas iš minkštos ir praktiškos medžiagos, tokios kaip guma EVA ir turi būti tinkamų matmenų, todėl ne per maži, ypač jei naudojami lauke. Pagrindinis jo tikslas yra palaikyti kelius, todėl jie taip pat vadinami kelio pagalvėlėmis.ab volelis su kilimėliu

Medžiagos

Priklausomai nuo modelio ir kokybės, ab volas gali būti sudarytas iš skirtingų medžiagų. Be abejo, metaliniai yra atspariausi, iš tikrųjų jie tikrai galėtų trukti amžinai, tačiau jie yra ir sunkesni bei brangesni. Kita vertus, ne tik pigesni, bet ir plastikinių ar sintetinių medžiagų gaminiai yra labai lengvi – tai svarbi šio tipo treniruoklių savybė. Iš tikrųjų ją sudaranti medžiaga neturi būti labai sunki, kad nesudarytų per daug trinties ant skirtingų paviršių, ant kurių dirbsite, taip išvengiant nereikalingų pastangų treniruočių metu. Bet kuriuo atveju idealus yra ab volas, sudarytas iš abiejų medžiagų, metalas ir plastikas sujungti ir išnaudoti abiejų savybes.

Universali struktūra

„Ab“ volelis dėl savo struktūros gali išlaikyti svorį, kuris skiriasi nuo 80 kg ai 100 kg. Plieniniai modeliai, kaip jau minėta, bus atsparesni nei visiškai plastikiniai. Be to, daugeliu atvejų ab volelis gali būti išardomas, todėl lengvai transportuojamas, jei norite jį naudoti ir kitose išorinėse aplinkose, ne namuose: tikra nešiojama mini sporto salė.ab volelio pasvirusi struktūra

Kiti veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgti renkantis ab volą

Ar svarbu kaina?

Norint gauti visus ab volo funkcinius pranašumus, nereikia išleisti daug. Paprastai ne per didelio ir gerų techninių savybių modelio kaina svyruoja 8 ir 15 eurų. Kiti modeliai, pagaminti tiek iš metalo, tiek iš gumos, gali pasiekti 25 € nepriklausomai nuo rato skersmens dydžio; o didesnio skersmens ar pedalus turintys asmenys taip pat gali pasiekti 35/40 eurų.

Ar prekės ženklas yra svarbus?

Kadangi tai yra sporto įranga, geriau pasikliauti žinomais prekės ženklais, turinčiais patirties šiame sektoriuje, ypač dėl gaminiui naudojamų medžiagų patikimumo. Nepaisant to, net jei susiduriate su mažai žinomais prekės ženklais, tiesiog atkreipkite dėmesį į technines gaminio specifikacijas: rankenų ilgį, rato plotį ir medžiagas, naudojamas tiek ratui, tiek rankenai.

Dažniausiai užduodami klausimai apie ab volą

Kaip jūs naudojate ab ritinį?

Svarbu žinoti, kad ne visi gali naudoti ab volą iš karto: netinkamas naudojimas arba netinkamos fizinės sąlygos gali sukelti daug problemų, ypač juosmens srityje. Vienas iš būdų sužinoti, ar jau tinkamai pasiruošėte tokio tipo sporto įrangai, yra lentos – izometrinis pratimas, pagrįstas tam tikros laikysenos, kurioje gulite ant alkūnių ir rankų, nukreiptų į kojas, atsparumu ir trukme: jei galite padaryti 3 ar 4 60 sekundžių lentų komplektus, esate pasirengęs ab ritiniui. Yra keli ab volo naudojimo būdai, tačiau dažniausiai tai yra trys:

Rieda ant kelių

Keliose vietose, atsiremiančiose į kilimėlį, o rankos ištiestos į priekį, laikykite ab volą per specialias rankenas.
Metu’įkvėpimas stumkite ratą į priekį, sekdami jo judėjimą ir bandydami išlaikyti pilvo susitraukimą viso pratimo metu, tokiu būdu išvengsite lanko į priekį ir rizikuosite pakenkti nugarai.
Grįžkite į pradinė padėtis iškvėpdamas ir visada sutraukdamas pilvo raumenis. Viso judėjimo metu prisimink tai keliai ir kojos jie visada turi sudaryti 90º kampą.
Tą patį pratimą galite pakartoti judindami ab volą į šoną, pirmiausia į dešinę, paskui į kairę, sukurdami įstrižą ritinį savo kelių atžvilgiu. Pakartokite kiekvieną seką bent 10 kartų.
Venkite dviejų dažniausiai pasitaikančių klaidų:

  • Nespauskite pilvo: dėl to dubuo gali nukristi į priekį ir įtempti slankstelius;
  • Judinkite ratą, įjungdami tik rankas o ne visas kūnas, šiuo atveju neveiks pilvo srityje, o veiks tik rankos.

Rieda kojomis

Kitas pratimas, tinkantis tiems, kurie pradeda susipažinti su fitneso ratu, yra ritinėlis su kojomis, puikiai tinkantis klubo lankstumui lavinti. Tokiu atveju geriau naudoti ab volą su pedalais:

  • Pritvirtinkite kojos, esančios pedalų viduje, su atitinkamais įstrigimais;
  • Atsidūręs rankose ant žemės, o rankos ištiestos lygiagrečiai pečiams, ikvėpk ir pradėk …

Parašykite komentarą